Moet goedkomen, want ik kom hier toch wel voor de gezelligheidquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maakt het posten in dts wel leuker
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet goedkomen, want ik kom hier toch wel voor de gezelligheid
nouja voor deel kan ik er humor nog van inzien, maar hou niet van dat kloon gedrag, doe t dan onder je eigen naamquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maakt het posten in dts wel leuker
De regels van Fok! verbieden het niet dat je een kloon mag hebben. Er zijn er zoveel die een kloon hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:44 schreef kree het volgende:
[..]
nouja voor deel kan ik er humor nog van inzien, maar hou niet van dat kloon gedrag, doe t dan onder je eigen naam
ja boeit niet er word wel meer gemodereerd ook zonder dat, en dat zou hier nu handig zijn....quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De regels van Fok! verbieden het niet dat je een kloon mag hebben. Er zijn er zoveel die een kloon hebben.
Zoals ik net al zei zolang hij of zij geen ban heeft mag het gewoon.
Kloon aanmaken en mensen uitlokken in een topic wat al op losse schroeven staat is gewoon triest.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:44 schreef kree het volgende:
[..]
nouja voor deel kan ik er humor nog van inzien, maar hou niet van dat kloon gedrag, doe t dan onder je eigen naam
Ja dit dus. En daar mag fok wel wat aan doenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Het willekeurig aanvallen van een andere user met informatie over die user terwijl je een kloon bent, nou daar vind ik wel wat van
precies daar heb ik beetje problemen mee.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Kloon aanmaken en mensen uitlokken in een topic wat al op losse schroeven staat is gewoon triest.
Op zich heb ik niks tegen kloontjes als je gewoon normaal mee post. Maar ja wie ben ik![]()
Of mensen die anoniem gaan met veel bombarie en dan alsnog mee komen posten en niet zeggen wie ze zijn.
Ik ben ook op anoniem gegaan en iedereen weet wat mijn oude account is. Nooit moeilijk over gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |