Ik heb met al mijn andere schoenen zo'n 160 euro korting gehad dus dan valt deze investering wel mee.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nice.
Maar 24km nuchter, damn![]()
Ik heb ook carbon plates nodig maar ik wacht op een sale van Saucony of Nike denk ik.
Ik zag in een docu over de Barkley marathons dat iemand in België als training iets van 100X een heuvel van 20 m op en af ging (ofzoiets).quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:43 schreef Nober het volgende:
Ik heb de strava challenge van 2000 hoogtemeters in januari aangevinkt. Ik zit op 53 meter nu, is gewoon niet haalbaar voor Nederland.
Treat yo selfquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb met al mijn andere schoenen zo'n 160 euro korting gehad dus dan valt deze investering wel mee.
Dat inderdaad, ik moet heel erg mijn best doen om onder 1000m te blijven in een maand met 100+ kmquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
2000m is prima haalbaar in Zuid Limburg. Met een redelijk rondje tik je zo 100 tot 200 hoogtemeters aan.
M'n ouders wonen daar, dus doe het regelmatig![]()
Ik volg op Strava een trailrunner in mijn stad, die loopt in een training idd ook tientallen keren een van de mini heuvels hier in de buurt op en af. Ik zou dat mentaal echt niet aankunnenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:08 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik zag in een docu over de Barkley marathons dat iemand in België als training iets van 100X een heuvel van 20 m op en af ging (ofzoiets).
Dat moet in Nederland ook wel te doen zijn.
Hij maakt persoonlijke looptrainingen voor me.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:47 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Mooi doel, succes!
Wat doet zo’n coach? Schema en ‘stok achter de deur’ of lopen jullie samen?
Veel hardloopverenigingen hebben ook ‘start to run’-groepen. Hier is ook aandacht voor looptechniek.
Gewoon laten rusten, en de volgende keer mogelijk preventief een blarenplijster of sporttape erop. Kan zijn dat je even moet wennen aan je nieuwe schoenen, maar het kan (helaas) ook betekenen dat ze toch net niet bij jouw voeten passen. Wrijving bij je hak klinkt alsof het daar niet stevig genoeg in je schoen zit, je kan een runner's knot proberen voor betere lockdown van je hiel.quote:Op zondag 7 januari 2024 22:38 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb nu wel een beetje een licht ontstoken huid bij de hak (door de wrijzing ofzo). Ik lees op het internet dat een voetbadje soda niet meer wordt aangeraden. Wat doen jullie in zulke gevallen?
Inderdaad maar vooral mijn handen en armen terwijl mijn benen warm waren na afloop. Ik liep in korte broek en met arm sleeves en handschoenen.quote:
Damn wat klotequote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
waar ik nog steeds de hoop had om voor mijn 60ste een 200 miler te lopen, lijkt nu toch mijn hardloopcarriere te zijn beeindigd door een serieuze blessure die mij waarschijnlijk niet meer op mijn oude ultra-nivo zal krijgen.... alle drie spieren in mijn hamstring zijn door midden gescheurd, met een gat van 20mm in elkde scheur.
Hopelijk spoedig een operatie!!
Wat een vervelend nieuws. Hoe is het gekomen?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
waar ik nog steeds de hoop had om voor mijn 60ste een 200 miler te lopen, lijkt nu toch mijn hardloopcarriere te zijn beeindigd door een serieuze blessure die mij waarschijnlijk niet meer op mijn oude ultra-nivo zal krijgen.... alle drie spieren in mijn hamstring zijn door midden gescheurd, met een gat van 20mm in elkde scheur.
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |