1 2 3 4 5 | [u]Aflevering -[/u] [b]De Mol[/b] - .. [b]De Winnaar[/b] - .. [b]De Verliezer[/b] - .. [b]De Afvaller[/b] - .. |
SPOILER: Voorgaande winnaars van de WIDM NL prono:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Moira op 05-01-2024 17:25:38 ]Fuck the EBU.
Heb m even gevraagd.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Weet jij of die man van jou dit weer een seizoen wil bijhouden?
Oh wat superfijn dat het dan sowieso gedekt isquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:33 schreef Meke het volgende:
Mocht @:rockfire zich willen voorbehouden tot de Vlaamse, dan lijkt mij dit wel een mooi hobbyprojectje!
Uiteraard wil ik dat wel!quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:11 schreef Moira het volgende:
@:Patrique89 meneer antwoordt negatiefMaar allemaal even een applausje voor de meneer die in minstens 12 jaar maar één keer eerder verstek heeft laten gaan
Terechte MOL-held
@:Rockfire, ik heb je nog niet eens voor de Vlaamse gevraagd, maar any chance dat je dit jaar ook de Nederlandse prono bij wilt houden?
Er zijn 55 deelnemers die meedoen met de app.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:49 schreef TLC het volgende:
met nog 2 dagen te gaan vind ik 9 (!!) deelnemers tot nu toe wel erg weinig![]()
De app heeft vrijwel altijd 80-90 spelers meer gehad dan deze pronoquote:Op donderdag 4 januari 2024 23:17 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Er zijn 55 deelnemers die meedoen met de app.
Met de app kun je in één moeite meteen met meerdere poules tegelijk meedoen. Daarnaast geeft de app ook notificaties zodat je hem niet vergeet in te vullen. Dat doen we hier (nogquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:28 schreef Moira het volgende:
[..]
De app heeft vrijwel altijd 80-90 spelers meer gehad dan deze pronoDenk dat mensen dat toch minder moeite vinden dan 4 namen bedenken om elke week op tijd in te vullen.
Da's ook weer waar, al riep ik het vaak wel nog effe in de topics in de dagen/uren ervoor. Maar dan moet men wel al op FOK! zitten en af en toe in MyActiveTopics kijken.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:34 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Met de app kun je in één moeite meteen met meerdere poules tegelijk meedoen. Daarnaast geeft de app ook notificaties zodat je hem niet vergeet in te vullen. Dat doen we hier (nog) niet.
Die van @la_perle_rouge was al te laat maar die van jou al helemaal, schatquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Aflevering 1
De Mol - Babs
De Winnaar - Jip
De Verliezer - Kees
De Afvaller - Justin
OK, troel!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Die van @:la_perle_rouge was al te laat maar die van jou al helemaal, schat
Je kan nog steeds meedoen vanaf aflevering 2.quote:
Was het vergeten en had geen idee meer van de deadline.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:13 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je kan nog steeds meedoen voor aflevering 2.
Meeste mensen verdienen uiteindelijk toch 0 punten bij aflevering 1 dus maakt geen reet uitquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was het vergeten en had geen idee meer van de deadline.
Ik kijk wel wat ik doe…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Er zijn er gelukkig nog 40 bij gekomenquote:Op donderdag 4 januari 2024 22:49 schreef TLC het volgende:
ps. met nog 2 dagen te gaan vind ik 9 (!!) deelnemers tot nu toe wel erg weinig![]()
SPOILER: Voorgaande prono'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha oeps, voor de zekerheidquote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 09:02 schreef Meke het volgende:
Aflevering - 02
De Mol - Anna
De Winnaar - Rian
De Verliezer - Jeroen
De Afvaller - Niemand
Daar issie ook gewoon weerquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Aflevering 02
Mol: Kees
Winnaar: Jeroen
Verliezer: Rosario
Afvaller: Anna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogelijk verander ik hem vandaag nog naar Anna of Rian. Een keertje gek doen en gewoon switchen van Mol.Hotapnyc
SPOILER: Vorige afleveringenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
SPOILER: Voorgaande prono'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tis zaterdag hequote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:14 schreef Moira het volgende:
Ik dacht er vanmiddag nog aan om het voor de aflevering nog in te vullen, maar ben gewoon de hele aflevering vergeten te kijken_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
Het is weer zaterdag hequote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:14 schreef Moira het volgende:
Ik dacht er vanmiddag nog aan om het voor de aflevering nog in te vullen, maar ben gewoon de hele aflevering vergeten te kijken_
SPOILER: Vorige afleveringenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had nu graag naar Fons geswitcht, maar ik durf niet.Hotapnyc
idem voor aflevering 4quote:Op maandag 15 januari 2024 19:45 schreef TLC het volgende:
Aflevering 3 :
De Mol : Rian
De Winnaar : Anna
De verliezer : Fons
De afvaller : Kees
Te laat met editen maar dit is natuurlijk voor aflevering 4.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:43 schreef KaBuf het volgende:
Aflevering 03
De Mol - Anna
De Winnaar - Jeroen
De Verliezer - Kees
De Afvaller - Rian
SPOILER: Vervolg tussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Statistieken
Voor de tweede week op een rij is Rian de hoofdverdachte om de mol te zijn, deze week kreeg zij 34% van de stemmen, gevolgd door Anna met 25%. Ook de verwachte winnaar is ongewijzigd, Kees krijgt wederom 23% van de stemmen en Anna is tweede met 20% van de stemmen. En eigenlijk is het hele rijtje mol/winnaar/verliezer ongewijzigd ten opzichte van vorige week, want als verliezend finalist wordt Anna (25%) aangewezen, gevolgd door Kees (23%). Al drie weken op een rij wordt Rosario gezien als de afvaller, deze keer dacht 36% er zo over. Voorlopig is hij echter nog weer een ronde verder.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rockfire op 29-01-2024 16:14:19 ]
Wat mij betreft echt één van de drie namen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:50 schreef Legoblokje het volgende:
Vraagje, wat doen we nu met aflevering 5? Als je de afvaller die uit de kist komt wil noemen, mag je dat dan zo zeggen of moet je echt een van de drie namen gokken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
Idem voor aflevering 6quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:24 schreef TLC het volgende:
Aflevering 5
De Mol : Rian
De Winnaar : Anna
De verliezer : Fons
De afvaller : Kees
SPOILER: Vervolg tussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Statistieken
Rian wordt door de stemmers nog steeds gezien als hoofdverdachte om de mol te zijn, wel is het aantal mensen dat een stem op haar uitbracht iets gedaald, ze heeft nu 29% van de stemmen. Anna volgt haar met 21% van de stemmen. Diezelfde Anna wordt door 24% van de stemmers gezien als uiteindelijke winnaar, gevolgd door Jeroen met 19% en Kees en Rian met 17% van de stemmen. Anna wordt door een andere 21% van de stemmers dan weer gezien als verliezend finalist, ze heeft daarmee slechts 1 stem meer dan Kees. Voor de vierde week op een rij hadden de stemmers verwacht dat Rosario er uit zou vliegen, hij kreeg deze keer 24% van de stemmen. Tooske, Rian en Babs kregen elk 17% van de stemmen om de afvaller te zijn. De uiteindelijke afvaller Jeroen kreeg slechts 3 stemmen, alleen Anna deed het beter, zij kreeg slechts 2 stemmen.
Helaas. Ik had ingeschat dat ze teveel informatie had gemist, maar blijkbaar goed bijgepraatquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:37 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die Babs als afvaller neerzette. Maar nee hoor, een stuk of 5 anderen doen dat ook, waaronder de wijze Meke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |