Jammer dat ze MAGA-wappie is geworden.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:15 schreef Strani het volgende:
Maar goed, ik ben zo oud dat mijn eerste schaats-crush Tonny de Jong was. Dus.
Was bij mij altijd Catriona Le Mayquote:Op zondag 7 januari 2024 16:15 schreef Strani het volgende:
Oh dat wist ik niet. Maar ja we hebben er nog een playboy-shoot aan overgehouden.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jammer dat ze MAGA-wappie is geworden.
Voor mij was dat Marianne Timmerquote:Op zondag 7 januari 2024 16:15 schreef Strani het volgende:
Serieusquote:Op zondag 7 januari 2024 16:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ook een mooie vrouw.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Was bij mij altijd Catriona Le May.
Echt?quote:Op zondag 7 januari 2024 16:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vond haar ook 10x knapper dan Leerdam.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Maar ja we hebben er nog een playboy-shoot aan overgehouden.
Tabata?quote:Op zondag 7 januari 2024 16:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook een mooie vrouw.
Ohh en ik vond een Japanse héél leuk. Nog niet zo lang geleden, even zoeken welke dat was...
Correct.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:17 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt me toch een lijstje met snelste schaatsers, en niet snelste tijden van dit seizoen?
[ afbeelding ]
Ja raar volkquote:Op zondag 7 januari 2024 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wat ís dat toch met die Friese vrouwen!?
Voetelink, yes.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vond haar ook 10x knapper dan Leerdam.
Sandra Voetelink ook overigens.
Jammer dat d'r twitteraccount weg is, dat was echt lollig.quote:
Sowieso irrelevant lijstje, want 6 van de 10 kunnen om geografische redenen niet meedoenquote:Op zondag 7 januari 2024 16:17 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt me toch een lijstje met snelste schaatsers, en niet snelste tijden van dit seizoen?
[ afbeelding ]
Ik vond Tonny drie keer niks tot ze in de Playboy stond.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:15 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt, maar haar naam is mij ook ontschoten.quote:
Daarom lieten ze het juist zien.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Sowieso irrelevant lijstje, want 6 van de 10 kunnen om geografische redenen niet meedoen
Ayaka Kikuchi was het. Was het die waar jij het ook over hebt?quote:Op zondag 7 januari 2024 16:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt, maar haar naam is mij ook ontschoten.
Ze had een fanclub in Nederland, nota bene.
Ik vond Seiko Hashimoto vroeger wel leukquote:Op zondag 7 januari 2024 16:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook een mooie vrouw.
Ohh en ik vond een Japanse héél leuk. Nog niet zo lang geleden, even zoeken welke dat was...
De Russen doen niet meer mee.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:24 schreef Mansjester het volgende:
Ligt het aan mij of is de kwaliteit in de breedte in Europa de afgelopen jaren omlaag gegaan?
Geen Russen en vroeger was er ook geen EK afstanden, dus dan viel het dan ook minder op.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:24 schreef Mansjester het volgende:
Ligt het aan mij of is de kwaliteit in de breedte in Europa de afgelopen jaren omlaag gegaan?
Die was wel lief; had een heel bijzonder gezicht.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik vond Seiko Hashimoto vroeger wel leuk
Moeilijk te zeggen als je meeneemt dat er hier normaal nog een paar Russen en verdwaalde Wit-Rus mee zouden doen.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:24 schreef Mansjester het volgende:
En wat Kazachen.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen als je meeneemt dat er hier normaal nog een paar Russen en verdwaalde Wit-Rus mee zouden doen.
Ihlequote:Op zondag 7 januari 2024 16:27 schreef Em31 het volgende:
Welke Duitser deed 2-3 jaar geleden ook altijd nog wel aardig mee bij de sprint?
Nico Ihle.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:27 schreef Em31 het volgende:
Welke Duitser deed 2-3 jaar geleden ook alweer altijd nog wel aardig mee bij de sprint?
Ihle?quote:Op zondag 7 januari 2024 16:27 schreef Em31 het volgende:
Welke Duitser deed 2-3 jaar geleden ook alweer altijd nog wel aardig mee bij de sprint?
Ah, dan gaat dit niet op.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deden die mee aan EK's?
Want nu horen ze bij Azië in ISU verband.
Wat is MAGA?quote:
Boosaquote:
Make America Great Again.quote:
Ik denk dat Kusunose (rechts) de Japanse was met NL fanclub.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ayaka Kikuchi was het. Was het die waar jij het ook over hebt?
Hij zei het gewoonquote:Op zondag 7 januari 2024 16:32 schreef WAvanBuren het volgende:
“Wij zijn niet chauvinistisch maar enthousiast”![]()
Talent Huizinga.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:34 schreef AgnesGru het volgende:
Dus we hebben Fenomeen Stolz en Wonderkind De Boo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |