Vooral zo blijven doorgaan dan, daar maak je het allemaal beter meequote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:47 schreef kree het volgende:
[..]
precies daar heb ik beetje problemen mee.
Ja maar het mag helaas gewoon.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:47 schreef kree het volgende:
[..]
precies daar heb ik beetje problemen mee.
weet dat het mag daarom is dit lastig puntje, maar ik ga ze niet blokkeren....? ga ze net zolang lastig vallen totdat ze zelf denken laat maar gaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maar het mag helaas gewoon.
Daarom blokkeer en rapporteer
denk je dat je het topic er leuker op maakt zo echt?quote:
Ik denk dat je vooral naar jezelf moet kijkenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:50 schreef kree het volgende:
[..]
denk je dat je het topic er leuker op maakt zo echt?
Hmms dit is al punt voor moderatie.....
Nou ik doe lekker blokkerenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
weet dat het mag daarom is dit lastig puntje, maar ik ga ze niet blokkeren....? ga ze net zolang lastig vallen totdat ze zelf denken laat maar gaan.
owh er werd voor veel minder van alles van mij weg gehaald hier hoor? hoop dat de mods nu net zo streng zijn.?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:51 schreef Grawlix het volgende:
All ehr ghy een ander wilt schandael up welven, Keert den spiegel eens umb, end besiet u selven.
Disney+quote:
nouja ik ook uiteindelijk, maar ok eens zien of dit net zo makkelijk weg gaat als een willekeurig post of hele reeks van mij als ik niet ontopic ben ofzo....... dit is bs en weten we allemaal... weg met die pestventjes.quote:
ja je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik ook uiteindelijk, maar ok eens zien of dit net zo makkelijk weg gaat als een willekeurig post of hele reeks van mij als ik niet ontopic ben ofzo....... dit is bs en weten we allemaal... weg met die pestventjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |