SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gelijk heb je, ik heb er ook niks mee die stoppen met maanden ofzo, rook nog ff dikke peuk gelijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee want 22 januari ga ik op vakantie, en ga ik lekker halve liters drinken in de zonDo what you love, love what you do!![]()
zou zeggen op het stoppen met roken en drinken allemaal jongens en meiden
Do what you love, love what you do!![]()
Normaal doe ik er wel een mee, en zelfs nog langer dan januariquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:07 schreef kree het volgende:
[..]
gelijk heb je, ik heb er ook niks mee die stoppen met maanden ofzo, rook nog ff dikke peuk gelijk.
Maar ja nu vakantie, en ik vind alcohol gewoon lekker![]()
![]()
Nee helemaal stoppen doe ik niet. Ik vind het veel te lekkerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:08 schreef kree het volgende:
zou zeggen op het stoppen met roken en drinken allemaal jongens en meiden![]()
![]()
ik ook hoor, was voor mij de les meer dart ik het niet moet overdrijven. en ok dat was de insteek ook altijd. naja. haha ik kan gewoon niet zonder leven zonder alcohol, dat is de harde waarheid. en allemaal niet mee eens en blabla. maar denk dat t wel kan hoor. tis heel anders als eerder voor mezelf nu..quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Normaal doe ik er wel een mee, en zelfs nog langer dan januari
Maar ja nu vakantie, en ik vind alcohol gewoon lekkerDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb gesport!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat bedoel je met die zin? Wat maakt het nu anders dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook hoor, was voor mij de les meer dart ik het niet moet overdrijven. en ok dat was de insteek ook altijd. naja. haha ik kan gewoon niet zonder leven zonder alcohol, dat is de harde waarheid. en allemaal niet mee eens en blabla. maar denk dat t wel kan hoor. tis heel anders als eerder voor mezelf nu..![]()
Dat kun je helemaal teruglezen in topics van over aantal jaar wel...... succes.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:11 schreef Grawlix het volgende:
[..]
Wat bedoel je met die zin? Wat maakt het nu anders dan?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal teruglezen in topics van over aantal jaar wel...... succes.![]()
![]()
haha lol heb geen zin om het samen te vatten en ook niet om de linkjes op te zoeken, maargoed tis vast wel te vinden enzo... was heel open verhaal van mij wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Niet drinken is niet goedquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:08 schreef kree het volgende:
zou zeggen op het stoppen met roken en drinken allemaal jongens en meiden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
hmms zo typisch weer, vraag me altijd dan weer af wat wil je nu bereiken ofzo hiermee? als kloon?quote:Do what you love, love what you do!![]()
moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:14 schreef kree het volgende:
[..]
haha lol heb geen zin om het samen te vatten en ook niet om de linkjes op te zoeken, maargoed tis vast wel te vinden enzo... was heel open verhaal van mij wel.
Kom op lekker laten gaan en negeren, er zijn al tr's gezetquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
hmms zo typisch weer, vraag me altijd dan weer af wat wil je nu bereiken ofzo hiermee? als kloon?![]()
![]()
Jammer je was zo ver en best een lange tijd zonder. Heel jammer dat je weer drinkt.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook hoor, was voor mij de les meer dart ik het niet moet overdrijven. en ok dat was de insteek ook altijd. naja. haha ik kan gewoon niet zonder leven zonder alcohol, dat is de harde waarheid. en allemaal niet mee eens en blabla. maar denk dat t wel kan hoor. tis heel anders als eerder voor mezelf nu..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Applaus voor mezelfquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
hmms zo typisch weer, vraag me altijd dan weer af wat wil je nu bereiken ofzo hiermee? als kloon?![]()
Goed bezigquote:
ja klopt om ff serieus te zijn, tis soort van waar, maar helemaal zonder drinken kan ik gewoon niet, het onder controle houden nu wel btw. en ok dat is min of meer wat iedereen doet. dus goed zie er het drama niet zo van in.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer je was zo ver en best een lange tijd zonder. Heel jammer dat je weer drinkt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ken veel ex verslaafden die gewoon wel blijven drinken, alleen dan met mate (nee niet matenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer je was zo ver en best een lange tijd zonder. Heel jammer dat je weer drinkt.)
![]()
Ik ga er verder maar niet op in, het is jou leven jou dingquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja klopt om ff serieus te zijn, tis soort van waar, maar helemaal zonder drinken kan ik gewoon niet, het onder controle houden nu wel btw. en ok dat is min of meer wat iedereen doet. dus goed zie er het drama niet zo van in.
dat is ook goed, onder controle houdenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja klopt om ff serieus te zijn, tis soort van waar, maar helemaal zonder drinken kan ik gewoon niet, het onder controle houden nu wel btw. en ok dat is min of meer wat iedereen doet. dus goed zie er het drama niet zo van in.![]()
![]()
Moet ook iedereen zelf weten. Iedereen is baas over zijn eigen lijf.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ken veel ex verslaafden die gewoon wel blijven drinken, alleen dan met mate (nee niet maten)
Feit blijft dat ik het wel jammer vindtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je hebt gelijk hoor, dit zo ff aantal weken vrij was gelijk ontsporen maargoed over het algemeen rest jaar of 2 eigenlijk deed ik het wel ok. LOL. doe het me maar eens na van 0 af beginnen. hahahaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga er verder maar niet op in, het is jou leven jou dingDo what you love, love what you do!![]()
Ja maar sommige vinden alcohol ook gewoon lekkerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ook iedereen zelf weten. Iedereen is baas over zijn eigen lijf.
Feit blijft dat ik het wel jammer vindt![]()
![]()
snap, maar toch blijf ik het minder leuk vinden met dingen en dan niks drinken terwijl rest wel. en ok is het dan erg als ik dat dan wel doe.... neuh... Dat was nooit het probleem en kan ik me nog inhouden ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ook iedereen zelf weten. Iedereen is baas over zijn eigen lijf.
Feit blijft dat ik het wel jammer vindt
Het probleem was me constant dronken te houden en die is opgelost wel....Do what you love, love what you do!![]()
En alcohol is ook wel een vorm van gezelligheidquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:21 schreef kree het volgende:
[..]
snap, maar toch blijf ik het minder leuk vinden met dingen en dan niks drinken terwijl rest wel. en ok is het dan erg als ik dat dan wel doe.... neuh... Dat was nooit het probleem en kan ik me nog inhouden ook.
Het probleem was me constant dronken te houden en die is opgelost wel....![]()
![]()
gaan we slim doen jaaaah????quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:19 schreef Glitsey het volgende:
[..]
En wat doe ik dan wat TR waardig is ??
iedereen weet dat je een kloon bent. en goed nee je doet nog niks tegen regels, of het allemaal leuk is??? mjuah ik denk niet en rest ook niet. Doe maar gewoon wie je bent, is goed genoeg voor iedereen denk. maar mijn tip hierover.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind het ook lekker, maar mijn gezondheid gaat voor.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maar sommige vinden alcohol ook gewoon lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is het ook, dat is de ellende ervan, maargoed wil het niet zo onwijs erover hebben hier weer hoe dat was of ging ebnzo,,,quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En alcohol is ook wel een vorm van gezelligheidDo what you love, love what you do!![]()
Laat gaan! Gewoon tr's blijven zetten. Hij is gewoon aan het uitlokken nu.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
gaan we slim doen jaaaah????
iedereen weet dat je een kloon bent. en goed nee je doet nog niks tegen regels, of het allemaal leuk is??? mjuah ik denk niet en rest ook niet. Doe maar gewoon wie je bent, is goed genoeg voor iedereen denk. maar mijn tip hierover.![]()
Ja i know, jij moet wel. Maar ik hoef nog niet op mijn gezondheid te lettenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker, maar mijn gezondheid gaat voor.![]()
nog niet
dan het er gewoon niet over hebben. waarom zou je dat willen vertellen tegen iemand die je niet ken?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
is het ook, dat is de ellende ervan, maargoed wil het niet zo onwijs erover hebben hier weer hoe dat was of ging ebnzo,,,![]()
ik zet geen tr\s want ik zie niks echt waar ik nou drama over moet maken als in moderatie, maarja of het echt leuk is is vraag twee?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Laat gaan! Gewoon tr's blijven zetten. Hij is gewoon aan het uitlokken nu.Do what you love, love what you do!![]()
Hij zit je uit te lokken over je verveleden. Daar heb ik wel een tr voor gezetquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik zet geen tr\s want ik zie niks echt waar ik nou drama over moet maken als in moderatie, maarja of het echt leuk is is vraag twee?![]()
![]()
vind je het zelf leuk? dat vraag ik me af, of is het een show?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb helemaal niks gevraagd aan hemquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hij zit je uit te lokken over je verveleden. Daar heb ik wel een tr voor gezet![]()
Ga er nou niet op inquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
vind je het zelf leuk? dat vraag ik me af, of is het een show?
Ik negeer hem nu ook. Geblokkeerd trouwens![]()
![]()
Wat ik me afvraagquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
vind je het zelf leuk? dat vraag ik me af, of is het een show?
Waarom er zo spastisch gedaan moet worden
Omdat 1 iemand vindt dat ik op een user lijk die blijkbaar een ban heeft
Vraag me af of die user ook haar excuses aan gaat bieden als blijkt dat het niet zo is![]()
owh ik ga er gewoon op door hoor, want dan sterft t vanzelf uit wel?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ga er nou niet op in
Ik negeer hem nu ook. Geblokkeerd trouwens
Ik maak me er niet druk over he? ik weet wat ik hier verteld heb en sta ik helemaal achter altijd.
Dus naja of iemand daar wil ophalen of me erop willen pakken ofzo, /care. ik weet dat dat ik het wel goed gedaan heb en iedereen die hetzelfde heeft, doe het maar eens....Do what you love, love what you do!![]()
Nou ze zeggen onkruid vergaat niet hequote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:29 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik ga er gewoon op door hoor, want dan sterft t vanzelf uit wel?
Ik maak me er niet druk over he? ik weet wat ik hier verteld heb en sta ik helemaal achter altijd.
Dus naja of iemand daar wil ophalen of me erop willen pakken ofzo, /care. ik weet dat dat ik het wel goed gedaan heb en iedereen die hetzelfde heeft, doe het maar eens....Die kloontjes komen continue terug
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2024 14:29:53 ]![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-01-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Harrie / 346 / +296 / +50 / 214 / 316
2. Mazikeen / 183 / +137 / +46 / 272 / 335
3. kree / 169 / +0 / +169 / 161 / 249
4. Mickytjuh / 106 / +97 / +9 / 95 / 142
5. HappyCharly / 80 / +38 / +42 / 83 / 111
6. Tjalala / 72 / +48 / +24 / 71 / 132
7. Ply_ / 52 / +52 / +0 / 86 / 114
8. mario390 / 48 / +21 / +27 / 32 / 53
9. KillemWieft / 43 / +12 / +31 / 91 / 118
10. chufi / 18 / +18 / +0 / 38 / 62
11. MizzezAmy / 18 / +3 / +15 / 43 / 57
12. Grrrrrrrr / 18 / +18 / +0 / 33 / 48
13. devzero / 17 / +10 / +7 / 23 / 39
14. hemarookworst / 16 / +15 / +1 / 61 / 78
15. Fogel / 15 / +12 / +3 / 21 / 35
16. DerRabbit / 14 / +14 / +0 / 48 / 59
17. DJMO / 12 / +8 / +4 / 6 / 10
18. gebrokenglas / 12 / +12 / +0 / 31 / 42
19. ToT / 11 / +3 / +8 / 55 / 65
20. Paul / 11 / +10 / +1 / 15 / 20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
omdat je een kloon bent, daarom, post gewoon onder je eigen naam?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:28 schreef Glitsey het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag
Waarom er zo spastisch gedaan moet worden
Omdat 1 iemand vindt dat ik op een user lijk die blijkbaar een ban heeft
Vraag me af of die user ook haar excuses aan gaat bieden als blijkt dat het niet zo isDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-01-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Harrie / 346 / +296 / +50 / 214 / 316
2. Mazikeen / 183 / +137 / +46 / 272 / 335
3. kree / 169 / +0 / +169 / 161 / 249
4. Mickytjuh / 106 / +97 / +9 / 95 / 142
5. HappyCharly / 80 / +38 / +42 / 83 / 111
6. Tjalala / 72 / +48 / +24 / 71 / 132
7. Ply_ / 52 / +52 / +0 / 86 / 114
8. mario390 / 48 / +21 / +27 / 32 / 53
9. KillemWieft / 43 / +12 / +31 / 91 / 118
10. chufi / 18 / +18 / +0 / 38 / 62
11. MizzezAmy / 18 / +3 / +15 / 43 / 57
12. Grrrrrrrr / 18 / +18 / +0 / 33 / 48
13. devzero / 17 / +10 / +7 / 23 / 39
14. hemarookworst / 16 / +15 / +1 / 61 / 78
15. Fogel / 15 / +12 / +3 / 21 / 35
16. DerRabbit / 14 / +14 / +0 / 48 / 59
17. DJMO / 12 / +8 / +4 / 6 / 10
18. gebrokenglas / 12 / +12 / +0 / 31 / 42
19. ToT / 11 / +3 / +8 / 55 / 65
20. Paul / 11 / +10 / +1 / 15 / 20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ok nog 1 aflevering danOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jij post ook onder een andere naamquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:30 schreef kree het volgende:
[..]
omdat je een kloon bent, daarom, post gewoon onder je eigen naam?
Of heet je echt Kree![]()
dat is onwijs niet waar? de gene die mietje zijn of niet onder hun eigen verhaal meer uitkomen of andere reden die hebben een kloon.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:30 schreef Glitsey het volgende:
90% van fok heeft een kloon
Maar een aantal mensen maakt er een enorm probleem van
Of gewoon die alleen rel willen veroorzaken....... ..... YOUDo what you love, love what you do!![]()
Dat is onwijs wel waarquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
dat is onwijs niet waar? de gene die mietje zijn of niet onder hun eigen verhaal meer uitkomen of andere reden die hebben een kloon.
Of gewoon die alleen rel willen veroorzaken....... ..... YOU![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
dat is onwijs niet waar? de gene die mistig zijn of niet onder hun eigen verhaal meer uitkomen of andere reden die hebben een kloon.
Of gewoon die alleen rel willen veroorzaken....... ..... YOU![]()
![]()
Welcome to wrexhamquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
nee hoor, meeste met wie ik heb gepraat zijn echt gewoon nog dezelfde als 10 of 20 jaar terug zelfs.... alles die drama maakte ben ik wel beetje vergetenquote:Do what you love, love what you do!![]()
Laat gaan kreequote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:33 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, meeste met wie ik heb gepraat zijn echt gewoon nog dezelfde als 10 of 20 jaar terug zelfs.... alles die drama maakte ben ik wel beetje vergeten![]()
![]()
Het is ook voor iedereen anders. En iedereen moet doen waar hij/zijn zich prettig bij voeltquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja i know, jij moet wel. Maar ik hoef nog niet op mijn gezondheid te letten![]()
nog niet
[..]
dan het er gewoon niet over hebben. waarom zou je dat willen vertellen tegen iemand die je niet ken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
echt verbaasd me dat iedereen zo zin heeft om accounts helemaal aan te maken, naja.Do what you love, love what you do!![]()
Gaat over de overname van een voetbalclub uit een arbeiders stadje door Ryan Reynolds en McElhenneyquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Laat gaan! Gewoon negeer. Alle kloons staan bij mij op geblokkeerdquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:35 schreef kree het volgende:
echt verbaasd me dat iedereen zo zin heeft om accounts helemaal aan te maken, naja.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En alcohol is ook wel een vorm van gezelligheidVloeibare gezelligheid!
![]()
![]()
netflix?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gaat over de overname van een voetbalclub uit een arbeiders stadje door Ryan Reynolds en McElhenneyquote:![]()
![]()
![]()
ok nou kappen kloon, ik heb gezegd hoe het was, vanaf nu TR voor ieder die ik ff niet ken
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:36 schreef kree het volgende:
ok nou kappen kloon, ik heb gezegd hoe het was, vanaf nu TR voor ieder die ik ff niet ken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: