Zelfs niemand met nagellak?quote:Op maandag 8 januari 2024 12:49 schreef Document1 het volgende:
In mijn tijd liep er geen juf met nepnagels en opgespoten lippen rond maar dat kan aan mij liggen.
Lekker stront meescheppen.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:51 schreef maily het volgende:
Als ik die foto in de OP zie denk ik: "Hoe kun je met zulke lange tengels wat voor werk dan ook doen? En luiers verschonen?"
Maar dat ben ik.
quote:Op maandag 8 januari 2024 12:51 schreef maily het volgende:
Als ik die foto in de OP zie denk ik: "Hoe kun je met zulke lange tengels wat voor werk dan ook doen? En luiers verschonen?"
Maar dat ben ik.
en nagelak is ook VERBOTENquote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 12:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die met die lange nagels doet de manicure en die andere heeft gewoon nagellak met frutsels
quote:
quote:"We begrijpen hoe belangrijk nagelversiering voor mensen kan zijn."
In mijn tijd anders wel. En dat was in de jaren 80. We hadden zelfs een juffrouw die we "Miss Make Up" noemden.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:49 schreef Document1 het volgende:
In mijn tijd liep er geen juf met nepnagels en opgespoten lippen rond maar dat kan aan mij liggen.
Zwarte nagellak?quote:Op maandag 8 januari 2024 12:59 schreef Kreator het volgende:
Nagellak is voor mij een religieuze uiting.
Een juf is wat anders dan iemand bij de kinderopvang die baby’s moet verschonen.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
In mijn tijd anders wel. En dat was in de jaren 80. We hadden zelfs een juffrouw die we "Miss Make Up" noemden.
Tandartsen en ander zorg hebben te maken met open wonden waar bacteriën schade kunnen aanrichten het is nu niet zo dat bij de kinderopvang hiervan sprake is.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:04 schreef 111210 het volgende:
Vind het er terecht dat het niet mag, in de zorg mag het ook niet, bij tandartsen mag gewone nagelak niet eena geloof ik.
Niks doorgeschoten. Is in veel sectoren normaal. Ik moest ook m'n nagels knippen toen ik moest koken tijdens m'n opname.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:48 schreef Basp1 het volgende:
Boosheid over verbod op nepnagels in kinderopvang: petitie massaal getekend
Wat een typisch voorbeeld weer van doorgeschoten beleid omdat er iets meer bacterien aan je handen kunnen zitten. De generatie waar ik bij behoor zou toch geheel dood moeten zijn als bacteriën zo schadelijk zouden zijn zoals het rivm presenteert dat ze zijn.
Daarom illegaal vuurwerk nooit verbieden.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:56 schreef Toine51 het volgende:
Als er ergens veel bacteriën op zitten, dan zijn het wel handen van kinderen...
Er valt nooit een kind op zijn of haar knie of zo iets dergelijks?quote:Op maandag 8 januari 2024 13:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tandartsen en ander zorg hebben te maken met open wonden waar bacteriën schade kunnen aanrichten het is nu niet zo dat bij de kinderopvang hiervan sprake is.
Nooit gehoord van jodiummatten?quote:Op maandag 8 januari 2024 13:17 schreef Document1 het volgende:
[..]
Er valt nooit een kind op zijn of haar knie of zo iets dergelijks?
Nooit gehoord van hygiëne?quote:Op maandag 8 januari 2024 13:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nooit gehoord van jodiummatten?
Papa's brengen en halen de kinderen opvallend vaak bij de opvang.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:49 schreef Document1 het volgende:
Quote van het jaar, nu al.quote:
Ik denk dat de meeste vrouwen liever ook niet met stront onder hun (nep)nagels willen rondlopen en hun bammetje eten enzo.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:12 schreef tesssssssss het volgende:
Ik snap wel dat dat niet zo hygienisch is om bijvoorbeeld met die lange nagels luiers te verschonen, ja.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom je dat zou willen.![]()
Geef het kleine percentage de kost die dat wel graag wil. Je zal verbaasd staan.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrouwen liever ook niet met stront onder hun (nep)nagels willen rondlopen
Ook de vrouwelijke vorm van tong80?quote:Op maandag 8 januari 2024 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef het kleine percentage de kost die dat wel graag wil. Je zal verbaasd staan.
Daar heb ik lak aan.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ook de vrouwelijke vorm van tong80?
Ja ik had al een idee voor een paintje hierover in ONZ / [Paint] tong80 #6 maar moet eerst m'n zoontje van school halen.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ook de vrouwelijke vorm van tong80?
Pas op voor de nagellakquote:Op maandag 8 januari 2024 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had al een idee voor een paintje hierover in ONZ / [Paint] tong80 #6 maar moet eerst m'n zoontje van school halen.
Je zal je verbazen.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:12 schreef PzKpfw het volgende:
Oh ik dacht al welk kind heeft er nu nagellak op.
Okee. Maar ik denk dat er wel veel meer tijd in gaat zitten om alles steeds weer hygienisch schoon te maken.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrouwen liever ook niet met stront onder hun (nep)nagels willen rondlopen en hun bammetje eten enzo.
Het zal wel lastig zijn, maar ik ga er van uit dat ze wel weten wat ze doen.
Maar misschien had ze wel soa's maar dat zullen we nooit meer weten want iemand opgraven is ook weer zoiets.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:49 schreef Document1 het volgende:
En handschoentjes aantrekken als je een baby moet verschonen is ook zowatquote:Op maandag 8 januari 2024 13:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Okee. Maar ik denk dat er wel veel meer tijd in gaat zitten om alles steeds weer hygienisch schoon te maken.
Bovendien moet je ook heel erg uitkijken dat je zo een baby niet per ongeluk krabt.
Maar goed. Ieder zijn ding.
In de kinderopvang?quote:Op maandag 8 januari 2024 12:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
In mijn tijd anders wel. En dat was in de jaren 80. We hadden zelfs een juffrouw die we "Miss Make Up" noemden.
Aaaaah maar dat is toch een ander verhaal?quote:Op maandag 8 januari 2024 13:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, wel op de basisschool echter.
No shit.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aaaaah maar dat is toch een ander verhaal?
Ja zet dat er maar gauw bijquote:Op maandag 8 januari 2024 13:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
No shit.
Aan de kinderopvang heb ik geen actieve herinneringen meer.
OMG! Echt?!?!?quote:Op maandag 8 januari 2024 13:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja zet dat er maar gauw bij![]()
Maar het ging juist om de kinderopvang
Vergeet niet de ontsmettingsprocedure op te stellen wat er moet gebeuren na een vieze luier vervangen in het kader van de controlerende overheid moet er na elke luierwissel ook een bacterieswap afgenomen gaan worden om te verifiëren dat de juist handelingen uitgevoerd zijn.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:04 schreef Hexagon het volgende:
Zullen we gelijk alle kinderen en het personeel dagelijks onder een ontsmettingsdouche zetten.
Ik kom sowieso liever niet in minder dan een hazmatpak op de kinderopvang.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:04 schreef Hexagon het volgende:
Zullen we gelijk alle kinderen en het personeel dagelijks onder een ontsmettingsdouche zetten.
Je vergeet grote wolken Dettol overal rond te spuiten!quote:Op maandag 8 januari 2024 13:55 schreef Noek het volgende:
Kinderen poepen en plassen alles onder en als je geluk hebt graaien ze er ook nog eens in maar we vallen over de nagels van de leidsters. Daarnaast vreten ze zand, modder, krijtjes en puzzelstukken.
Maar de nagels van de leidster, die zijn me toch een partij goor. Beter verbieden ze kinderen op een kdv als je zo van reinheid houdt. Oh, en een vuurwerkverbod. Neem dat ook maar mee.
Oh, en overgeproduceerde rommel als traktaties ook verbieden, neem maar appels mee. Oh en zeurende ouders zijn ook verboden. Ga je eigen kinderen maar opvoeden. Verder nog iets? Iemand?
Was je handen stukquote:Op maandag 8 januari 2024 14:13 schreef Gia het volgende:
We schieten totaal door, wmb. Sowieso is nagellak over het algemeen gladder dan nagels zonder nagellak, dus minder gleufjes voor bacterien. Althans, ik heb lijntjes op mijn nagel lopen, mijn nagels zijn niet glad.
Het is dus gewoon zaak om regelmatig je handen te wassen als je met mensen werkt. Heeft m.i. nauwelijks iets te maken met wel of geen nagellak.
Goede vergelijking wel.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar misschien had ze wel soa's maar dat zullen we nooit meer weten want iemand opgraven is ook weer zoiets.
En het waren geweldige tijdenquote:Op maandag 8 januari 2024 12:49 schreef Document1 het volgende:
Gescoord?quote:Op maandag 8 januari 2024 12:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik 8, zij eind 20 (?). Dat werd dus niks, ben immers geen Macron.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |