quote:
Ja ik ookquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:23 schreef kree het volgende:
[..]ik ben altijd dezelfde he en maakt me neit uit hoeveel ze me haten.
Leuk verhaal want appje van buurman weer over die scooter of ik aapjes had enzo, naja dat is niet standaard uitrusting in mijn bus voor Elektro. wan weet geen reet van scooters maar wel meer als hij. naja. jammer weer want zou graag helpen. want doet dat echt voor inkomen met bezorgen enzo, maar heb t niet....
Ow je hebt niet standaard aapjes?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:23 schreef kree het volgende:
[..]ik ben altijd dezelfde he en maakt me neit uit hoeveel ze me haten.
Leuk verhaal want appje van buurman weer over die scooter of ik aapjes had enzo, naja dat is niet standaard uitrusting in mijn bus voor Elektro. wan weet geen reet van scooters maar wel meer als hij. naja. jammer weer want zou graag helpen. want doet dat echt voor inkomen met bezorgen enzo, maar heb t niet....
niet zeuren, t ging over wie al weer klonen waren of niet. Hahaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je hebt niet standaard aapjes?
Neushoorns dan?
owh jawel hoor, kom erbij.... ik heb er allemaal geen moeite mee, maar je komt toevallig ff in een discussie nu maar over het algemeen is t wel gezellig.quote:
Dude aan je postgeschiedenis is duidelijk dat je een oude bekende bent. Dus of zeg het ofquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:28 schreef Glitsey het volgende:
Hmmm
Ik denk dat ik het maar bij de aankomende rls houdt
Jammer dat bepaalde user zo’n stempel drukken
ja echt? vertel wie?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:28 schreef Glitsey het volgende:
Hmmm
Ik denk dat ik het maar bij de aankomende rls houdt
Jammer dat bepaalde user zo’n stempel drukken
Ik moet helemaal niksquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dude aan je postgeschiedenis is duidelijk dat je een oude bekende bent. Dus of zeg het of
hmms dat je een kloon bent is duidelijk, vraag me alleen nog van welke?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:30 schreef Glitsey het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks
Als het je niet aanstaat
Doordat jij zo antwoordt weet ik het zeker dat je een oude bekende bent van FOK!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:30 schreef Glitsey het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks
Als het je niet aanstaat
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doordat jij zo antwoordt weet ik het zeker dat je een oude bekende bent van FOK!
je bent zo kloon, want nooit zou zo iemand zo reageren in een topic nieuw... dus ok zeg t maar wie ben je?quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:34 schreef kree het volgende:
[..]
je bent zo kloon, want nooit zou zo iemand zo reageren in een topic nieuw... dus ok zeg t maar wie ben je?
Is iets met Liquor 43, simple syrup en ehhh....geen idee wat nog meer!quote:
Dat is wel een beetje ver voor een mojito maar klinkt erg goedquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kampot pepper mojito in The Banana Leaf bar in Siem Reap, Cambodja!
Ik lust geen 43quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Is iets met Liquor 43, simple syrup en ehhh....geen idee wat nog meer!Eergisteren 2 van gehad in ons favoriete restaurant.
alleen als zijn andere account op vakantie isquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:47 schreef kree het volgende:
euhg dat t kloon is is wel duidelijk.... naja. stond daar niet ban op?
Laphroaig!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:42 schreef Glitsey het volgende:
Ik hou wel van whiskey
Maar dan geen dure ofzo
Nee joh een kloon mag gewoon. Mits die persoon geen ban heeft.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:47 schreef kree het volgende:
euhg dat t kloon is is wel duidelijk.... naja. stond daar niet ban op?
allemaal best hoor wmb. Maargoed tis beetje ruk als je niet weet tegen wie je praat wel...quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
alleen als zijn andere account op vakantie is![]()
maar ik weet al wie het is. Door de whiskey
Ik weet het welquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
allemaal best hoor wmb. Maargoed tis beetje ruk als je niet weet tegen wie je praat wel...
Black, of red?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:50 schreef Glitsey het volgende:
[..]
Ik drink meestal Johnny![]()
Of four roses
Bluequote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Black, of red?
Four roses heb ik heel lang niet meer geprobeerd. Ik weet wel dat ik het vroeger niet te hachelen vond, maar je smaak verandert ook wel met de jaren.
Ja lekker laten gaanquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:55 schreef kree het volgende:
ik vind het niet leuk die kloon, maargoed t zal wel.
Ik maak me er absoluut niet meer druk om.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:55 schreef kree het volgende:
ik vind het niet leuk die kloon, maargoed t zal wel.
Vreemdquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja helemaal ruk ben je, maargoed vraag maar ff,
ik ook maar moet morgen weer werkenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:59 schreef Mazikeen het volgende:
en heb niet zo zin in alcohol eigenlijk.
eigenlijk teveel wel ja als ik eerlijk ben, maargoed moet weer ff normaal gaan doen nu ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ben er even klaar mee, maand december best veel gedronken
ja ik ookquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:02 schreef kree het volgende:
[..]
eigenlijk teveel wel ja als ik eerlijk ben, maargoed moet weer ff normaal gaan doen nu ook.
Ow, dry januari?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee![]()
Ik ga ga even 3 weken niet drinken. Pas op vakantie weer.
Even mijn lever rust gunnen
nou ik kan je zeggen dit was heel leuk voor mij, maar volgende keer neit slim idee. hahaha ik kan mezelf niet onder controle houden gewoon zo in vakantie.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja ik ook![]()
Na de vakantie, is gelukkig maar een weekje, ga ik ook weer stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |