Die was wel lief; had een heel bijzonder gezicht.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik vond Seiko Hashimoto vroeger wel leuk
Moeilijk te zeggen als je meeneemt dat er hier normaal nog een paar Russen en verdwaalde Wit-Rus mee zouden doen.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:24 schreef Mansjester het volgende:
Ligt het aan mij of is de kwaliteit in de breedte in Europa de afgelopen jaren omlaag gegaan?
En wat Kazachen.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen als je meeneemt dat er hier normaal nog een paar Russen en verdwaalde Wit-Rus mee zouden doen.
Ihlequote:Op zondag 7 januari 2024 16:27 schreef Em31 het volgende:
Welke Duitser deed 2-3 jaar geleden ook altijd nog wel aardig mee bij de sprint?
Nico Ihle.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:27 schreef Em31 het volgende:
Welke Duitser deed 2-3 jaar geleden ook alweer altijd nog wel aardig mee bij de sprint?
Ihle?quote:Op zondag 7 januari 2024 16:27 schreef Em31 het volgende:
Welke Duitser deed 2-3 jaar geleden ook alweer altijd nog wel aardig mee bij de sprint?
Ah, dan gaat dit niet op.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deden die mee aan EK's?
Want nu horen ze bij Azië in ISU verband.
Wat is MAGA?quote:
Boosaquote:
Make America Great Again.quote:
Ik denk dat Kusunose (rechts) de Japanse was met NL fanclub.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ayaka Kikuchi was het. Was het die waar jij het ook over hebt?
Hij zei het gewoonquote:Op zondag 7 januari 2024 16:32 schreef WAvanBuren het volgende:
“Wij zijn niet chauvinistisch maar enthousiast”![]()
Talent Huizinga.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:34 schreef AgnesGru het volgende:
Dus we hebben Fenomeen Stolz en Wonderkind De Boo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |