Neh. Theatraal stukje.quote:Op zondag 31 december 2023 16:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kunnen we tot de conclusie komen dat iedereen dit mooi vindt?
Een van de beste concerten die ik gezien heb was Roger Hodgson op Bospop.quote:
Nee, want als wij het allemaal mooi vinden is er altijd nog Chevy die het dan kut vindt en andersom.quote:Op zondag 31 december 2023 16:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Over Ricks gesproken. Super Freak mag ook wel weer ergens achterin de lijst volgend jaar.quote:
Als het goed is mag het lang duren.quote:Op zondag 31 december 2023 16:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Aandachtspan van een eendagsvlieg tegenwoordig. Alles moet snel en na 5 seconden NEXT
(Ok ik ben geen boomer maar dit was wel een boomer opmerking)
quote:Op zondag 31 december 2023 16:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Doet hij dat in elk topicquote:Op zondag 31 december 2023 16:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, want als wij het allemaal mooi vinden is er altijd nog Chevy die het dan kut vindt en andersom.
In de categorie Rick ga ik voor Cheap Trickquote:Op zondag 31 december 2023 16:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over Ricks gesproken. Super Freak mag ook wel weer ergens achterin de lijst volgend jaar.
Een punkband met een nummer van 18 minuten?quote:Op zondag 31 december 2023 16:24 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Als het goed is mag het lang duren.
NOFX - The Decline: 18 minuten puur genot
Goh je zou maar een mening hebbenquote:Op zondag 31 december 2023 16:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Goh, Chevy komt tegendraads doen
Heel toevallig dat je altijd precies de andere mening hebt dan de meerderheid!quote:Op zondag 31 december 2023 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goh je zou maar een mening hebben
Rick James bitchquote:Op zondag 31 december 2023 16:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over Ricks gesproken. Super Freak mag ook wel weer ergens achterin de lijst volgend jaar.
Denk dat er ook heel wat bands op een rickenbacker spelen.quote:Op zondag 31 december 2023 16:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de categorie Rick ga ik voor Cheap Trick
Jongensssquote:Op zondag 31 december 2023 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goh je zou maar een mening hebben
Nog met Neil Young in een band gezeten.quote:
Hier valt de zang minder op dus beter te doenquote:Op zondag 31 december 2023 16:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weer popjournaal, jammer van de zang
de disturbedversion is de hammer!!!quote:Op zondag 31 december 2023 16:22 schreef Gretzl het volgende:
Zodra dat wanstaltige gedrocht van Disturbed vanavond voorbij komt doe ik even m'n oortjes in en ga ik de legendarische Even Tot Hier-versie luisteren. Een schoolvoorbeeld van hoe je wel een originele en smaakvolle cover maakt, in een totaal andere stijl.
Spreek anders ff voor jezelf.quote:Op zondag 31 december 2023 16:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, want als wij het allemaal mooi vinden is er altijd nog Chevy die het dan kut vindt en andersom.
Hij zit wel met die kut piano er doorheen te pielenquote:Op zondag 31 december 2023 16:26 schreef Melleyn het volgende:
Ik vind t vooral mooi dat Ruud nu even zn muil houdt
Ja, en de meeste nummers van ze duren maar 2 minuten.quote:Op zondag 31 december 2023 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een punkband met een nummer van 18 minuten?
quote:Op zondag 31 december 2023 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een punkband met een nummer van 18 minuten?
Hij mag ook wel optyfen met z'n kutxylofoontje/-piano/-whatever (al mag gezegd worden: het wordt zowaar goed gespeeld)quote:Op zondag 31 december 2023 16:26 schreef Melleyn het volgende:
Ik vind t vooral mooi dat Ruud nu even zn muil houdt
Dat is echt een feit dat ik nog nooit echt goed heb kunnen verwerkenquote:Op zondag 31 december 2023 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog met Neil Young in een band gezeten.
Ken als niet-punker alleen Don't Call Me White uiteraard.quote:Op zondag 31 december 2023 16:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en de meeste nummers van ze duren maar 2 minuten.
Hij heeft genoeg kunnen oefenen zou je zeggenquote:Op zondag 31 december 2023 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
Zou het allemaal goed gaan met Morad vanavond?
Die gaat om 0.01 aftellen doordat hij ervoor nog stond te playbacken in het caféquote:Op zondag 31 december 2023 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
Die rand iedereen aan en wordt gecancelled want hij kan echt van niemand afblijven als die wat drank op heeftquote:Op zondag 31 december 2023 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
Wel goede tv danquote:Op zondag 31 december 2023 16:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die rand iedereen aan en wordt gecancelled want hij kan echt van niemand afblijven als die wat drank op heeft
Het is ook niet te verwerken, het hangt altijd ergens dat je denkt "oja, huh".quote:Op zondag 31 december 2023 16:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat is echt een feit dat ik nog nooit echt goed heb kunnen verwerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |