Lucky you.quote:Op zondag 7 januari 2024 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt naar buiten en ziet dat er zowaar sneeuw ligt..
Jammer is dat. Als het nu weken lang mooi blijft. Net zoals in Noorwegen of Zweden.quote:Op zondag 7 januari 2024 07:45 schreef Harrie het volgende:
ik heb een hekel aan sneeuwheel ff mooi en dan is het overal een blubberzooi
Ja die tijden waren mooi zag je ook al die jeugd buiten in wijken werden veldjes omgetoverd tot ijsbaantje en zag je overal sneeuwpoppen,quote:Op zondag 7 januari 2024 07:49 schreef Harrie het volgende:
vroeger hadden we hier wel sneeuw die bleef liggen soms, en konden we gewoon schaatsen op natuurijs dat is al weer een tijdje terug
quote:
quote:
Jammer is dat. Ze zitten tegenwoordig alleen maar te gamenquote:Op zondag 7 januari 2024 07:59 schreef Harrie het volgende:
de meeste kinderen spelen helemaal niet meer buiten
yep en nu storingsdienst, LOL vandaar dat ik zo vroeg ben want werd wakker gebeld netquote:
Ik zie dat er hier toch een paar vlokjes sneeuw gevallen zijn. Het mag eigenlijk geen naam hebben. Op de straat ligt niets, maar op het tuinstel liggen een paar vlokkiesquote:
Dan weer terug naar bed als je terug komtquote:Op zondag 7 januari 2024 08:08 schreef kree het volgende:
[..]
yep en nu storingsdienst, LOL vandaar dat ik zo vroeg ben want werd wakker gebeld net
Lag eigenlijk nog diep in slaap, blijft kut altijd.
Vraag me dan elke keer af is het dat geld waard hahaha
Nou ik hoef niet weg, weet ook niet wat er aan de hand is, want was net te laat met opnemen.quote:Op zondag 7 januari 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan weer terug naar bed als je terug komt
Heb je de storing al opgelost?quote:Op zondag 7 januari 2024 08:08 schreef kree het volgende:
[..]
yep en nu storingsdienst, LOL vandaar dat ik zo vroeg ben want werd wakker gebeld net
Lag eigenlijk nog diep in slaap, blijft kut altijd.
Vraag me dan elke keer af is het dat geld waard hahaha
Ja ik zag het.quote:
Bel je dan niet terug?quote:Op zondag 7 januari 2024 08:11 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet weg, weet ook niet wat er aan de hand is, want was net te laat met opnemen.
Het was de alarmcentrale. Maar dacht ga ik maar gelijk uit bed, kan nu toch niet meer slapen.
Geen idee wat er loos is, maar ze hebben niet nog een keer gebeld en er kwam nog water uit de kraan. Dus zo erg zal het wel niet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |