Je vergeet grote wolken Dettol overal rond te spuiten!quote:Op maandag 8 januari 2024 13:55 schreef Noek het volgende:
Kinderen poepen en plassen alles onder en als je geluk hebt graaien ze er ook nog eens in maar we vallen over de nagels van de leidsters. Daarnaast vreten ze zand, modder, krijtjes en puzzelstukken.
Maar de nagels van de leidster, die zijn me toch een partij goor. Beter verbieden ze kinderen op een kdv als je zo van reinheid houdt. Oh, en een vuurwerkverbod. Neem dat ook maar mee.
Oh, en overgeproduceerde rommel als traktaties ook verbieden, neem maar appels mee. Oh en zeurende ouders zijn ook verboden. Ga je eigen kinderen maar opvoeden. Verder nog iets? Iemand?
Was je handen stukquote:Op maandag 8 januari 2024 14:13 schreef Gia het volgende:
We schieten totaal door, wmb. Sowieso is nagellak over het algemeen gladder dan nagels zonder nagellak, dus minder gleufjes voor bacterien. Althans, ik heb lijntjes op mijn nagel lopen, mijn nagels zijn niet glad.
Het is dus gewoon zaak om regelmatig je handen te wassen als je met mensen werkt. Heeft m.i. nauwelijks iets te maken met wel of geen nagellak.
Goede vergelijking wel.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar misschien had ze wel soa's maar dat zullen we nooit meer weten want iemand opgraven is ook weer zoiets.
En het waren geweldige tijdenquote:Op maandag 8 januari 2024 12:49 schreef Document1 het volgende:
In mijn tijd liep er geen juf met nepnagels en opgespoten lippen rond maar dat kan aan mij liggen.
Gescoord?quote:Op maandag 8 januari 2024 12:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
In mijn tijd anders wel. En dat was in de jaren 80. We hadden zelfs een juffrouw die we "Miss Make Up" noemden.
Ik 8, zij eind 20 (?). Dat werd dus niks, ben immers geen Macron.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |