Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag dit net voorbij komen op het nieuwsquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:35 schreef devzero het volgende:
: "het is een beetje warm hier, mag het raampje open?"
: "dat kan toch helemaal niet in een vliegtuig
"
: "oh oops
"
[ afbeelding ]![]()
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Zoo engquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Was een vliegtuig van Alaska air gisteren. Vlak na het opstijgen viel er een stuk af![]()
![]()
Gisteren gebeurd en vandaag is er een opstijgverbod op dat soort type vliegtuigen om uit te zoeken wat het probleem is.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:46 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik zag dit net voorbij komen op het nieuws![]()
Ik zag een kort filmpje op de NY times website en daar was iedereen behoorlijk kalm. Beetje van leuk zo'n gat, maar waar blijven mijn pinda's?quote:![]()
Voor het strafhof slepen en hopen dat ze maar 450 keer de doodstraf krijgt, dit soort praktijken doe je je ergste vijand nog niet aanquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:10 schreef Fogel het volgende:
Vriendin probeerde wijn in te schenken, maar een groot deel ging over mijn hand heen de vloer op. Alcoholmisbruik![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja iedereen was wel kalm, op het eind van het stukje nieuws zei een man nog dat een moeder haar kind moest tegenhouden ofzo dat vond ik wel ff eng over komen, zou er zelf niet in willen zittenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag een kort filmpje op de NY times website en daar was iedereen behoorlijk kalm. Beetje van leuk zo'n gat, maar waar blijven mijn pinda's?al vraag ik mij af of ik ooit in een vliegtuig moet want ja nog nooit gedaan
![]()
![]()
En er zijn mensen dood?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Was een vliegtuig van Alaska air gisteren. Vlak na het opstijgen viel er een stuk af![]()
snappen je niet wat daar staat ?
kunn je dat niet lezen??? soms praat ik tegen de mur hier
EN HOND VAN EN NEDERANDSE 62
WERD IN VILLACH SAMENGESTOKEN![]()
Nounou!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor het strafhof slepen en hopen dat ze maar 450 keer de doodstraf krijgt, dit soort praktijken doe je je ergste vijand nog niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Vliegen is statisch gezien de meest veilige manier van reizen. Er sterven dagelijks meer voetgangers dan mensen in vliegtuigen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:50 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja iedereen was wel kalm, op het eind van het stukje nieuws zei een man nog dat een moeder haar kind moest tegenhouden ofzo dat vond ik wel ff eng over komen, zou er zelf niet in willen zittenal vraag ik mij af of ik ooit in een vliegtuig moet want ja nog nooit gedaan
Zou het ook gewoon kunnen zijn dat echt helemaal niemand het ook maar iets kan boeien?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:51 schreef mario390 het volgende:
WERD IN VILLACH SAMENGESTOKEN
Herhalen gaat er niet bij helpen, want het blijft niet boeiend.I'm surrounded by morons!
Vind t maar zo eng lijkenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vliegen is statisch gezien de meest veilige manier van reizen. Er sterven dagelijks meer voetgangers dan mensen in vliegtuigen.![]()
![]()
Wat zei je?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:51 schreef mario390 het volgende:
WERD IN VILLACH SAMENGESTOKEN![]()
Misschien begrijp ik vrouwen wel niet. Ik zou mijn vriendin een knuffel geven, het zelf even opruimen en dan voor beiden een glas inschenken. Misschien dat ik daarom wel geen vriendin heb, ik ben te aardigquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor het strafhof slepen en hopen dat ze maar 450 keer de doodstraf krijgt, dit soort praktijken doe je je ergste vijand nog niet aan![]()
![]()
![]()
Of gewoon je vriendin verbieden om dranken in te schenken en het altijd zelf doen. Zo verspil je geen wijnquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik vrouwen wel niet. Ik zou mijn vriendin een knuffel geven, het zelf even opruimen en dan voor beiden een glas inschenken. Misschien dat ik daarom wel geen vriendin heb, ik ben te aardig
Ja niet ieder kreetje kan boeiend zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou het ook gewoon kunnen zijn dat echt helemaal niemand het ook maar iets kan boeien?
Herhalen gaat er niet bij helpen, want het blijft niet boeiend.![]()
Ik zou zeggen:"Haha! Je bolkt jezelf!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik vrouwen wel niet. Ik zou mijn vriendin een knuffel geven, het zelf even opruimen en dan voor beiden een glas inschenken. Misschien dat ik daarom wel geen vriendin heb, ik ben te aardig![]()
" en dan een slok van mijn bier nemen.
Misschien dat ik daarom wel geen vriendin heb, ik ben een hork.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: