quote:
Ja ik ookquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:23 schreef kree het volgende:
[..]ik ben altijd dezelfde he en maakt me neit uit hoeveel ze me haten.
Leuk verhaal want appje van buurman weer over die scooter of ik aapjes had enzo, naja dat is niet standaard uitrusting in mijn bus voor Elektro. wan weet geen reet van scooters maar wel meer als hij. naja. jammer weer want zou graag helpen. want doet dat echt voor inkomen met bezorgen enzo, maar heb t niet....
Ow je hebt niet standaard aapjes?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:23 schreef kree het volgende:
[..]ik ben altijd dezelfde he en maakt me neit uit hoeveel ze me haten.
Leuk verhaal want appje van buurman weer over die scooter of ik aapjes had enzo, naja dat is niet standaard uitrusting in mijn bus voor Elektro. wan weet geen reet van scooters maar wel meer als hij. naja. jammer weer want zou graag helpen. want doet dat echt voor inkomen met bezorgen enzo, maar heb t niet....
niet zeuren, t ging over wie al weer klonen waren of niet. Hahaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je hebt niet standaard aapjes?
Neushoorns dan?
owh jawel hoor, kom erbij.... ik heb er allemaal geen moeite mee, maar je komt toevallig ff in een discussie nu maar over het algemeen is t wel gezellig.quote:
Dude aan je postgeschiedenis is duidelijk dat je een oude bekende bent. Dus of zeg het ofquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:28 schreef Glitsey het volgende:
Hmmm
Ik denk dat ik het maar bij de aankomende rls houdt
Jammer dat bepaalde user zo’n stempel drukken
ja echt? vertel wie?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:28 schreef Glitsey het volgende:
Hmmm
Ik denk dat ik het maar bij de aankomende rls houdt
Jammer dat bepaalde user zo’n stempel drukken
Ik moet helemaal niksquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dude aan je postgeschiedenis is duidelijk dat je een oude bekende bent. Dus of zeg het of
hmms dat je een kloon bent is duidelijk, vraag me alleen nog van welke?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:30 schreef Glitsey het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks
Als het je niet aanstaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |