abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2024 @ 10:31:03 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211923004
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 10:25 schreef Zelva het volgende:

[..]
Dus het argument van 'verbied al het vuurwerk, dan kunnen we wel gaan handhaven' gaat dus helemaal niet op?
Gaat het sowieso al niet, want buiten O&N gaat het op sommige plekken ook al mis. En daar zit 0 legaal vuurwerk tussen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211923058
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 10:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Tja, sommige mensen voelen nu eenmaal wel een sense of urgency om iets te veranderen aan hoe we omgaan met onze planeet en alles wat er op leeft.

Jammer als we daardoor andere vormen van vermaak moeten vinden, maar als je levensgenot afhangt van knalletjes afsteken dan is er sowieso echt iets goed mis met je.
Sommige mensen hebben tenminste nog wat levensgenot en halen wat plezier uit het leven. Das bij jou helaas veel niet van te merken. Je hebt gewoon last van vuurwerk en al dat gelul van mens en dier of planeet boeit je geen ene flikker. JIJ hebt er last van en wilt eraf, punt. Heb zelf weinig meegekregen van al het vuurwerk. Ik sliep al om 23:00 en heb er gewoon doorheen geslapen.

Daarnaast zal een verbod zoals gewoonlijk gedeeltelijk helpen en is niks van de lange adem. Want als je ooit bent uit geweest of naar carnaval gaat. Er zijn altijd een paar dorpsidioten die voor problemen zorgen bij feestjes. Dan vliegen de stoelen ook door de lucht. Zullen stoelen ook maar verbieden ?

De lokale krant melde dat er hier in de grensregio geen problemen waren met oud en nieuw en rustig is verlopen. Eigenlijk wel verrassend want elk weekend is er wel ergens een knokpartij in de stad.
  FOK!fotograaf vrijdag 5 januari 2024 @ 10:38:42 #153
364681 over_hedge
pi_211923067
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 10:37 schreef hunterrnl het volgende:

[..]
Sommige mensen hebben tenminste nog wat levensgenot en halen wat plezier uit het leven. Das bij jou helaas veel niet van te merken. Je hebt gewoon last van vuurwerk en al dat gelul van mens en dier of planeet boeit je geen ene flikker. JIJ hebt er last van en wilt eraf, punt. Heb zelf weinig meegekregen van al het vuurwerk. Ik sliep al om 23:00 en heb er gewoon doorheen geslapen.

Daarnaast zal een verbod zoals gewoonlijk gedeeltelijk helpen en is niks van de lange adem. Want als je ooit bent uit geweest of naar carnaval gaat. Er zijn altijd een paar dorpsidioten die voor problemen zorgen bij feestjes. Dan vliegen de stoelen ook door de lucht. Zullen stoelen ook maar verbieden ?

De lokale krant melde dat er hier in de grensregio geen problemen waren met oud en nieuw en rustig is verlopen. Eigenlijk wel verrassend want elk weekend is er wel ergens een knokpartij in de stad.
:')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_211923085
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 10:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Was jij niet de persoon die binnen blijft zitten bij vrienden en ging klagen over afstekende buren ? Echt super gezellig ! :+
  FOK!fotograaf vrijdag 5 januari 2024 @ 10:42:25 #155
364681 over_hedge
pi_211923107
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 10:40 schreef hunterrnl het volgende:

[..]
Echt super gezellig ! :+
Idd super gezellig. Vermaak me goed hoor. Maar lees je eerste alinea nou eens. Vind je dat nou echt een goede manier van discussie voeren?

over gezellig gesproken trouwens. om 23:00 slapen :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 5 januari 2024 @ 10:46:03 #156
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_211923128
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 10:25 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Het is 1 uur per jaar dat je aan die vrijetijdsbesteding kunt besteden.

En zelfs dat is al teveel gevraagd.

quote:
Toevallig is iedereen op dat specifieke tijdstip bezopen, stoned of compleet van de wereld door drugs.
Ja echt iedereen ja.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_211923208
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 10:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Idd super gezellig. Vermaak me goed hoor. Maar lees je eerste alinea nou eens. Vind je dat nou echt een goede manier van discussie voeren?

over gezellig gesproken trouwens. om 23:00 slapen :P
Klagen over een ander zijn manier van discussie voeren en dan zelf selectief reageren op mensen bij een discussie :').

Soms moet je op feestdagen vroeg op om te werken he ?
  FOK!fotograaf vrijdag 5 januari 2024 @ 10:56:03 #158
364681 over_hedge
pi_211923254
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 10:52 schreef hunterrnl het volgende:

[..]
Klagen over een ander zijn manier van discussie voeren en dan zelf selectief reageren op mensen bij een discussie :').

Ja zou kunnen. Is toch niet gezellig? Jij begint opeens over gezellig te praten he :D

En ja, sorry dat is niet nog een keer helemaal wil gaan uitleggen wat ik wel of niet met oud en nieuw doe.. En daarom dat stukje ff over sloeg.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2024 @ 10:58:36 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211923279
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 10:52 schreef hunterrnl het volgende:

[..]

Iedere keer als ze klemgeluld worden, likken ze hun wonden even en daarna beginnen ze weer van voor af aan met precies hetzelfde riedeltje dat weer op precies dezelfde manier ontkracht wordt, hooguit door iemand anders. Dat is geen discussiėren meer, dat is je zin door drammen. Dit hele topic kan eigenlijk wel dicht, ze hebben weer verloren en mogen nu een jaar nadenken over goede argumenten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!fotograaf vrijdag 5 januari 2024 @ 10:59:34 #160
364681 over_hedge
pi_211923290
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 10:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Iedere keer als ze klemgeluld worden, likken ze hun wonden even en daarna beginnen ze weer van voor af aan met precies hetzelfde riedeltje dat weer op precies dezelfde manier ontkracht wordt, hooguit door iemand anders. Dat is geen discussiėren meer, dat is je zin door drammen. Dit hele topic kan eigenlijk wel dicht, ze hebben weer verloren en mogen nu een jaar nadenken over goede argumenten.
Volgens mij was jij gister de genen die klem werd geluld over een verzamelnaam om vervolgens er nooit meer op te reageren :* Van de rest kan je heel dit verhaaltje omdraaien over argumenten waarom een verbod er niet zou moeten komen.

Is ook de hele tijd het zelfde verhaaltje 20x herhaald. Enige wat anders is, dat soms hondenbeten en de andere keer weer e bikes als tegenargument gegeven worden ^O^
pi_211923324
quote:

[..]
Kwestie van tijd dat veel van deze mensen op tv komen bij Frank Visser of de rijdende rechter. Kan niet wachten om wat Fokkers langs te zien komen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 10:59 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Volgens mij was jij gister de genen die klem werd geluld over een verzamelnaam om vervolgens er nooit meer op te reageren :* Van de rest kan je heel dit verhaaltje omdraaien over argumenten waarom een verbod er niet zou moeten komen.

Is ook de hele tijd het zelfde verhaaltje 20x herhaald. Enige wat anders is, dat soms hondenbeten en de andere keer weer e bikes als tegenargument gegeven worden ^O^
Ik kan je nog een verhaal vertellen. Ik kan namelijk zo op de fiets springen en naar Belgie fietsen om 100 meter van de grens vuurwerk te kopen. Geen hond die er naar kraait. Zolang je open grenzen hebt met landen die andere regels hebben, kan je alles wat verboden is binnen halen. Vuurwerk, laserpennen, wapens, zieke honden, levensgevaarlijke Belgische Chocolade of Duitse Braadworst.

Geen zorgen. Dat ga ik niet doen, want laatste keer vuurwerk is voor mij 17 jaar geleden.

[ Bericht 22% gewijzigd door hunterrnl op 05-01-2024 11:15:14 ]
  Forum Admin vrijdag 5 januari 2024 @ 11:12:58 #162
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211923420
quote:

[..]
quote:

[..]

Als je een discussie voert louter om hem "te winnen" sta je er sowieso al helemaal verkeerd in
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  FOK!fotograaf vrijdag 5 januari 2024 @ 11:15:22 #163
364681 over_hedge
pi_211923442
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 11:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
[..]
Als je een discussie voert louter om hem "te winnen" sta je er sowieso al helemaal verkeerd in
Ja daar heb je een punt. Al is dat denk ik niet de insteek. Al snap ik dat het nu zo over kan komen
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2024 @ 11:18:19 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211923481
quote:

[..]

Nou poehpoeh, je hebt me te pakken. Hoe kan ik ernaast zitten met stellen dat stikstof en fijnstof verschillend zijn, nu moeten we zeker vuurwerk afschaffen :'(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2024 @ 11:20:49 #165
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211923495
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 11:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
[..]
Met verloren bedoelde ik natuurlijk dat er geen verbod gekomen is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Sport vrijdag 5 januari 2024 @ 11:21:48 #166
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211923509
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 11:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met verloren bedoelde ik natuurlijk dat er geen verbod gekomen is.
Er komt wel een moment dat ze gaan 'winnen' natuurlijk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  FOK!fotograaf vrijdag 5 januari 2024 @ 11:22:41 #167
364681 over_hedge
pi_211923519
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 11:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nou poehpoeh, je hebt me te pakken. Hoe kan ik ernaast zitten met stellen dat stikstof en fijnstof verschillend zijn, nu moeten we zeker vuurwerk afschaffen :'(
Nee hoor. Prima om een fout te maken. Fijn dat je het toegeeft.

Maar dan was zijn argument dus een prima argument. Of je uitstoot belangrijk genoeg vind is een tweede.

Maar volgens jou zijn er 0 goede argumenten. Nou ik vond dat anders een prima voorbeeld van een goed argument.

Je blijft alleen maar roepen dat iedereen zijn mening niet klopt. En alleen wat jij zegt is de waarheid of zo iets.
pi_211923534
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 10:22 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Met die redenatie kan je iedereen zijn hobby en vrijetijdsbestedingen afpakken.
Er zijn zoveel dingen die mensen leuk vinden maar die overlast geven aan anderen.

Dat moet gewoon kunnen. Geven en nemen, leven en laten leven.
Het probleem is echter dat de vuurwerkvoorstanders slechts veel nemen en niets geven.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2024 @ 11:24:19 #169
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211923538
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 11:22 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nee hoor. Prima om een fout te maken. Fijn dat je het toegeeft.

Maar dan was zijn argument dus een prima argument. Of je uitstoot belangrijk genoeg vind is een tweede.

Maar volgens jou zijn er 0 goede argumenten. Nou ik vond dat anders een prima voorbeeld van een goed argument.

Je blijft alleen maar roepen dat iedereen zijn mening niet klopt. En alleen wat jij zegt is de waarheid of zo iets.
Het was zijn argument helemaal niet. We rijden 100 vanwege stikstof, vuurwerk stoot geen stikstof uit, dus het zijn nog steeds twee totaal onvergelijkbare dingen, of het nou dezelfde verzamelnaam heeft of niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2024 @ 11:24:58 #170
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211923550
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 11:23 schreef torentje het volgende:

[..]
Het probleem is echter dat de vuurwerkvoorstanders slechts veel nemen en niets geven.
Het enige wat nog gegeven kan worden is alles wat nog over is, de rest is reeds verboden :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Sport vrijdag 5 januari 2024 @ 11:25:07 #171
pi_211923552
quote:

[..]
Tegenstanders zullen ook veel nemen en niets geven. Want op dit moment zijn knallers al verboden en is de afsteektijd al verkleind.
  Redactie Sport vrijdag 5 januari 2024 @ 11:26:05 #172
pi_211923569
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 11:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het enige wat nog gegeven kan worden is alles wat nog over is, de rest is reeds verboden :')
De enige extra tussenoplossing is afsteektijd nog verder inkorten.
  vrijdag 5 januari 2024 @ 11:35:00 #173
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_211923670
quote:

[..]
Wat nemen ze dan? Behalve een paar uur siervuurwerk afsteken?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  Redactie Sport vrijdag 5 januari 2024 @ 11:35:32 #174
pi_211923675
Het is echt bizar om te stellen dat de voorstanders veel nemen.
  Forum Admin vrijdag 5 januari 2024 @ 11:36:11 #175
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211923681
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Tegenstanders zullen ook veel nemen en niets geven. Want op dit moment zijn knallers al verboden en is de afsteektijd al verkleind.
Er is voor beide veel zinnigs te zeggen. Tel daar de diepe verdeeldheid onder Nederlanders bij op + een branche die er zijn geld mee verdiend en voila. Zie hier waarom een verbod zo ver weg is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 5 januari 2024 @ 11:44:50 #176
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_211923746
quote:

[..]
Knalvuurwerk -> verboden
Romeinse kaarsen -> verboden
Single shots -> verboden
Babyvuurpijltjes -> verboden
Vuurpijlen -> verboden
Afsteektijden 10:00-02:00 -> 18:00-02:00
Kleine cakes die om kunnen vallen -> verboden

Allemaal inperkingen om de vuurwerktegenstander tegenoet te komen.
Tel daarbij op de ENORME prijsstijgingen, en de gemauw, geklaag dat je naar je hoofd geslingerd krijg.

vrijdag 5 januari 2024 @ 11:45:25 #177
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_211923751
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 11:44 schreef tja77 het volgende:

[..]
Knalvuurwerk -> verboden
Single shots -> verboden
Vuurpijlen -> verboden

Tel daarbij op de ENORME prijsstijgingen, en de gemauw, geklaag dat je naar je hoofd geslingerd krijg.

Hear hear
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  Redactie Sport vrijdag 5 januari 2024 @ 11:48:07 #178
pi_211923768
quote:

[..]
Knalvuurwerk -> verboden
Single shots -> verboden
Vuurpijlen -> verboden

Waarbij het verbod op Romeinse Kaarsen trouwens volledig terecht is. Gevaarlijke zooi.
pi_211923770
quote:

[..]
Knalvuurwerk -> verboden
Single shots -> verboden
Vuurpijlen -> verboden

Houden ze zich aan die verboden en helpen zij met handhaven? Neen.
  vrijdag 5 januari 2024 @ 11:50:35 #180
342627 tja77
pi_211923787
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 11:48 schreef torentje het volgende:

[..]
Houden ze zich aan die verboden en helpen zij met handhaven? Neen.
Wie zijn zij?
  vrijdag 5 januari 2024 @ 11:52:09 #181
342627 tja77
pi_211923801
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Waarbij het verbod op Romeinse Kaarsen trouwens volledig terecht is. Gevaarlijke zooi.
Romeinse kaars mocht je niet in de hand houden hč. Als je met dat ding op mensen of dieren gaat schieten, ben je sowieso al verkeerd bezig.
pi_211923867
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 10:37 schreef hunterrnl het volgende:

[..]
Sommige mensen hebben tenminste nog wat levensgenot en halen wat plezier uit het leven. Das bij jou helaas veel niet van te merken. Je hebt gewoon last van vuurwerk en al dat gelul van mens en dier of planeet boeit je geen ene flikker. JIJ hebt er last van en wilt eraf, punt.
Veel aannames. Ik heb een heel leuk leven met verschillen hobbies waar, naar mijn weten, niemand last van heeft.

En ik heb inderdaad last van vuurwerk, maar nauwelijks van het legale spul. Sterker nog, dat vind ik best mooi. Het mooie weegt alleen niet op tegen de schade en overlast die het toebrengt.

En wat ik zeg over dier en planeet meen ik 100%. Zo steek ik mijn vakantiegeld al jaren in de isolatie van mijn woning, vlieg ik al 15 jaar niet meer en eet ik zo veel als mogelijk lokaal geteeld eten. Om maar eens een paar dingen te noemen.
  Redactie Sport vrijdag 5 januari 2024 @ 12:08:57 #183
pi_211923939
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 11:52 schreef tja77 het volgende:

[..]
Romeinse kaars mocht je niet in de hand houden hč. Als je met dat ding op mensen of dieren gaat schieten, ben je sowieso al verkeerd bezig.
Maar dat deden wel heel veel mensen en ook als je hem rechtop zette was hij heel makkelijk instabiel.
pi_211924158
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 11:50 schreef tja77 het volgende:

[..]
Wie zijn zij?
De voorstanders van geen vuurwerkverbod.
  vrijdag 5 januari 2024 @ 12:52:23 #185
342627 tja77
pi_211924316
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 12:30 schreef torentje het volgende:

[..]
De voorstanders van geen vuurwerkverbod.
Dat ben ik, maar ik hou me netjes aan de vuurwerkregels net als het gros van de normale beschaafde Nederlander die legaal vuurwerk afsteekt.
pi_211924441
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 12:52 schreef tja77 het volgende:

[..]
Dat ben ik, maar ik hou me netjes aan de vuurwerkregels net als het gros van de normale beschaafde Nederlander die legaal vuurwerk afsteekt.
Het is sowieso niet normaal of beschaafd om een overlastgevende traditie in stand te willen houden.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2024 @ 13:29:48 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211924782
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 13:03 schreef torentje het volgende:

[..]
Het is sowieso niet normaal of beschaafd om een overlastgevende traditie in stand te willen houden.
Ik heb nog niemand in dit topic zo gigantisch arrogant en disrespectvol jegens andere standpunten zien doen als jij. Kijk eens in de spiegel zeg, Jezus Christus.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2024 @ 13:33:39 #188
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211924835
quote:

[..]
Babypijltjes waren erger :P

Romeinse kaarsen waren juist te lief en veilig, waardoor mensen dachten dat die als wapens gebruikt konden worden :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211924918
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 13:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb nog niemand in dit topic zo gigantisch arrogant en disrespectvol jegens andere standpunten zien doen als jij. Kijk eens in de spiegel zeg, Jezus Christus.
Ik houd gewoon niet van het in stand houden van ouderwetse tradities We leven toch in 2024?
pi_211924921
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 13:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Babypijltjes waren erger :P

Romeinse kaarsen waren juist te lief en veilig, waardoor mensen dachten dat die als wapens gebruikt konden worden :')
Babypijltjes zijn vooral erg geschikt om uit elkaar te halen en het kruid te hergebruiken. Daar zijn heel wat vuurwerkbommen mee gemaakt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 13:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
torentje serieus nemen :')
  FOK!fotograaf vrijdag 5 januari 2024 @ 13:42:00 #191
364681 over_hedge
pi_211924958
Babypijltjes op de glijbaan met hoop kruit er over. Dat was vroeger best leuk. Wel gevaarlijk omdat ze echt alle kanten op gaan.
pi_211924991
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 13:42 schreef over_hedge het volgende:
Babypijltjes op de glijbaan met hoop kruit er over. Dat was vroeger best leuk. Wel gevaarlijk omdat ze echt alle kanten op gaan.
Vuurwerk vond ik echt leuk toen ik 14 was. Wat vonden we onszelf stoer met onze aansteker en knalletjes. En later de strijkers.

Toch zeker tot mijn 16e geld aan uitgegeven. Daarna kreeg ik andere hobbies en verstand.
  FOK!fotograaf vrijdag 5 januari 2024 @ 13:46:30 #193
364681 over_hedge
pi_211925014
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 13:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Vuurwerk vond ik echt leuk toen ik 14 was. Wat vonden we onszelf stoer met onze aansteker en knalletjes. En later de strijkers.

Toch zeker tot mijn 16e geld aan uitgegeven. Daarna kreeg ik andere hobbies en verstand.
Ja zoiets had ik ook. Tussen mijn 13 en 18e. Veel lol mee gehad. En achteraf een wonder dat een grondbloem die is iemand zijn hand ontplofte het ergste was wat ik meegemaakt heb. Want af en toe deden we met de vriendengroep wel echt debiele dingen

[ Bericht 0% gewijzigd door over_hedge op 05-01-2024 13:52:56 ]
pi_211925065
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 13:46 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja zoiets had ik ook. Tussen mijn 13 en 18e. Veel lol mee gehad. En achteraf een wonder dat een grondbloem die is iemand zijn hand ontplofte het ergste was wat ik meegemaakt hebt. Want af en toe deden we met de vriendengroep wel echt debiele dingen
Kinderen doen gekke dingen.
  vrijdag 5 januari 2024 @ 15:38:55 #195
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_211926366
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 13:40 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik houd gewoon niet van het in stand houden van ouderwetse tradities We leven toch in 2024?
Er zijn genoeg mensen die deze traditie wel in stand willen houden anno 2024. Dat het niet in jouw straatje past is vervelend voor je. Wellicht zou je kunnen overwegen om te emigreren?
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  vrijdag 5 januari 2024 @ 15:44:29 #196
342627 tja77
pi_211926455
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 13:03 schreef torentje het volgende:

[..]
Je legt je er maar lekker bij neer bromsnor.
pi_211926591
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 15:38 schreef smegmanus het volgende:

[..]
Er zijn genoeg mensen die deze traditie wel in stand willen houden anno 2024. Dat het niet in jouw straatje past is vervelend voor je. Wellicht zou je kunnen overwegen om te emigreren?
Welk land heeft dan geen ouderwetse overlastgevende tradities?
  vrijdag 5 januari 2024 @ 16:02:24 #198
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_211926728
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 15:52 schreef torentje het volgende:

[..]
Welk land heeft dan geen ouderwetse overlastgevende tradities?
Australiė bijvoorbeeld. Maar dat had je zelf ook kunnen opzoeken.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_211926902
quote:

[..]
Laatste oud en nieuw toch weer Harry Potter taferelen met pubertjes en kaarsen gezien. Waren overigens wel nette jongens. Mogen we nitraten op jullie terrein gooien? Liever niet. Is goed!
pi_211926910
quote:

[..]
Rupsje nooit genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')