Joy foreverquote:
Oehh...quote:
quote:
Over de knie!quote:
A joy forever... dusquote:
Die man is snel hèquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:18 schreef Sally het volgende:
[..]
A joy forever... dus
Stiggy was me voor
Soms tequote:
quote:
Dat laatste had ik dus in gedachten omdat ik wist dat je erop zou happenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:19 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
Díé had ik niet in gedachten....![]()
Hoewel... a nice spanking.... ^^![]()
Kom hier dan.... krijg je m ook terug hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat laatste had ik dus in gedachten omdat ik wist dat je erop zou happen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Soms iets langzamer de pitbox inrijdenquote:
Nooit een Dirty Mind dan.....??quote:
ik ben een nette jongenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Nooit een Dirty Mind dan.....??
Gloof'knixxvann
Ieniquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo
Ik kom hier dan maar buurten
wat brengt u hier op deze grijze dag?quote:
Waar zat je net dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo
Het kloontjeparadijs te ontlopenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat brengt u hier op deze grijze dag?
Oh DTS dus.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het kloontjeparadijs te ontlopen
oh ja, die plek zul je me ook niet vele meer zien.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het kloontjeparadijs te ontlopen
Oh ja?!quote:
quote:
Waarom niet?quote:
Lovkequote:
Jij deelt ook overal hartjes en kusjes uit op 't forum. Je lijkt Stiggy welquote:
Stig is ook mijn kloonquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij deelt ook overal hartjes en kusjes uit op 't forum. Je lijkt Stiggy wel![]()
(al is die NOG een graadje erger, dat dan weer wel![]()
![]()
)
quote:
Moet wel eerlijk zeggen dat ik een paar gaap momenten had tijdens het sporten, vol met de mond open.quote:
Zal jou eens een graadje erger!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij deelt ook overal hartjes en kusjes uit op 't forum. Je lijkt Stiggy wel![]()
(al is die NOG een graadje erger, dat dan weer wel![]()
![]()
)
Mocht je willenquote:
heb jij houten klompen? zo'n type had ik niet achter je gezochtquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:51 schreef Sally het volgende:
[..]Oh nooooeeesssss....!!!
Now what?!![]()
![]()
M'n klomp breekt.
Haha.. soms vergeet je het ook om je hand voor je mond te doenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Moet wel eerlijk zeggen dat ik een paar gaap momenten had tijdens het sporten, vol met de mond open.
Totdat iemand net mijn kant op keek![]()
Snel de hand er voor gedaan
Balletschoentjesquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb jij houten klompen? zo'n type had ik niet achter je gezocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
ik wil zo veelquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens een graadje erger!
[..]
Mocht je willen
Ik ook, maar ik krijg het meestal ookquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Balletschoentjes![]()
Dus idd geen klompenVan balletschoentjes kun je toch klompvoetjes krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:53 schreef schommelstoel het volgende:
Ik wil ook wel eens een hartje van Stig hoor, maar durf niet te vragen![]()
Vraag mij al wel jaren af wie er toch onder die helm zit, snelle Jelle.
Haha jaman!quote:
I knowquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha jaman!
Maakt het wachten tot de start van het seizoen wat dragelijker.
Heej muisquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik krijg het meestal ook
Eh, volgens mij ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Van balletschoentjes kun je toch klompvoetjes krijgen?
Ook een van mij danquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:53 schreef schommelstoel het volgende:
Ik wil ook wel eens een hartje van Stig hoor, maar durf niet te vragen![]()
Vraag mij al wel jaren af wie er toch onder die helm zit, snelle Jelle.
Alweer?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:03 schreef Lovely het volgende:
Er komt storm aan, dus alles binnen zetten of vast zetten
valt wel mee toch? geloof wel hoop regen..?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:03 schreef Lovely het volgende:
Lekker daar laten aubquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:02 schreef kree het volgende:
noi allen, moet ff hier posten hoor want zo gezeik in DTS
Ik las het net.. komt idd wel een hoop regen aanquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
valt wel mee toch? geloof wel hoop regen..?
owh ik neem ze niet mee hoor, maar heb er daar genoeg over gezegd en naar mods. dus ok. Haha ik kom hier in vrede. hahahahaquote:
Lekker buiten gaan staan!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:03 schreef Lovely het volgende:
En dit jaquote:
Beter van niet straks waai ik nog zo de lucht inquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker buiten gaan staan!
[..]
En dit ja
Anders ANGRY STIG
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook een van mij dan
en een kusje d'rbij!![]()
Zal ik je vasthouden?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beter van niet straks waai ik nog zo de lucht in
Brace yourselves! Henk is coming.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:05 schreef Lovely het volgende:
Nog 3 dagen regen en daarna kouder en droger weer
Ow echt?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:03 schreef Lovely het volgende:
Moet je hier heen komen, en straks waai je zelf nog wegquote:
Ja heb ik net over.. maar wie weet valt t wel allemaal meequote:
Voor vanavond 8 uur volgens mij pas.. dus je hebt nog evenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ow echt?
Totaal geen nieuws mee gekregen nog vandaag.
Dus op tijd boodschappen doen.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja heb ik net over.. maar wie weet valt t wel allemaal mee
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]![]()
Die posten hier ookDus weet niet wat kree hier komt doen dan
Noem je 2xhenk nou stomquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:11 schreef maily het volgende:
[..]
Als ze maar droog zijn.
Maar Henk is de storm
nee maar ik zal er niet gek van op kijken als het deze maand gebeurdquote:
Nee, ik heb goede houvast!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet je hier heen komen, en straks waai je zelf nog weg
Recordtijd!quote:
ik ga geen moeite doenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:12 schreef Lovely het volgende:
Ik denk dat er wel snel een slotje op komt.. ( heb even snel gelezen )
ach als ze maar niet op gezeik uit zijn. posten is best, maargoed uitdagen niet....quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]![]()
Die posten hier ookDus weet niet wat kree hier komt doen dan
I like itquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik heb goede houvast!
[..]
Recordtijd!
dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:12 schreef Lovely het volgende:
Ik denk dat er wel snel een slotje op komt.. ( heb even snel gelezen )
I knowquote:
Jij ook Mazi!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:13 schreef Mazikeen het volgende:
Maar wil jullie ook nog allemaal een gelukkig nieuwjaar wensen
Jij ook mazquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:13 schreef Mazikeen het volgende:
laat het Ieni niet horenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou soms spannender dan een boek lezen
Jij ook Maziquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:13 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ben hierquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dat denk ik ook.
Maar waar ben jij? Geen zin in?
Ah, je komt er ook achter nu?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:13 schreef kree het volgende:
tis maar waar ik denk is gezellig en was neit meer in DTS nu
Permanent?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben hierNee neem even een DTS pauze..
nouja tuurlijk wist ik t wel, maar het heeft zijn leuke momenten ook natuurlijk...quote:
Nou ik misschien ook welquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben hierNee neem even een DTS pauze..
quote:
Oke, gezegd en klaarquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:16 schreef kree het volgende:
wat er nu is is weer totale onzin bs en gezeik en daar heb ik geen zin in.
Ja we weten hetquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:16 schreef kree het volgende:
hmmmmmmm dat zal een depri nummer zijn, weet alleen nog niet welkequote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Pickwick wil weten welk liedje jouw leven op dit moment omschrijft
Wij. Ook. Niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:16 schreef kree het volgende:
Ik denk even na, want de vraag stellen is hem ook beantwoordenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
hmmmmmmm dat zal een depri nummer zijn, weet alleen nog niet welke
eens. hoor zijn wel leukere dingen om over te praten.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Oke, gezegd en klaar![]()
Niet mee naar hier nemen
yupquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja we weten het
Maar zullen we dat lekker daar houden?
Ja ik ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk even na, want de vraag stellen is hem ook beantwoorden
Het worden er weer 50 en gisteren de eerste 50 blz alweer gelezen jaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:24 schreef maily het volgende:
[..]
Ben je al aan een nieuwe lees-challenge begonnen?
het gezeik komt niet hierheen. wel die wel leuk ff willen kletsenquote:
Ik snap er niks vanquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar diegene post hier ook, dus snap niet waarom @:kree hier komt klagen
Ik heb 2 boeken gekocht voor mijn week vakantiequote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het worden er weer 50 en gisteren de eerste 50 blz alweer gelezen ja
2 hele boeken nog welquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb 2 boeken gekocht voor mijn week vakantie
ja bij de kringloopquote:
ja, voor jou is dat de heenreisquote:
Dat is wel het fijnste van vakantie het reizen waar je gewoon opgesloten zit met je boek(en)quote:
Ja maar ik ben niet alleenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is wel het fijnste van vakantie het reizen waar je gewoon opgesloten zit met je boek(en)
Ik had het denk ik wel gedaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:37 schreef kree het volgende:
vinden jullie echt helemaal alleen reizen leuk? Ik denk erover maar zie er ook tegen op?
nouja ik heb het wel gedaan. enzo en ok dat lukt allemaal....quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik had het denk ik wel gedaan.
Alleen alleen eten lijkt mij niet zo leuk
Ach jij lult toch met iedereenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik heb het wel gedaan. enzo en ok dat lukt allemaal....
Maar was bedrijfs reis met wat vrije dagen, heb me opzich toen toch prima vermaakt.
Maar ok om alleen reis te boeken, toch blijf ik t soort van eng vinden. nog steeds gewoon ook na dat, laat staan met een groep.
jawel dat is het ook wel, maar ok mss ben ik toch beetje verlegen wel wat dat aan gaat. Uiteindelijk lukt t wel of gelijk al, maar vind t zo eng. hahahaha. bang voor onbekende is het nog meer.quote:
?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:58 schreef greysbones het volgende:
En dan in 1 keer begrijp je wat een user ooit tegen je zei
Dan gaat hij naar de gelezen boekenkastquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:55 schreef Lovely het volgende:
Als je een boek gelezen hebt
, gaat die dan uit de kast?
Ah ok.. welke kast heeft meer boekenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan gaat hij naar de gelezen boekenkast
En als het heel slecht was naar beneden naar de buurtruilplek
De 2 gelezen boekenkasten welquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. welke kast heeft meer boeken
Dat als er gezeur is in dtsquote:
oh, ja, zo gaat het wel ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat als er gezeur is in dts
Al die users in een ander topic gaan zitten
En die sfeer meenemen
en als de gelezen boekenkast vol isquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan gaat hij naar de gelezen boekenkast
En als het heel slecht was naar beneden naar de buurtruilplek
Er heerst hier toch geen nare sfeerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat als er gezeur is in dts
Al die users in een ander topic gaan zitten
En die sfeer meenemen
Ergens anders een plekje vinden?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
en als de gelezen boekenkast vol is
dus je heb 2 volle boekenkasten en 1 lege?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ergens anders een plekje vinden?
Ik heb 3 volle boekenkastenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dus je heb 2 volle boekenkasten en 1 lege?
Nee, daar waken wij voorquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Er heerst hier toch geen nare sfeer
Heb je zo'n groot huis danquote:
Neuh, maar gewoon plek voor gemaaktquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heb je zo'n groot huis dan
Ik kan nog geen eens 1 boekenkast kwijt
Staat ook wel beetje raar 4 boeken in een boekenkast
Ik post gewoon overal, waar ik zin in hebquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh, maar gewoon plek voor gemaakt
Het is maar waar je prioriteiten liggenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heb je zo'n groot huis dan
Ik kan nog geen eens 1 boekenkast kwijt
Staat ook wel beetje raar 4 boeken in een boekenkast
Uhuhquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:28 schreef maily het volgende:
[..]
Het is maar waar je prioriteiten liggen![]()
Jij hebt een andere kast 🍷
Kom net van het dak af, had weer lekkage bij de aanbouwquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ja hoor.
Behalve die schijtregen.
Maar gelukkig heb ik geen hont![]()
Ja gvp zegquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:55 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Kom net van het dak af, had weer lekkage bij de aanbouw
Nat begin van het jaar!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:58 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Maar weer gefixtniet normaal wat er vandaag valt ook hoor
Je bent zelluffffquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nat begin van het jaar!
Kom net uit de regen ja, dus klopt welquote:
Dat zag ik jaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom net uit de regen ja, dus klopt wel
Weet ik. Dank je voor de handdoekquote:
Graag Voor Plyquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
God ver pietjes?
Gedver piellekes?
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
Graag Voor Ply![]()
Gadverpielekes is ook leuk
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
Graag Voor Ply![]()
Gadverpielekes is ook leuk
Hou maar op, komt nog veeel meer aan. Overleven we ook wel weer maar weinig aan zoquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op het ontzettende kak weer na
Ja
Als het nu eens gaat vriezenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:59 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Hou maar op, komt nog veeel meer aan. Overleven we ook wel weer maar weinig aan zo
Schaatsenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het nu eens gaat vriezen
Hebben we sneeuw
Ipv regen
Henk de spermatank!quote:
Die mag dan bij jou langs komenquote:
jij ook Plyquote:
Medelijden met iedereen die nu door Henk moeten fietsenquote:
Geen medelijden die door Henk moeten lopen?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Medelijden met iedereen die nu door Henk moeten fietsen
smakelijk ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:25 schreef marc0871 het volgende:
Vanavond lekker het soepje, wat ik me eigenlijk gisteren bedacht had
[ afbeelding ]
Desem afbakbroodje erbij om te dopen![]()
Haha ja die ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:29 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Geen medelijden die door Henk moeten lopen?
Nee dat werkte nietquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha ja die ook.
Aan een paraplutje heb je niet genoeg gok ik zo.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Vergeet de muts niet te wassen eh
Bemoei je daar niet vanquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Vergeet de muts niet te wassen eh
Spelen ze al in de keuken kampioen divisie?quote:
De wat?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spelen ze al in de keuken kampioen divisie?
Duurt niet lang meerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spelen ze al in de keuken kampioen divisie?
De zogenoemde Kitchen Champions Leaguequote:
Ik weet dat nogquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De zogenoemde Kitchen Champions League
Volgend seizoen spelen ze tegen de jongens die geel op de tanden en zwart in de nek hebbenquote:
Ei spiek inglies ferry goed, maar nu weet ik het nog steeds nietquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De zogenoemde Kitchen Champions League
Andere divisie voetbal waar de clubs in spelen die niet in de eredivisie zitten.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:32 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ei spiek inglies ferry goed, maar nu weet ik het nog steeds niet
Ohquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Andere divisie voetbal waar de clubs in spelen die niet in de eredivisie zitten.
Stiggyyyyyyquote:
mailyyyyyyyquote:
giannyyyyyquote:
Greyskequote:Op woensdag 3 januari 2024 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stiggyyyyyy![]()
[..]
mailyyyyyyy![]()
![]()
![]()
[..]
giannyyyyy![]()
![]()
![]()
Morguh Mazquote:
Morguh Stig, nog de allerliefste wensen voor 2024quote:
Jij ook Dotjequote:Op woensdag 3 januari 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Maz
[..]
Morguh Stig, nog de allerliefste wensen voor 2024
Dank u heer Stig.quote:
Dotquote:Op woensdag 3 januari 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Maz
[..]
Morguh Stig, nog de allerliefste wensen voor 2024
Ja hoor. Was wel even fijnquote:Op woensdag 3 januari 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u heer Stig.![]()
Leuke dagen gehad?
Ja nu welquote:
Je mag weer inloggenquote:Op woensdag 3 januari 2024 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor. Was wel even fijn
Jij ook?
[..]
Ja nu wel
Ja ben er helemaal klaar voor. Het forum staat klaar, het is wachten op de deelnemers dan kunnen die er ook in.quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor. Was wel even fijn
Jij ook?
[..]
Ja nu wel
ja ik heb er ook wel zin in. Hoop wel op leuke deelnemers.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben er helemaal klaar voor. Het forum staat klaar, het is wachten op de deelnemers dan kunnen die er ook in.
Ja, nu moeten ze mijn pas nog verlengenquote:
Zoals het hoortquote:Op woensdag 3 januari 2024 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ja lekker rustig, tweede kerst lekker uit eten geweest met de kids en verder gewoon een beetje rustig aaan gedaan.
Ze zijn niet al te vlot hèquote:Op woensdag 3 januari 2024 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, nu moeten ze mijn pas nog verlengen
[..]
Zoals het hoort
Dat hoop ik ook. We gaan het zien duurt nog 12 dagen en dan is het zover.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja ik heb er ook wel zin in. Hoop wel op leuke deelnemers.
Overheidquote:
Sallykequote:
Morguh Sally, ook voor je de beste wensen voor 2024quote:
wat is er nou weer, dan...?quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, nu moeten ze mijn pas nog verlengen
Jij ook!quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Sally, ook voor je de beste wensen voor 2024
Thnxquote:
Overheidquote:
Prut.quote:
Ach het went. Extra betaalde vrije dagenquote:
als je de gordijnen open doet dan zie je ook dat het prut isquote:
Hier valt het meequote:Op woensdag 3 januari 2024 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je de gordijnen open doet dan zie je ook dat het prut is
Snel weer dicht doen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Terug naar bed.quote:
Jaaaaaquote:Op woensdag 3 januari 2024 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Terug naar bed.
Lekker knuffelen
hier is het nu redelijk droogquote:
Ik heb geen idee of het droog is. Ik zit in een loods.quote:
ik was net buiten. het was droog en veel te warmquote:Op woensdag 3 januari 2024 11:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het droog is. Ik zit in een loods.
We hebben wel een terras heater gekregen
Waar ben jij?quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was net buiten. het was droog en veel te warm
Kan het al horen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op het werk.quote:
Hier scheen éven t zonnetje ...quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op het werk.
Maar het regent alweer
er is echt geen peil op te trekken. ene moment zon, andere moment weer baggerquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier scheen éven t zonnetje ...
Even...
Ehm... heb je nou zojuist... ieniminimuis.. ?quote:
Platterdanplatmuisquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm... heb je nou zojuist... ieniminimuis.. ?
quote:
ik proef het in mijn saladequote:
* TheStigsDutchCousin pompt ieniminimuis weer opquote:
owquote:Op woensdag 3 januari 2024 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op het werk.
Maar het regent alweer
11 graden is veel te warm nu...quote:
Ja, ik hoopte ook wel op een pak sneeuw, maar ja....quote:
Sneeuwquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, ik hoopte ook wel op een pak sneeuw, maar ja....
Niet om doorheen te fietsen, maar dan kon ik wel weer lekker vanuit huis langlaufen
Niet helemaal ver weg op wintersport
quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:38 schreef Sally het volgende:
Ik wilde nét posten....
"Inb4 Stiggy says"
(Ofdus
)
Je bent zo voorspelbaar jij.quote:
En snelquote:
Ja.quote:
Kusje d'r op?quote:
Altijd goedquote:
Wist ik welquote:
You do that, so that I can powerslide through it!quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schnee![]()
![]()
![]()
lots of it
lets make a stig snowman
Volgende week vorst en zoals ze nu zeggen zal er geschaatst kunnen worden. IJspretquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, ik hoopte ook wel op een pak sneeuw, maar ja....
Niet om doorheen te fietsen, maar dan kon ik wel weer lekker vanuit huis langlaufen
Niet helemaal ver weg op wintersport
Helpt het?quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:41 schreef Mazikeen het volgende:
Sneeuw
Vriezen mag wel.
Heb nu toch verwarming gekregen in de loods
Regen
je wilt jezelf 'doorboren'quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
You do that, so that I can powerslide through it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
je wilt jezelf 'doorboren'Te makkelijk grijsneusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
makkelijk scoren is ook scorenquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Te makkelijk grijsneus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |