Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag dit net voorbij komen op het nieuwsquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:35 schreef devzero het volgende:
: "het is een beetje warm hier, mag het raampje open?"
: "dat kan toch helemaal niet in een vliegtuig
"
: "oh oops
"
[ afbeelding ]![]()
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Zoo engquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Was een vliegtuig van Alaska air gisteren. Vlak na het opstijgen viel er een stuk af![]()
![]()
Gisteren gebeurd en vandaag is er een opstijgverbod op dat soort type vliegtuigen om uit te zoeken wat het probleem is.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:46 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik zag dit net voorbij komen op het nieuws![]()
Ik zag een kort filmpje op de NY times website en daar was iedereen behoorlijk kalm. Beetje van leuk zo'n gat, maar waar blijven mijn pinda's?quote:![]()
Voor het strafhof slepen en hopen dat ze maar 450 keer de doodstraf krijgt, dit soort praktijken doe je je ergste vijand nog niet aanquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:10 schreef Fogel het volgende:
Vriendin probeerde wijn in te schenken, maar een groot deel ging over mijn hand heen de vloer op. Alcoholmisbruik![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja iedereen was wel kalm, op het eind van het stukje nieuws zei een man nog dat een moeder haar kind moest tegenhouden ofzo dat vond ik wel ff eng over komen, zou er zelf niet in willen zittenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag een kort filmpje op de NY times website en daar was iedereen behoorlijk kalm. Beetje van leuk zo'n gat, maar waar blijven mijn pinda's?al vraag ik mij af of ik ooit in een vliegtuig moet want ja nog nooit gedaan
![]()
![]()
En er zijn mensen dood?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Was een vliegtuig van Alaska air gisteren. Vlak na het opstijgen viel er een stuk af![]()
snappen je niet wat daar staat ?
kunn je dat niet lezen??? soms praat ik tegen de mur hier
EN HOND VAN EN NEDERANDSE 62
WERD IN VILLACH SAMENGESTOKEN![]()
Nounou!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor het strafhof slepen en hopen dat ze maar 450 keer de doodstraf krijgt, dit soort praktijken doe je je ergste vijand nog niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Vliegen is statisch gezien de meest veilige manier van reizen. Er sterven dagelijks meer voetgangers dan mensen in vliegtuigen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:50 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja iedereen was wel kalm, op het eind van het stukje nieuws zei een man nog dat een moeder haar kind moest tegenhouden ofzo dat vond ik wel ff eng over komen, zou er zelf niet in willen zittenal vraag ik mij af of ik ooit in een vliegtuig moet want ja nog nooit gedaan
Zou het ook gewoon kunnen zijn dat echt helemaal niemand het ook maar iets kan boeien?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:51 schreef mario390 het volgende:
WERD IN VILLACH SAMENGESTOKEN
Herhalen gaat er niet bij helpen, want het blijft niet boeiend.I'm surrounded by morons!
Vind t maar zo eng lijkenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vliegen is statisch gezien de meest veilige manier van reizen. Er sterven dagelijks meer voetgangers dan mensen in vliegtuigen.![]()
![]()
Wat zei je?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:51 schreef mario390 het volgende:
Misschien begrijp ik vrouwen wel niet. Ik zou mijn vriendin een knuffel geven, het zelf even opruimen en dan voor beiden een glas inschenken. Misschien dat ik daarom wel geen vriendin heb, ik ben te aardigquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor het strafhof slepen en hopen dat ze maar 450 keer de doodstraf krijgt, dit soort praktijken doe je je ergste vijand nog niet aan![]()
![]()
![]()
Of gewoon je vriendin verbieden om dranken in te schenken en het altijd zelf doen. Zo verspil je geen wijnquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik vrouwen wel niet. Ik zou mijn vriendin een knuffel geven, het zelf even opruimen en dan voor beiden een glas inschenken. Misschien dat ik daarom wel geen vriendin heb, ik ben te aardig
Ja niet ieder kreetje kan boeiend zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou het ook gewoon kunnen zijn dat echt helemaal niemand het ook maar iets kan boeien?
Herhalen gaat er niet bij helpen, want het blijft niet boeiend.![]()
Ik zou zeggen:"Haha! Je bolkt jezelf!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik vrouwen wel niet. Ik zou mijn vriendin een knuffel geven, het zelf even opruimen en dan voor beiden een glas inschenken. Misschien dat ik daarom wel geen vriendin heb, ik ben te aardig![]()
" en dan een slok van mijn bier nemen.
Misschien dat ik daarom wel geen vriendin heb, ik ben een hork.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee, dat kan ik niet lezen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:51 schreef mario390 het volgende:
WERD IN VILLACH SAMENGESTOKENF.K.A. SuperwormJim![]()
Ze schonk eerst voor zichzelf in… en ik heb opgeruimd.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik vrouwen wel niet. Ik zou mijn vriendin een knuffel geven, het zelf even opruimen en dan voor beiden een glas inschenken. Misschien dat ik daarom wel geen vriendin heb, ik ben te aardig
I'm surrounded by morons!
Ik vond het de eerste keer minder eng dan ik dacht dat ik het zou vindenquote:
Wat is villachquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:51 schreef mario390 het volgende:
Dus eigenlijk zeg je dat ze het erom doen, die vrouwen! Knoeien zodat wij het ze niet meer laten doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon je vriendin verbieden om dranken in te schenken en het altijd zelf doen. Zo verspil je geen wijn
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Google translate kan je misschien helpen om het nog Nederlandser te krijgenquote:
Bolk op.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:"Haha! Je bolkt jezelf!![]()
" en dan een slok van mijn bier nemen.
Misschien dat ik daarom wel geen vriendin heb, ik ben een hork.![]()
Geen idee wat het idee erachter is en ik ben er jaaaaaaren geleden mee gestopt om vrouwen te begrijpen. Vrouwen denken als vrouwen en zelfs die snappen vrouwen nietquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat ze het erom doen, die vrouwen! Knoeien zodat wij het ze niet meer laten doen.
Ben wel heul benieuwd nu!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond het de eerste keer minder eng dan ik dacht dat ik het zou vinden![]()
![]()
De eerste keer in een luchtzak vlak na opstijgen, dat was eng. Maar het went. Nu vind ik vliegen vrnl vervelend want je kunt zo weinig doenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond het de eerste keer minder eng dan ik dacht dat ik het zou vinden![]()
Dit is verstandige praat, heel verstandige praat.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee wat het idee erachter is en ik ben er jaaaaaaren geleden mee gestopt om vrouwen te begrijpen. Vrouwen denken als vrouwen en zelfs die snappen vrouwen niet"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bolk! aloa!![]()
Niet samengestoken, maar neergestoken. Een hond van een Nederlander is bij jullie neergestoken. Bedoel je dat?quote:![]()
Immer!quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet samengestoken, maar neergestoken. Een hond van een Nederlander is bij jullie neergestoken. Bedoel je dat?in villach
wat is dann samengestoken?
dood is dood![]()
En ook al een joyrider: https://www.meinbezirk.at(...)_a6461002?ref=curatequote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:01 schreef mario390 het volgende:
[..]in villach
dood is dood"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Samengestoken? Dat betekent dat je met iets scherp iets samen hebt gebracht. Tevens is samengestoken geen goed Nederlandsquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:01 schreef mario390 het volgende:
[..]in villach
dood is doodTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik vind Duits soms een schattig taaltjequote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En ook al een joyrider: https://www.meinbezirk.at(...)_a6461002?ref=curatequote:Gefährdung der körperlichen Sicherheit![]()
Als het uit mario komt wel jaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind Duits soms een schattig taaltje
[..]![]()
![]()
Meen je nietquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Ik vind de kop van het artikel al puur goud:"16-Jähriger raste mit Pkw durch Innenstadt"quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Pkw
nee hondje van nederlandse mann,quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar hondje is doodgestoken door die Nederlandse vrouw?
is in villach doodgestoken![]()
deze gedrocht,zonder führerschijnquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind de kop van het artikel al puur goud:"16-Jähriger raste mit Pkw durch Innenstadt"
Pkw
met 5 vrienden in auto![]()
![]()
![]()
Poephoofden zijn het!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze gedrocht,zonder führerschijn
met 5 vrienden in auto![]()
Ja.quote:quote:§ 89. Wer vorsätzlich, grob fahrlässig (§ 6 Abs. 3) oder fahrlässig unter den in § 81 Abs. 2 umschriebenen Umständen, eine Gefahr für das Leben, die Gesundheit oder die körperliche Sicherheit eines anderen herbeiführt, ist mit Freiheitsstrafe bis zu drei Monaten oder mit Geldstrafe bis zu 180 Tagessätzen zu bestrafen.![]()
Pkw blijft een mooie afkorting. Hoewel Personenkraftwagen ook een grappig woord isquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind de kop van het artikel al puur goud:"16-Jähriger raste mit Pkw durch Innenstadt"
Pkw![]()
Dit is kopen, want het is de stof vooral.quote:
Ik denk er even over na.Trotste mama van Ambar
Door een Nederlandse vrouw?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hondje van nederlandse mann,
is in villach doodgestoken![]()
Die jongen gaat of maximaal 3 maanden de cel in of hij krijgt een geldstraf. Maar ik weet niet wat ze bedoelden met "Tagessätzen "quote:![]()
En met welke leggen ze een bruin ei?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
een rood oorlelquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En met welke leggen ze een bruin ei?![]()
![]()
Ik koop altijd witte want goedkoperquote:
Wit of bruin ei, het maakt echt niet uitTrotste mama van Ambar
Behalve de prijs dus daarom witquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Wit of bruin ei, het maakt echt niet uit
Het is wel een mooie blouse. Verkopen ze die in Nederland?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is kopen, want het is de stof vooral.
Ik denk er even over na.![]()
Niet alles wat je post zijn we verplicht op te reageren hequote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jups. Iets duurder merk dus loopt vast niet wegquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is wel een mooie blouse. Verkopen ze die in Nederland?
Trotste mama van Ambar
Wil je eentje voor jezelf kopen?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is wel een mooie blouse. Verkopen ze die in Nederland?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb je het nieuwsbericht voor mij?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo denk je dat?
ik denk niet dat van mann de vrouw
de hond dood gemakt heeft![]()
Doet me aan die sketch van Youp van 't Hek denken;
Een man had zelfmoord gepleegd.
(Publiek luistert stilletjes naar wat hij verder te melden heeft.)
Hij is van een klif af gesprongen.
(Publiek blijft stilletjes luisteren.)
Met zijn hond!
Publiek: "Awwwwwwwww!!!!!"
Youp wist uiteraard dat dit zou gebeuren en stak een tirade af over dat het leven van een hond blijkbaar belangrijker is dan dat van een mens.![]()
Youp gaat stoppen hoorde ik vandaag.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:21 schreef ToT het volgende:
Doet me aan die sketch van Youp van 't Hek denken;
Een man had zelfmoord gepleegd.
(Publiek luistert stilletjes naar wat hij verder te melden heeft.)
Hij is van een klif af gesprongen.
(Publiek blijft stilletjes luisteren.)
Met zijn hond!
Publiek: "Awwwwwwwww!!!!!"
Youp wist uiteraard dat dit zou gebeuren en stak een tirade af over dat het leven van een hond blijkbaar belangrijker is dan dat van een mens."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
will erst etenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heb je het nieuwsbericht voor mij?![]()
Wat ga je eten?quote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
maak je geen zorgen HC ik ga geen gekke dingen doen nie
♡♡♡♡![]()
Kan wel grappig zijn? Humor helpt mensen staande houden..quote:
Maar voor alles een tijd en plaats. Niet de bedoeling dat je geraakt werd..
♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: