Welcome to wrexhamquote:
nee hoor, meeste met wie ik heb gepraat zijn echt gewoon nog dezelfde als 10 of 20 jaar terug zelfs.... alles die drama maakte ben ik wel beetje vergetenquote:
Laat gaan kreequote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:33 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, meeste met wie ik heb gepraat zijn echt gewoon nog dezelfde als 10 of 20 jaar terug zelfs.... alles die drama maakte ben ik wel beetje vergeten
Het is ook voor iedereen anders. En iedereen moet doen waar hij/zijn zich prettig bij voeltquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja i know, jij moet wel. Maar ik hoef nog niet op mijn gezondheid te letten![]()
nog niet
[..]
dan het er gewoon niet over hebben. waarom zou je dat willen vertellen tegen iemand die je niet ken?
Gaat over de overname van een voetbalclub uit een arbeiders stadje door Ryan Reynolds en McElhenneyquote:
Laat gaan! Gewoon negeer. Alle kloons staan bij mij op geblokkeerdquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:35 schreef kree het volgende:
echt verbaasd me dat iedereen zo zin heeft om accounts helemaal aan te maken, naja.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En alcohol is ook wel een vorm van gezelligheid
netflix?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gaat over de overname van een voetbalclub uit een arbeiders stadje door Ryan Reynolds en McElhenney
quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:36 schreef kree het volgende:
ok nou kappen kloon, ik heb gezegd hoe het was, vanaf nu TR voor ieder die ik ff niet ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |