SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bingo:
TV:
Viaplay
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Mja, vind het toch vooral winnen door het falen van Maikolquote:Op maandag 1 januari 2024 21:42 schreef Coco het volgende:
Meer dan terecht. Mokergoed gespeeld die Williams.
MADquote:Op maandag 1 januari 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eerste Brabander neer dit jaar.
Nog 1 club te gaan
TOP Oss lijkt me geen bedreiging.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog 1 club te gaan
Ja daar dacht ik ook aan ja.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb t idee dat Mike ziek is ofzo
Hij was doodsbang voor Littlerquote:Op maandag 1 januari 2024 21:43 schreef BB-King het volgende:
Weg droomfinale Littler - Van Gerwen.
Slecht voor de dartsport.
Dat dwong Williams af.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, vind het toch vooral winnen door het falen van Maikol
Laat Helmond Sport met rustquote:Op maandag 1 januari 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog 1 club te gaan
MEEE EENSquote:Op maandag 1 januari 2024 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hele WK heeft hij lopen janken. Weg ermee. Rendac.
Vind het maar een vervelend typetje.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:44 schreef wimderon het volgende:
Al heb ik eigenlijk geen zin in Scott Williams als 'gevestigde' naam.
Niet zo gek natuurlijk.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:44 schreef hhh38 het volgende:
Volgens mij zijn een hoop users geen fan van Van Gerwen
Ik ook niet echt overigens.
Net als Nederland.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van gerwen gaat nooit meer wereldkampioen worden
Rijtje zetten met Taylorquote:Op maandag 1 januari 2024 21:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zouden die nog lelijker zijn dan die van de depressieve postbode & Maggie?quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 1 januari 2024 21:44 schreef wimderon het volgende:
Al heb ik eigenlijk geen zin in Scott Williams als 'gevestigde' naam.
Die vijf van RvB voorbijstreven gaat niet lukken zonder sportpsycholoog.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
We kijken uit naar zijn eerste deukje om als een pudding in elkaar te zakken.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:45 schreef TornadoDK het volgende:
Einde tijdperk mvg littler is komende decennia het mannetje
Nee precies. Barney geniet bij de meesten nog respect ondanks zijn gedrag, maar die kale is gewoon een vervelende ordinaire blaataap die nog eens onfatsoenlijk is richting zijn collega’s is ook.quote:
Hij doet er altijd alles aan om heel onsympathiek over te komenquote:
Viaplay heeft helaas echt iedere subsidie nodig die ze kunnen krijgen.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopelijk laten ze deze loser ook nooit meer toe in de studio.
quote:Op maandag 1 januari 2024 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Deze Nieuwjaarsdag is nu al de beste ooit.
We schakelen over naar onze huisexpert @KingRolandquote:Op maandag 1 januari 2024 21:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Die vijf van RvB voorbijstreven gaat niet lukken zonder sportpsycholoog.
Marketinggigant Chris Woerts moet dit om zien te draaien.
Goed voor de toto dit. Chris woerts tevreden.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Die vijf van RvB voorbijstreven gaat niet lukken zonder sportpsycholoog.
Marketinggigant Chris Woerts moet dit om zien te draaien.
Normale reacties?quote:Op maandag 1 januari 2024 21:46 schreef Zipportal het volgende:
https://www.nu.nl/darts/6(...)rtfinales.html#nujij
Reacties genot.
Dit kan niet.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
WIe regelt de Nostra verder? Ik heb er geen zin meer in hoor daag
Was Chisnall Van Gerwen ook niet op 1 januari?quote:Op maandag 1 januari 2024 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De altijd badinerende Van Gerwen die van Scott fucking Williams verliest.
Deze Nieuwjaarsdag is nu al de beste ooit.
Omdat ze zwart is zeker.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
Serena is nou de nummer 30 van de wereld
Op zich kan Michael beter tegen zijn verlies dan Barney.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee precies. Barney geniet bij de meesten nog respect ondanks zijn gedrag, maar die kale is gewoon een vervelende ordinaire blaataap die nog eens onfatsoenlijk is richting zijn collega’s is ook.
Die doet alleen de Aziatische tourquote:Op maandag 1 januari 2024 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We schakelen over naar onze huisexpert @:KingRoland
Terecht, geen moment in de wedstrijd geweest.Triples vielen niet en het finishen was dramatisch.Toch weer typisch Nederlands denken dat je wel ff de halve finale haald en er weer kansloos vanaf gaat.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:46 schreef Zipportal het volgende:
https://www.nu.nl/darts/6(...)rtfinales.html#nujij
Reacties genot.
Dan ben je mentaal een slappe zak.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:47 schreef Rnie het volgende:
Dit toernooi moet gewoon niet tijdens de feestdagen gehouden worden. Het verdriet van mvg (door zijn kids wederom niet te zien) sijpelde door in zijn spel.
Het was ongekend slecht.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:47 schreef Bezsen het volgende:
Terecht, geen moment in de wedstrijd geweest.Triples vielen niet en het finishen was dramatisch.Toch weer typisch Nederlands denken dat je wel ff de halve finale haald en er weer kansloos vanaf gaat.
Dankje @:Kaneelstokje
Haaldquote:Op maandag 1 januari 2024 21:47 schreef Bezsen het volgende:
Terecht, geen moment in de wedstrijd geweest.Triples vielen niet en het finishen was dramatisch.Toch weer typisch Nederlands denken dat je wel ff de halve finale haald en er weer kansloos vanaf gaat.
Dankje @:Kaneelstokje
Volgens mij wel, maar toen was Chisnall ook wel redelijk buitenaards. In elk geval beter dan Williams vandaag.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Was Chisnall Van Gerwen ook niet op 1 januari?
Sowieso het een WK 2024 noemen terwijl 90% van het toernooi in 2023 isquote:Op maandag 1 januari 2024 21:47 schreef Rnie het volgende:
Dit toernooi moet gewoon niet tijdens de feestdagen gehouden worden. Het verdriet van mvg (door zijn kids wederom niet te zien) sijpelde door in zijn spel.
Eerst moedigen we hem aan naar de top en daarna moet die gesloopt wordenquote:Op maandag 1 januari 2024 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We kijken uit naar zijn eerste deukje om als een pudding in elkaar te zakken.
🤔quote:Op maandag 1 januari 2024 21:48 schreef PSVCL het volgende:
Als the Nuke(wat een toeval die bijnaam in deze tijd) dit toernooi wint weet je dat het WK gescripit is.
Net als Cross (voltage) die het Wk won tegen Taylor(the power) in zijn afscheidwedstrijd, wel toevallig allemaal
Jezus echt?quote:Op maandag 1 januari 2024 21:47 schreef Rnie het volgende:
Dan neem je de kids en vrouw mee naar Londen. Ze hebben een hele huis voor zichzelf.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:47 schreef Rnie het volgende:
Maar de finale niet.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Sowieso het een WK 2024 noemen terwijl 90% van het toernooi in 2023 is
Minder snuivenquote:Op maandag 1 januari 2024 21:48 schreef PSVCL het volgende:
Als the Nuke(wat een toeval die bijnaam in deze tijd) dit toernooi wint weet je dat het WK gescripit is.
Net als Cross (voltage) die het Wk won tegen Taylor(the power) in zijn afscheidwedstrijd, wel toevallig allemaal
I'll have what @PSVCL is havingquote:Op maandag 1 januari 2024 21:48 schreef PSVCL het volgende:
Ga jij ff snel naar de brienenoord joh halve gekquote:Op maandag 1 januari 2024 21:47 schreef Rnie het volgende:
Idd heel raar argument: en die vent is vaker thuis dan gemiddelde vader en kan dagelijks op vakantie met z’n gezin als die dat wil. Kul argumenten dus.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ben je mentaal een slappe zak.
Huur je maar lekker een huisje in Londen voor je gezin.
Het PDC heeft gescript dat Littler 100+ gemiddeld gooit op z'n eerste grote toernooi (lol)quote:Op maandag 1 januari 2024 21:48 schreef PSVCL het volgende:
Dat inderdaad. Williams gooit ook maar 96 gemiddeld. Natuurlijk is dat niet slecht maar van Gerwen heeft vooral van zichzelf verloren.quote:
Heb jij al wel geslapen vandaag? Jezusquote:Op maandag 1 januari 2024 21:48 schreef PSVCL het volgende:
zak in elkaar joh kkgekquote:Op maandag 1 januari 2024 21:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ga jij ff snel naar de brienenoord joh halve gek
wow madquote:Op maandag 1 januari 2024 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou steek lekker die hele prostatenzooi in je reetIk ga pitten. Tabee.
Magneetjes achter het bord... je weet toch!quote:Op maandag 1 januari 2024 21:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het PDC heeft gescript dat Littler 100+ gemiddeld gooit op z'n eerste grote toernooi (lol)
In DRT hebben we het vlaggetje allang de deur uitgedaan.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vlaggetje hier wel populairder zou zijn
komt door ijsklompvoetquote:Op maandag 1 januari 2024 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit bad wordt ineens ijskoud.
Hypetrains > Vlaggetjesquote:Op maandag 1 januari 2024 21:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
dartsterrorist?quote:Op maandag 1 januari 2024 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Hulde voor Williams voor het elimineren van een dartsterrorist.
Grotere vakjes van de triple, deur open gezet zodat door de wind de pijlen van Dolan wegwaaien, etc.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:50 schreef BB-King het volgende:
[..]
Magneetjes achter het bord... je weet toch!
Hij heeft wel een punt. Fallon is ook altijd veel beter bij het WK dan elders. 🤔quote:Op maandag 1 januari 2024 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb jij al wel geslapen vandaag? Jezus
Komt door spelers haat.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit bad wordt ineens ijskoud.
Alle vlaggetjes behalve MVG.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is hier al jaren geforceerd anti-vlaggetje.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 januari 2024 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 1 januari 2024 21:48 schreef PSVCL het volgende:
Waarom heeft ie geen airbnb gehuurd met z'n gezin?quote:Op maandag 1 januari 2024 21:47 schreef Rnie het volgende:
Erg mooi.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In DRT hebben we het vlaggetje allang de deur uitgedaan.
Mwa een terrorist is over het algemeen niet geboren in Tsjernobyl met als moeder zijn nichtje.quote:
Vlaggetjesheldquote:Op maandag 1 januari 2024 21:44 schreef engine het volgende:
WK is klaar. Niemand meer om voor te juichen.
Vbl is altijd een gezellig warm bad.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hebben we in VBL dan weer geen last van
Matsjfixing?quote:Op maandag 1 januari 2024 21:48 schreef PSVCL het volgende:
Humphries, Cross, Chisnall, Littler, Williamsquote:Op maandag 1 januari 2024 21:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Erg mooi.
Voor welke darter moet ik wél zijn? Rob Cross heeft wel een leuke schwung in z'n spel, maar misschien knuppelt ie jonge zeehondjes oid, ik volg dartsen niet de rest van het jaar.
Vermoeden van matchfixing gifje @Cocoquote:Op maandag 1 januari 2024 21:48 schreef PSVCL het volgende:
Op de Tower Bridge?quote:Op maandag 1 januari 2024 21:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Krijgen we zo een BREAKING als Arjan Michael heeft getraceerd?
Littler of Humphries/Chisnall.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Erg mooi.
Voor welke darter moet ik wél zijn? Rob Cross heeft wel een leuke schwung in z'n spel, maar misschien knuppelt ie jonge zeehondjes oid, ik volg dartsen niet de rest van het jaar.
Dit ben jij niet Arjan. Normaal ben je heel zoft.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hij heeft z'n kind vetgemest.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Littler of Humphries/Chisnall.
Cross is goed en heb niets op hem aan te merken, maar hij is een saaie topper.
Viesmad.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Viaplay app van Ziggo/KPN kastje gebruiken, werkt als een tierelier. Met chromecast liep ik ook altijd wat achter.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:47 schreef Janneke141 het volgende:
Oh, trouwens, mijn stream loopt net wat te ver achter om hier tijdens de wedstrijden te willen posten
Chisnall en Humphries zijn net zo saai.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kerst en oud en nieuw in Vlijmen is voor de kids beter.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom heeft ie geen airbnb gehuurd met z'n gezin?
Nog geen interview bij Sky sowieso niet gebruikelijk na verlies volgens mij.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Cross is best wel een prettige man maar heeft ook wel wat raar gedoe met gebaartjes en tics in zijn spel.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Erg mooi.
Heel mooiquote:Op maandag 1 januari 2024 21:53 schreef Bezsen het volgende:
Luke Humphries naar plek 1 bij een finaleplaats.
Vrees wel voor Cross in de premjur liekquote:Op maandag 1 januari 2024 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Zeer teleurgesteld ja.quote:
Duurt lang.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op maandag 1 januari 2024 21:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]Dit is niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Dat kindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En indien hij de Semi verliest zit de top 3 op de OoM binnen 40Kquote:Op maandag 1 januari 2024 21:53 schreef Bezsen het volgende:
Luke Humphries naar plek 1 bij een finaleplaats.
[..]Nieuwe LittlerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
ho maar weerquote:Op maandag 1 januari 2024 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa een terrorist is over het algemeen niet geboren in Tsjernobyl met als moeder zijn nichtje.
https://www.nu.nl/buitenl(...)-dom-van-keulen.htmlquote:De Duitse politie heeft maandag opnieuw een verdachte opgepakt in verband met mogelijke plannen om een terroristische aanslag uit te voeren in de Dom van Keulen.
Een 41-jarige man met de dubbele Turks-Duitse nationaliteit werd gearresteerd
Volgens mij vindt die Littler zichzelf al iets te goed, ik voorspel dat dat een heel vervelend ventje wordt waar iedereen over een paar jaar al een hekel aan heeft.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wtf dit is 8 jaar geledenquote:Op maandag 1 januari 2024 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Toen Cross nog een normaal gewicht had
quote:Op maandag 1 januari 2024 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat zou jouw opkomstnummer zijn?
Volgevreten vedette gewordenquote:Op maandag 1 januari 2024 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Ja leuk, dit is Arne Slot.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
[..]Wat erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
toen deed ie nog elektroklusjes. Dat moet een keertje gegaan zijn van... "POEFF"quote:Op maandag 1 januari 2024 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Toen gooide Cross nog als nobody in de UK Open tegen Van Gerwenquote:
Darten is geen sport. Een veelgehoorde uitspraak op dit forum.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:58 schreef Wertha het volgende:
Nederland is en blijft een land van NSB'ers. Dat zie je iedere keer weer terug in afgunst tegen (succesvolle) Nederlandse sporters.
Zo dan.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:58 schreef Wertha het volgende:
Nederland is en blijft een land van NSB'ers. Dat zie je iedere keer weer terug in afgunst tegen (succesvolle) Nederlandse sporters.
Ik vind Littler wel iets sympathieker eigenlijk, hij heeft een arrogante kop maar in de interviews vind ik hem wel leuk.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij vindt die Littler zichzelf al iets te goed, ik voorspel dat dat een heel vervelend ventje wordt waar iedereen over een paar jaar al een hekel aan heeft.
Maar dan ga ik de komende pot met extra veel interesse bekijken!
Brabant tellen we niet meequote:Op maandag 1 januari 2024 21:58 schreef Wertha het volgende:
Toch nog niet naar bed?quote:Op maandag 1 januari 2024 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
toen deed ie nog elektroklusjes. Dat moet een keertje gegaan zijn van... "POEFF"
Nou nou nouquote:Op maandag 1 januari 2024 21:58 schreef Wertha het volgende:
Zo koekoekquote:Op maandag 1 januari 2024 21:58 schreef Wertha het volgende:
En z’n familie die het geld erdoorheen wil jagenquote:Op maandag 1 januari 2024 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Littler wel iets sympathieker eigenlijk, hij heeft een arrogante kop maar in de interviews vind ik hem wel leuk.
Zijn grootste gevaar gaat zijn gezondheid zijn.
Ziet er een stuk beter uit.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik juich voor Nederlanders wanneer het sympathieke figuren zijn. Oetlullen zoals MVG kunnen mij gestolen worden.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:58 schreef Wertha het volgende:
Ik stoor mij daar ook aan maar weer niet of dit 'typisch Nederlands' is.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:58 schreef Wertha het volgende:
@Neef_Wuppiequote:Op maandag 1 januari 2024 21:58 schreef Wertha het volgende:
Ja ik drink nog even mijn Spa touch Grapefruit op en dan ben ik weg. Was zo goed begonnen aan het nieuwe jaar, even die positieve vibe in stand houdenquote:Op maandag 1 januari 2024 21:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Toch nog niet naar bed?
Ziedendquote:Op maandag 1 januari 2024 21:58 schreef Wertha het volgende:
Ik sta volledig achter die Mannschaftquote:Op maandag 1 januari 2024 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:neef_wuppie
Maar vGerwen (en vBarneveld) geven toch zat reden om er tegen te zijn? Zijn gewoon idioten. Ik sta keihard achter vDuijvenbode bijvoorbeeld.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet op tijd beginnen om een vroege doorbraak te forceren.
quote:Op maandag 1 januari 2024 22:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter die Mannschaft
Tegen raybar180 zijnquote:Op maandag 1 januari 2024 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar vGerwen (en vBarneveld) geven toch zat reden om er tegen te zijn? Zijn gewoon idioten. Ik sta keihard achter vDuijvenbode bijvoorbeeld.
Ik moet nog even wat vragen invullen voor de Nostradamus, ouwe reus.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik drink nog even mijn Spa touch Grapefruit op en dan ben ik weg. Was zo goed begonnen aan het nieuwe jaar, even die positieve vibe in stand houdenTot morgen
Dat domme vlaggetjes gejuichquote:Op maandag 1 januari 2024 21:58 schreef Wertha het volgende:
vBarneveld niet. Zijn mentale gestel is gewoon om te lachen.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lewis the goatquote:Op maandag 1 januari 2024 21:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog geen interview bij Sky sowieso niet gebruikelijk na verlies volgens mij.
Heb het Lewis wel een keer zien doen bij Sky na een 6-0 nederlaag tegen MVG maar verder schiet me zo niets te binnen.
quote:Op maandag 1 januari 2024 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 1 januari 2024 22:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lewis the goat. De beste darter ooit (als iedereen op topniveau is)
Sympathiequote:Op maandag 1 januari 2024 22:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat domme vlaggetjes gejuichik juich liever voor sympathieke darters
Weet je wie ook geen oorlogen won?quote:Op maandag 1 januari 2024 22:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Sympathie![]()
Daar win je geen oorlogen mee.
Ik ben tegen oorlog.quote:Op maandag 1 januari 2024 22:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Sympathie![]()
Amerikaquote:Op maandag 1 januari 2024 22:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Weet je wie ook geen oorlogen won?
Two world warsquote:Op maandag 1 januari 2024 22:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Sympathie![]()
Vreselijk. Net als Luke. Ga eens vreten!!quote:Op maandag 1 januari 2024 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 1 januari 2024 22:03 schreef hhh38 het volgende:
Ben ik de enige die Humphries op Stefan de Vrij vind lijken?
Ja.quote:Op maandag 1 januari 2024 22:03 schreef hhh38 het volgende:
Ben ik de enige die Humphries op Stefan de Vrij vind lijken?
Dat interview van vBarneveld vier jaar terug is nog altijd één van de meest onsympathieke die ik ooit heb gelezen. Ik kan nooit zo goed tegen mensen die zichzelf altijd het slachtoffer vinden.quote:Op maandag 1 januari 2024 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
vBarneveld niet. Zijn mentale gestel is gewoon om te lachen.
Van Gerwen is gewoon ronduit onsympathiek. Al had ik hem liever in de halve finale gezien eigenlijk.
Hier gaat iets misquote:
RayBar verdient respect voor hoe hij uit het dal is gekropen terug de T32 van de wereld in.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat we met MvG een oorlog gaan winnen maar okéquote:Op maandag 1 januari 2024 22:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Sympathie![]()
Zo dan.quote:Op maandag 1 januari 2024 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat interview van vBarneveld vier jaar terug is nog altijd één van de meest onsympathieke die ik ooit heb gelezen. Ik kan nooit zo goed tegen mensen die zichzelf altijd het slachtoffer vinden.
Dat gezegd hebbende kan ik mij wel altijd prima om hem vermaken. Maar Raybar is écht een lul en geeft hij genoeg reden om er niet voor te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |