Nee als het die alarmcentrale is niet, want dat is een drama sta je half uur in de wacht enzo en als die meldingen echt kritiek zijn dan bellen ze wel terug.quote:
Daar heb je nog iets aan aan zo storingsmonteurquote:Op zondag 7 januari 2024 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Natuurlijk belt ie niet terug - hij zit niet om werk verlegen...
O ja daar heb je wel een punt, als het nodig is bellen ze wel terugquote:Op zondag 7 januari 2024 08:17 schreef kree het volgende:
[..]
Nee als het die alarmcentrale is niet, want dat is een drama sta je half uur in de wacht enzo en als die meldingen echt kritiek zijn dan bellen ze wel terug.
Kan van alles zijn trouwens, bv doorschakeling naar mij omdat de 1e lijn niet opneemt, of iets met klimaat, brandmeldcentrale etc. Dat gaat via hun
Echt dingen in het proces die kritiek zijn belt de regievoering over, die zou ik dan wel terugbellen.
Kan ook zelf niks vinden in het systeem waarvan ik denk dat is boeiend.
yup zit al aan m'n tweede, nouja beetje bijtijds op, is ook niet erg.quote:Op zondag 7 januari 2024 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik zag het.![]()
Maar goed, nu nog effe tijd voor een bakkie dus.
haha nou hij ging ook erg kort over hoor, want was nog redelijk snel, wat me haast alweer doet denken van foutje van ze ofzo.quote:Op zondag 7 januari 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja daar heb je wel een punt, als het nodig is bellen ze wel terug
Maar als je dienst hebt moet je wel bereikbaar zijn natuurlijk, sneller wakker worden en opnemen
O dan maar rustig je dag beginnen en zien wat hij gaat brengen vandaagquote:Op zondag 7 januari 2024 08:21 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou hij ging ook erg kort over hoor, want was nog redelijk snel, wat me haast alweer doet denken van foutje van ze ofzo.
Normaal krijg je zeg maar ook twee kansen, althans zo staat het ingesteld. Dat als je niet opneemt probeert die automatische doorkiezer je nog een keer te bellen, maar dat was ook niet zo nu.
ja idd, het valt nog mee trouwens hoor dit weekend, ben wel een aantal keren gebeld, maar was allemaal op afstand op te lossen. Of iig niet nodig om gelijk er naar toe te gaan, dus komt maandag wel.quote:Op zondag 7 januari 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan maar rustig je dag beginnen en zien wat hij gaat brengen vandaag
Morguh HCquote:
Hebben jullie meer storingen met vorst?quote:Op zondag 7 januari 2024 08:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd, het valt nog mee trouwens hoor dit weekend, ben wel een aantal keren gebeld, maar was allemaal op afstand op te lossen. Of iig niet nodig om gelijk er naar toe te gaan, dus komt maandag wel.
"Bedankt voor uw storingsmelding. Probeert u het eerst zelf op te lossen voordat u ons belt".quote:Op zondag 7 januari 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je nog iets aan aan zo storingsmonteur
Zie je bijna niet meer?quote:
Beter iets dan niets!quote:Op zondag 7 januari 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie dat er hier toch een paar vlokjes sneeuw gevallen zijn. Het mag eigenlijk geen naam hebben. Op de straat ligt niets, maar op het tuinstel liggen een paar vlokkies
Ja ik heb lekkage, we komen maandag wel bij u langsquote:Op zondag 7 januari 2024 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Bedankt voor uw storingsmelding. Probeert u het eerst zelf op te lossen voordat u ons belt".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
niet direct zo, eigenlijk meer als het heel warm is en dan is het met name de koelinstallaties van server-ruimtes of ruimtes waar een hoop regelaars inzitten voor de motoren.quote:Op zondag 7 januari 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben jullie meer storingen met vorst?
gehehequote:Op zondag 7 januari 2024 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Bedankt voor uw storingsmelding. Probeert u het eerst zelf op te lossen voordat u ons belt".
Zo erg is het nog niet hoor dat ik met een vergrootglas naar de sneeuwvlokjes ga kijkenquote:Op zondag 7 januari 2024 08:26 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Beter iets dan niets!
Dus geniet ervan, misschien met het vergrootglas erbij zodat het iets meer lijkt!
Morguh Bondagequote:Op zondag 7 januari 2024 08:29 schreef bondage het volgende:
Ik ga zo met de server bezig dus de stats zijn even niet beschikbaar.
Ik heb beeld.quote:Op zondag 7 januari 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet hoor dat ik met een vergrootglas naar de sneeuwvlokjes ga kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |