SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik ga wel slapen, zit domme fouten te maken in mijn game dus bedtijdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
was toch nog gezellig geworden dus weer veel te laat voor ze weg waren
beter dan zo'n dooie boel en niemand wat te vertellen![]()
![]()
welterusten lilakquote:Op zondag 7 januari 2024 02:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga wel slapen, zit domme fouten te maken in mijn game dus bedtijd![]()
![]()
Trustenquote:Op zondag 7 januari 2024 02:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga wel slapen, zit domme fouten te maken in mijn game dus bedtijdTrust nobody![]()
Een beetje? Een beetje? Het is hier BOLK gezellig!quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2024 02:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een beetje? Een beetje? Het is hier BOLK gezellig!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat vind ik een bolk goed idee!quote:
Heb je zin in een vette, sappige worst of ben je moequote:
quote:Op zondag 7 januari 2024 02:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je zin in een vette, sappige worst of ben je moe
Trust nobody![]()
Je wil een sappige vette worst tijdens het slapenquote:
Jij jaquote:Op zondag 7 januari 2024 02:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je wil een sappige vette worst tijdens het slapenTrust nobody![]()
quote:Op zondag 7 januari 2024 02:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je wil een sappige vette worst tijdens het slapen
Ik zit aan een lekkere verse wortel te knagen, ik hoef even geen worst meerquote:
Okquote:Op zondag 7 januari 2024 02:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit aan een lekkere verse wortel te knagen, ik hoef even geen worst meerTrust nobody![]()
echt welquote:Op zondag 7 januari 2024 02:15 schreef Harrie het volgende:
vette worst en koud bier is toch een goeie combiUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 7 januari 2024 02:15 schreef Harrie het volgende:
vette worst en koud bier is toch een goeie combiOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik pak er ook nog maar een goud gele rakker bij die rond de precies 7 graden gekoeld is.
Ik denk dat er morgen middag genoeg bolkers zijn die je een golden hard core hoge druk shower kunnen geven als jij voor koffie en broodjes zorgtquote:
Tsja, als niemand anders bolkt moet je het heft maar in eigen handen nemenquote:Op zondag 7 januari 2024 02:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
als een ander het niet doet dan zelf maar
Wil ik dat?quote:Op zondag 7 januari 2024 02:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat er morgen middag genoeg bolkers zijn die je een golden hard core hoge druk shower kunnen geven als jij voor koffie en broodjes zorgt
Als je je die vraag moet stellen dan moet je dat niet willenquote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-01-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Harrie / 1048 / +99 / +5 / 549 / 870
2. Mazikeen / 1042 / +136 / +0 / 1457 / 1770
3. Mickytjuh / 431 / +16 / +0 / 365 / 507
4. Tjalala / 249 / +96 / +0 / 208 / 330
5. KillemWieft / 223 / +17 / +2 / 130 / 210
6. _UserName_ / 215 / +104 / +0 / 43 / 83
7. kree / 178 / +0 / +0 / 193 / 289
8. devzero / 174 / +22 / +0 / 230 / 313
9. mario390 / 148 / +31 / +0 / 207 / 323
10. hemarookworst / 139 / +7 / +3 / 254 / 344
11. ToT / 118 / +7 / +0 / 320 / 415
12. HappyCharly / 90 / +1 / +2 / 128 / 175
13. Ply_ / 79 / +0 / +0 / 132 / 179
14. Dr.Mikey / 73 / +13 / +0 / 89 / 133
15. chufi / 70 / +6 / +0 / 92 / 151
16. DJMO / 70 / +1 / +0 / 161 / 201
17. Grrrrrrrr / 67 / +30 / +13 / 136 / 178
18. M_0_0_N / 59 / +8 / +0 / 108 / 140
19. DerRabbit / 59 / +6 / +4 / 161 / 191
20. ieniminimuis / 57 / +14 / +0 / 230 / 283SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
RustigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Si siThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dromen over hekserijIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Aparte tijd voor pizza gelukkig geen ananasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja klopt, trek door bier en was veel te laat opgestaan dus nog lang niet naar bed
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 7 januari 2024 03:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aparte tijd voor pizza gelukkig geen ananas
TrueThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wil ander werk en een nieuwe woning.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik blijf hier minstens komende decennium wonen gok ikUw ADH vitamine Worst
Crooswijk ‘til I die!quote:Op zondag 7 januari 2024 04:10 schreef hemarookworst het volgende:
ik blijf hier minstens komende decennium wonen gok ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nee mijn huidige woning, maar woon er ook geen twee jaarquote:quote:Op zondag 7 januari 2024 04:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Crooswijk ‘til I die!bejaardenhuis daar zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Word volgende maand 47, dus zit eraan te komen.quote:Op zondag 7 januari 2024 04:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee mijn huidige woning, maar woon er ook geen twee jaar
[..]
bejaardenhuis daar zekerProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nog steedsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
toch maar m'n bed invliegen, jullie merken straks wel hoe wakker ik ben of helemaal niet
Uw ADH vitamine Worst
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Dat is POEPEN.quote:Op zondag 7 januari 2024 05:40 schreef Harrie het volgende:
vloeken is geen probleem dat lucht lekker op af en toeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nee maar dat ik ineens op de bank wakker wordt omdat ik onderuitgezakt in slaap ben gevallen geveurd wel eens![]()
![]()
Vastquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Veel bolkers die juichen voor @:dotteke
Ja ben ook erg benieuwd hoe dat seizoen liep
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-01-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Harrie / 1130 / +99 / +87 / 564 / 913
2. Mazikeen / 1042 / +136 / +0 / 1457 / 1770
3. Mickytjuh / 431 / +16 / +0 / 365 / 507
4. KillemWieft / 321 / +17 / +100 / 147 / 250
5. Tjalala / 257 / +96 / +8 / 211 / 338
6. _UserName_ / 215 / +104 / +0 / 43 / 83
7. kree / 178 / +0 / +0 / 193 / 289
8. devzero / 174 / +22 / +0 / 230 / 313
9. mario390 / 161 / +31 / +13 / 210 / 340
10. hemarookworst / 152 / +7 / +16 / 262 / 357
11. ToT / 118 / +7 / +0 / 320 / 415
12. HappyCharly / 90 / +1 / +2 / 128 / 175
13. Dr.Mikey / 81 / +13 / +8 / 90 / 140
14. Ply_ / 79 / +0 / +0 / 132 / 179
15. chufi / 72 / +6 / +2 / 93 / 153
16. DJMO / 71 / +1 / +1 / 162 / 204
17. Grrrrrrrr / 67 / +30 / +13 / 136 / 178
18. DerRabbit / 60 / +6 / +5 / 162 / 192
19. M_0_0_N / 59 / +8 / +0 / 108 / 140
20. ieniminimuis / 57 / +14 / +0 / 230 / 283SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Morguh Harriequote:morguh Tjalalaquote:Op zondag 7 januari 2024 07:31 schreef Tjalala het volgende:
Morguh dot, de auto's, daken en het gras zijn wit. De weg lijkt normaal te zijn.![]()
Hier geen vlokje sneeuw gevallen helaas. Maar wie weet komt het nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh GGquote:ik hou van sneeuw
Mogguh. Ja, dan moet het gewoon een pak sneeuw van 20cm zijn, niet van dat blubbersneeuw.quote:How can I make this topic about me?![]()
Daar kan ik mij wel in vinden.quote:Op zondag 7 januari 2024 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Ja, dan moet het gewoon een pak sneeuw van 20cm zijn, niet van dat blubbersneeuw.
* gebrokenglas kijkt naar buiten en ziet dat er zowaar sneeuw ligt..quote:How can I make this topic about me?![]()
Lucky you.quote:Op zondag 7 januari 2024 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt naar buiten en ziet dat er zowaar sneeuw ligt..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer is dat. Als het nu weken lang mooi blijft. Net zoals in Noorwegen of Zweden.quote:Op zondag 7 januari 2024 07:45 schreef Harrie het volgende:
ik heb een hekel aan sneeuwheel ff mooi en dan is het overal een blubberzooi
vroeger hadden we hier wel sneeuw die bleef liggen soms, en konden we gewoon schaatsen op natuurijs dat is al weer een tijdje terug![]()
![]()
Ja die tijden waren mooi zag je ook al die jeugd buiten in wijken werden veldjes omgetoverd tot ijsbaantje en zag je overal sneeuwpoppen,quote:Op zondag 7 januari 2024 07:49 schreef Harrie het volgende:
vroeger hadden we hier wel sneeuw die bleef liggen soms, en konden we gewoon schaatsen op natuurijs dat is al weer een tijdje terug
ALs er nu een keer sneeuw ligt zie je bijna geen kind buiten spelen in de sneeuwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer is dat. Ze zitten tegenwoordig alleen maar te gamenquote:Op zondag 7 januari 2024 07:59 schreef Harrie het volgende:
de meeste kinderen spelen helemaal niet meer buitenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh KreeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer aan het werk geweest deze week?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
yep en nu storingsdienst, LOL vandaar dat ik zo vroeg ben want werd wakker gebeld netquote:
Lag eigenlijk nog diep in slaap, blijft kut altijd.
Vraag me dan elke keer af is het dat geld waard hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ik zie dat er hier toch een paar vlokjes sneeuw gevallen zijn. Het mag eigenlijk geen naam hebben. Op de straat ligt niets, maar op het tuinstel liggen een paar vlokkiesquote:
Dan weer terug naar bed als je terug komtquote:Op zondag 7 januari 2024 08:08 schreef kree het volgende:
[..]
yep en nu storingsdienst, LOL vandaar dat ik zo vroeg ben want werd wakker gebeld net
Vraag me dan elke keer af is het dat geld waard hahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik hoef niet weg, weet ook niet wat er aan de hand is, want was net te laat met opnemen.quote:Op zondag 7 januari 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan weer terug naar bed als je terug komt
Het was de alarmcentrale. Maar dacht ga ik maar gelijk uit bed, kan nu toch niet meer slapen.
Geen idee wat er loos is, maar ze hebben niet nog een keer gebeld en er kwam nog water uit de kraan. Dus zo erg zal het wel niet zijn
Do what you love, love what you do!![]()
Heb je de storing al opgelost?quote:Op zondag 7 januari 2024 08:08 schreef kree het volgende:
[..]
yep en nu storingsdienst, LOL vandaar dat ik zo vroeg ben want werd wakker gebeld net
Vraag me dan elke keer af is het dat geld waard hahahaHow can I make this topic about me?![]()
Ja ik zag het.quote:![]()
Maar goed, nu nog effe tijd voor een bakkie dus.How can I make this topic about me?![]()
Bel je dan niet terug?quote:Op zondag 7 januari 2024 08:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet weg, weet ook niet wat er aan de hand is, want was net te laat met opnemen.
Het was de alarmcentrale. Maar dacht ga ik maar gelijk uit bed, kan nu toch niet meer slapen.
Geen idee wat er loos is, maar ze hebben niet nog een keer gebeld en er kwam nog water uit de kraan. Dus zo erg zal het wel niet zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Natuurlijk belt ie niet terug - hij zit niet om werk verlegen...quote:
How can I make this topic about me?![]()
Nee als het die alarmcentrale is niet, want dat is een drama sta je half uur in de wacht enzo en als die meldingen echt kritiek zijn dan bellen ze wel terug.quote:
Kan van alles zijn trouwens, bv doorschakeling naar mij omdat de 1e lijn niet opneemt, of iets met klimaat, brandmeldcentrale etc. Dat gaat via hun
Echt dingen in het proces die kritiek zijn belt de regievoering over, die zou ik dan wel terugbellen.
Kan ook zelf niks vinden in het systeem waarvan ik denk dat is boeiend.Do what you love, love what you do!![]()
Daar heb je nog iets aan aan zo storingsmonteurquote:Op zondag 7 januari 2024 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Natuurlijk belt ie niet terug - hij zit niet om werk verlegen...
O ja daar heb je wel een punt, als het nodig is bellen ze wel terugquote:Op zondag 7 januari 2024 08:17 schreef kree het volgende:
[..]
Nee als het die alarmcentrale is niet, want dat is een drama sta je half uur in de wacht enzo en als die meldingen echt kritiek zijn dan bellen ze wel terug.
Kan van alles zijn trouwens, bv doorschakeling naar mij omdat de 1e lijn niet opneemt, of iets met klimaat, brandmeldcentrale etc. Dat gaat via hun
Echt dingen in het proces die kritiek zijn belt de regievoering over, die zou ik dan wel terugbellen.
Kan ook zelf niks vinden in het systeem waarvan ik denk dat is boeiend.
Maar als je dienst hebt moet je wel bereikbaar zijn natuurlijk, sneller wakker worden en opnemen
yup zit al aan m'n tweede, nouja beetje bijtijds op, is ook niet erg.quote:Op zondag 7 januari 2024 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik zag het.![]()
Maar goed, nu nog effe tijd voor een bakkie dus.
Maar tis altijd kut als je diep in je slaap zit en je wordt zo wakker gebeld. Helemaal als je ze wel aan de lijn krijgt want dan heb je die alarmcentrale, tja die hebben nachtdiensten en zitten dik aan de koffie natuurlijk.
Krijg je gelijk een heel hyper verhaal van alarm melding blabla zone 134 blablablabla.
En ik dan zo van euhhhhhhhhhh wacht ff hoor en nu nog een keer. LOL m'n hersens moeten dan altijd ff opstarten een tel zeg maar
haha nou hij ging ook erg kort over hoor, want was nog redelijk snel, wat me haast alweer doet denken van foutje van ze ofzo.quote:Op zondag 7 januari 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja daar heb je wel een punt, als het nodig is bellen ze wel terug
Maar als je dienst hebt moet je wel bereikbaar zijn natuurlijk, sneller wakker worden en opnemen
Normaal krijg je zeg maar ook twee kansen, althans zo staat het ingesteld. Dat als je niet opneemt probeert die automatische doorkiezer je nog een keer te bellen, maar dat was ook niet zo nu.Do what you love, love what you do!![]()
O dan maar rustig je dag beginnen en zien wat hij gaat brengen vandaagquote:Op zondag 7 januari 2024 08:21 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou hij ging ook erg kort over hoor, want was nog redelijk snel, wat me haast alweer doet denken van foutje van ze ofzo.
Normaal krijg je zeg maar ook twee kansen, althans zo staat het ingesteld. Dat als je niet opneemt probeert die automatische doorkiezer je nog een keer te bellen, maar dat was ook niet zo nu.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja idd, het valt nog mee trouwens hoor dit weekend, ben wel een aantal keren gebeld, maar was allemaal op afstand op te lossen. Of iig niet nodig om gelijk er naar toe te gaan, dus komt maandag wel.quote:Op zondag 7 januari 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan maar rustig je dag beginnen en zien wat hij gaat brengen vandaag
Morguh HCquote:
Hebben jullie meer storingen met vorst?quote:Op zondag 7 januari 2024 08:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd, het valt nog mee trouwens hoor dit weekend, ben wel een aantal keren gebeld, maar was allemaal op afstand op te lossen. Of iig niet nodig om gelijk er naar toe te gaan, dus komt maandag wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
"Bedankt voor uw storingsmelding. Probeert u het eerst zelf op te lossen voordat u ons belt".quote:Op zondag 7 januari 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je nog iets aan aan zo storingsmonteurHow can I make this topic about me?![]()
Zie je bijna niet meer?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter iets dan niets!quote:Op zondag 7 januari 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie dat er hier toch een paar vlokjes sneeuw gevallen zijn. Het mag eigenlijk geen naam hebben. Op de straat ligt niets, maar op het tuinstel liggen een paar vlokkies
Dus geniet ervan, misschien met het vergrootglas erbij zodat het iets meer lijkt!![]()
Ja ik heb lekkage, we komen maandag wel bij u langsquote:Op zondag 7 januari 2024 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Bedankt voor uw storingsmelding. Probeert u het eerst zelf op te lossen voordat u ons belt".
Ik zie wat er is de condensafvoer achter het chiffon van de ketel lekt had er een koekblik onder gezet maar die is zo vol, nu maar een teiltje onder gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet direct zo, eigenlijk meer als het heel warm is en dan is het met name de koelinstallaties van server-ruimtes of ruimtes waar een hoop regelaars inzitten voor de motoren.quote:Op zondag 7 januari 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben jullie meer storingen met vorst?
We hadden wel met al die regen lekkage wat problemen en kortsluiting heeft gegeven, maar dat was gelukkig net voor mijn dienst
gehehequote:Op zondag 7 januari 2024 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Bedankt voor uw storingsmelding. Probeert u het eerst zelf op te lossen voordat u ons belt".
Trouwens zo gaat het niet, want er werkt niemand bij ons in de nachten, behalve 1 iemand van de regievoering, dus het zijn altijd automatische alarmen die of via regievoering gaan of de alarmcentrale
Het is allemaal onbemand in de nachten.Do what you love, love what you do!![]()
Zo erg is het nog niet hoor dat ik met een vergrootglas naar de sneeuwvlokjes ga kijkenquote:Op zondag 7 januari 2024 08:26 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Beter iets dan niets!
Dus geniet ervan, misschien met het vergrootglas erbij zodat het iets meer lijkt!
Morguh Bondagequote:Op zondag 7 januari 2024 08:29 schreef bondage het volgende:
Ik ga zo met de server bezig dus de stats zijn even niet beschikbaar.
Ik heb beeld.quote:Op zondag 7 januari 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet hoor dat ik met een vergrootglas naar de sneeuwvlokjes ga kijkenHow can I make this topic about me?![]()
xD gelukkig ligt er wel wat, dus daar kunt u niet over klagenquote:Op zondag 7 januari 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet hoor dat ik met een vergrootglas naar de sneeuwvlokjes ga kijken![]()
Het heeft hier trouwens niet eens gevroren, of mss net een graadje eventjes want zie wel wat bevroren ruiten op de auto'sDo what you love, love what you do!![]()
Hier ligt 1 cm sneeuw. Ik kan het zolderraam niet opendoen, dan valt er sneeuw naar binnen.
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 7 januari 2024 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Straks gaat Dotteke nog in de sneeuw rollen, als een hond.![]()
![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
heeft iemand deze trouwens gezien?
The Curious Case of Natalia Grace (TV Mini Series 2023–2024) - Reference View - IMDb
Heb gister dat eerste seizoen gezien ervan, maar wat een bizar verhaal zeg....Do what you love, love what you do!![]()
Is dat die veel jongere dame dan dat zij voordoet (of andersom)? Ik niet, mijn vrouw heeft m wel gezienTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
ja die ja.quote:Op zondag 7 januari 2024 08:48 schreef _UserName_ het volgende:
Is dat die veel jongere dame dan dat zij voordoet (of andersom)? Ik niet, mijn vrouw heeft m wel gezienDo what you love, love what you do!![]()
Moggûh @aloa
Moggûh @Tjalala
Ik klaag niet zo snel hoor, zeker niet over het weer. We kunnen er toch niets aan veranderen moeten het nemen zoals we het krijgen.quote:Op zondag 7 januari 2024 08:31 schreef Tjalala het volgende:
[..]
xD gelukkig ligt er wel wat, dus daar kunt u niet over klagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is snel gegaan de eerste week idd, ondanks veel slapenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
vandaag de olijfboom maar weer even inpakken, dat ie deze kou ma overlevenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik heb vorige week wel geklaagd, wat een ruk weer met die regen en wind enzo.quote:Op zondag 7 januari 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik klaag niet zo snel hoor, zeker niet over het weer. We kunnen er toch niets aan veranderen moeten het nemen zoals we het krijgen.
geef me dan maar dit
Wel zo verstandigquote:Op zondag 7 januari 2024 08:55 schreef _UserName_ het volgende:
vandaag de olijfboom maar weer even inpakken, dat ie deze kou ma overleven![]()
het is al sinds 18 december niet een dag droog geweest, terechte klacht dus.quote:Op zondag 7 januari 2024 08:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb vorige week wel geklaagd, wat een ruk weer met die regen en wind enzo.
geef me dan maar ditTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Bij wie klaag je danquote:Op zondag 7 januari 2024 08:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
het is al sinds 18 december niet een dag droog geweest, terechte klacht dus.![]()
![]()
Bij wijlen Piet Paulusmaquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Er is meer op de wereld wat we niet begrijpen da wat we wel begrijpenquote:Op zondag 7 januari 2024 09:07 schreef Harrie het volgende:
we kunnen wel naar de maan en terug maar het weer van morgen blijft een dingetje
quote:
idd, koffie
Kan het weer zonder problemen drinken, kennelijk van de buikgriep af
Huhquote:Op zondag 7 januari 2024 09:16 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Dat komt doordat we nu ook minpunten krijgen :/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: