Nee, dat kan ik niet lezen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:51 schreef mario390 het volgende:
snappen je niet wat daar staat ?
kunn je dat niet lezen??? soms praat ik tegen de mur hier
EN HOND VAN EN NEDERANDSE 62
WERD IN VILLACH SAMENGESTOKEN
Ze schonk eerst voor zichzelf in… en ik heb opgeruimd.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik vrouwen wel niet. Ik zou mijn vriendin een knuffel geven, het zelf even opruimen en dan voor beiden een glas inschenken. Misschien dat ik daarom wel geen vriendin heb, ik ben te aardig
Ik vond het de eerste keer minder eng dan ik dacht dat ik het zou vindenquote:
Wat is villachquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:51 schreef mario390 het volgende:
snappen je niet wat daar staat ?
kunn je dat niet lezen??? soms praat ik tegen de mur hier
EN HOND VAN EN NEDERANDSE 62
WERD IN VILLACH SAMENGESTOKEN
Dus eigenlijk zeg je dat ze het erom doen, die vrouwen! Knoeien zodat wij het ze niet meer laten doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon je vriendin verbieden om dranken in te schenken en het altijd zelf doen. Zo verspil je geen wijn
Google translate kan je misschien helpen om het nog Nederlandser te krijgenquote:
Bolk op.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:"Haha! Je bolkt jezelf!![]()
" en dan een slok van mijn bier nemen.
Misschien dat ik daarom wel geen vriendin heb, ik ben een hork.
Geen idee wat het idee erachter is en ik ben er jaaaaaaren geleden mee gestopt om vrouwen te begrijpen. Vrouwen denken als vrouwen en zelfs die snappen vrouwen nietquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat ze het erom doen, die vrouwen! Knoeien zodat wij het ze niet meer laten doen.
Ben wel heul benieuwd nu!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond het de eerste keer minder eng dan ik dacht dat ik het zou vinden
De eerste keer in een luchtzak vlak na opstijgen, dat was eng. Maar het went. Nu vind ik vliegen vrnl vervelend want je kunt zo weinig doenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond het de eerste keer minder eng dan ik dacht dat ik het zou vinden
Dit is verstandige praat, heel verstandige praat.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee wat het idee erachter is en ik ben er jaaaaaaren geleden mee gestopt om vrouwen te begrijpen. Vrouwen denken als vrouwen en zelfs die snappen vrouwen niet
Niet samengestoken, maar neergestoken. Een hond van een Nederlander is bij jullie neergestoken. Bedoel je dat?quote:
Immer!quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet samengestoken, maar neergestoken. Een hond van een Nederlander is bij jullie neergestoken. Bedoel je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |