Joy foreverquote:
Oehh...quote:
quote:
Over de knie!quote:
A joy forever... dusquote:
Die man is snel hèquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:18 schreef Sally het volgende:
[..]
A joy forever... dus
Stiggy was me voor
Soms tequote:
quote:
Dat laatste had ik dus in gedachten omdat ik wist dat je erop zou happenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:19 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
Díé had ik niet in gedachten....![]()
Hoewel... a nice spanking.... ^^![]()
Kom hier dan.... krijg je m ook terug hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat laatste had ik dus in gedachten omdat ik wist dat je erop zou happen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Soms iets langzamer de pitbox inrijdenquote:
Nooit een Dirty Mind dan.....??quote:
ik ben een nette jongenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Nooit een Dirty Mind dan.....??
Gloof'knixxvann
Ieniquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo
Ik kom hier dan maar buurten
wat brengt u hier op deze grijze dag?quote:
Waar zat je net dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo
Ik kom hier dan maar buurten
Het kloontjeparadijs te ontlopenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat brengt u hier op deze grijze dag?
Oh DTS dus.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het kloontjeparadijs te ontlopen
oh ja, die plek zul je me ook niet vele meer zien.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het kloontjeparadijs te ontlopen
Oh ja?!quote:
quote:
Waarom niet?quote:
Lovkequote:
Jij deelt ook overal hartjes en kusjes uit op 't forum. Je lijkt Stiggy welquote:
Stig is ook mijn kloonquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij deelt ook overal hartjes en kusjes uit op 't forum. Je lijkt Stiggy wel![]()
(al is die NOG een graadje erger, dat dan weer wel![]()
![]()
)
quote:
Moet wel eerlijk zeggen dat ik een paar gaap momenten had tijdens het sporten, vol met de mond open.quote:
Zal jou eens een graadje erger!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij deelt ook overal hartjes en kusjes uit op 't forum. Je lijkt Stiggy wel![]()
(al is die NOG een graadje erger, dat dan weer wel![]()
![]()
)
Mocht je willenquote:
heb jij houten klompen? zo'n type had ik niet achter je gezochtquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:51 schreef Sally het volgende:
[..]Oh nooooeeesssss....!!!
Now what?!![]()
![]()
M'n klomp breekt.
Haha.. soms vergeet je het ook om je hand voor je mond te doenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Moet wel eerlijk zeggen dat ik een paar gaap momenten had tijdens het sporten, vol met de mond open.
Totdat iemand net mijn kant op keek![]()
Snel de hand er voor gedaan
Balletschoentjesquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb jij houten klompen? zo'n type had ik niet achter je gezocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
ik wil zo veelquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens een graadje erger!
[..]
Mocht je willen
Ik ook, maar ik krijg het meestal ookquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Balletschoentjes![]()
Dus idd geen klompenVan balletschoentjes kun je toch klompvoetjes krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:53 schreef schommelstoel het volgende:
Ik wil ook wel eens een hartje van Stig hoor, maar durf niet te vragen![]()
Vraag mij al wel jaren af wie er toch onder die helm zit, snelle Jelle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |