Neh. Theatraal stukje.quote:Op zondag 31 december 2023 16:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kunnen we tot de conclusie komen dat iedereen dit mooi vindt?
Een van de beste concerten die ik gezien heb was Roger Hodgson op Bospop.quote:
Nee, want als wij het allemaal mooi vinden is er altijd nog Chevy die het dan kut vindt en andersom.quote:Op zondag 31 december 2023 16:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Over Ricks gesproken. Super Freak mag ook wel weer ergens achterin de lijst volgend jaar.quote:
Als het goed is mag het lang duren.quote:Op zondag 31 december 2023 16:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Aandachtspan van een eendagsvlieg tegenwoordig. Alles moet snel en na 5 seconden NEXT
(Ok ik ben geen boomer maar dit was wel een boomer opmerking)
quote:Op zondag 31 december 2023 16:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Doet hij dat in elk topicquote:Op zondag 31 december 2023 16:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, want als wij het allemaal mooi vinden is er altijd nog Chevy die het dan kut vindt en andersom.
In de categorie Rick ga ik voor Cheap Trickquote:Op zondag 31 december 2023 16:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over Ricks gesproken. Super Freak mag ook wel weer ergens achterin de lijst volgend jaar.
Een punkband met een nummer van 18 minuten?quote:Op zondag 31 december 2023 16:24 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Als het goed is mag het lang duren.
NOFX - The Decline: 18 minuten puur genot
Goh je zou maar een mening hebbenquote:Op zondag 31 december 2023 16:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Goh, Chevy komt tegendraads doen
Heel toevallig dat je altijd precies de andere mening hebt dan de meerderheid!quote:Op zondag 31 december 2023 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goh je zou maar een mening hebben
Rick James bitchquote:Op zondag 31 december 2023 16:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over Ricks gesproken. Super Freak mag ook wel weer ergens achterin de lijst volgend jaar.
Denk dat er ook heel wat bands op een rickenbacker spelen.quote:Op zondag 31 december 2023 16:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de categorie Rick ga ik voor Cheap Trick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |