In Een huis vol volgen we de grote gezinnen Blom, Cudogham, Nagelkerke en Wildeman. Hoe gaan zij om met kleine en grote uitdagingen in het leven? Wat bindt hen en hoe zorgen ze voor elkaar?Een huis vol is vanaf maandag 28 augustus 2023 om 19.00 uur te zien bij KRO-NCRV op NPO 1.
https://kro-ncrv.nl/programmas/een-huis-volDe familie Blom gaat een beetje meevallen vind ik, 150 kilometer fietsen, rapmuziek waarvan de tekst veel te grof is voor die leeftijd van de kinderen, een weglopertje van 2 die al de klink van de deuren open krijgt. En ze lachen nog steeds. Enige commentaar wat ik nu even heb is de lach van vader soms, die lijkt wat geforceerd hier en daar, maar ja, ik zal ook wel anders overkomen voor een camera.
Nagelkerkjes, waar halen vader en moeder de energie vandaan? Op vakantie, hockey wedstrijden, koffers inpakken, administratie doen, op een dag. Hebben ze achter de schermen niet gewoon een beetje hulp? (Schoonmaker, oppas, kantoorpersoneel?)
Cudogans, wafels maken van mini croissants en ik denk dat 75 procent al opgesnoept was. Lois bleef maar rustig en lief, behulpzaam ook. Leuk dat moeder zo reageerde, dat meisje heeft echt haar best gedaan met die kleine snoepers.
Wildeman. Nu bekend is dat moeder van moeder Italiaans is, begrijp ik de namen. Wordt toch een ander verhaal. Ben nog steeds geen fan, maar vind het ook niet saai om hun scenes te zien. En ze zal dit echt niet lezen, maar die dochter die zich irriteerde aan haar moeder met al die vragen (ze wil altijd alles weten), dat wordt alleen maar erger

Ik heb ook zo'n moeder, dat houdt niet op haha. Levert wel als je wat ouder bent heel veel handigheidjes op waar je toch wat aan hebt.