Linkje naar die lijst?quote:Op zondag 31 december 2023 16:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
In de tijdloze gaat cold little heart 72 plekken vooruit. Sterkste stijger ooit
quote:Op zondag 31 december 2023 16:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]PohhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Apartquote:Op zondag 31 december 2023 16:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
In de tijdloze gaat cold little heart 72 plekken vooruit. Sterkste stijger ooit
2 vingers kwijt?quote:Op zondag 31 december 2023 16:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn vader leert het nooit he![]()
![]()
![]()
Aces Highquote:Op zondag 31 december 2023 16:19 schreef Isorden het volgende:
We shall fight in France, we shall fight on the seas and oceans
Paradijs bij het streepbordkastje is overgewaardeerd.quote:Op zondag 31 december 2023 16:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja
Genot!
Ik zat te kijken naar 20:00-21:00, jammer van Raccoon maar verdomme wat een godenuur wordt dat.
Had zomaar Bat Out Of Hell kunnen staanquote:Op zondag 31 december 2023 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Paradijs bij het streepbordkastje is overgewaardeerd.
Als ie het nooit leert was ie die waarschijnlijk voorgaande jaren allang kwijtquote:
Ook daarom houden we van X / Twitter.quote:
Leuk voor mensen uit 1950 tot 1970.quote:Op zondag 31 december 2023 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog steeds genotquote:Op zondag 31 december 2023 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Drie stemplaten in één uurquote:Op zondag 31 december 2023 16:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja
Genot!
Ik zat te kijken naar 20:00-21:00, jammer van Raccoon maar verdomme wat een godenuur wordt dat.
Ja, wel prima verderquote:
Aandachtspan van een eendagsvlieg tegenwoordig. Alles moet snel en na 5 seconden NEXTquote:Op zondag 31 december 2023 16:20 schreef Zorro het volgende:
Tegenwoordig kan dit niet meer.
Iedereen skipt dit na 10 seconden als er niks gebeurt.
Cultuurbarbaren
Krijg je met zooi als TikTok en shorts, aandacht van 10-15sec maximaal.quote:Op zondag 31 december 2023 16:20 schreef Zorro het volgende:
Tegenwoordig kan dit niet meer.
Iedereen skipt dit na 10 seconden als er niks gebeurt.
Cultuurbarbaren
Ja ik vind de zang eigenlijk niet zo sterkquote:Op zondag 31 december 2023 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als het nummer nu hier op zou houden zou het wel ok zijn
Ohquote:Op zondag 31 december 2023 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vind de zang eigenlijk niet zo sterk
Dat gepiepquote:Op zondag 31 december 2023 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vind de zang eigenlijk niet zo sterk
Gemiddelde aandacht spanne van de TikTok Generatie...quote:Op zondag 31 december 2023 16:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Krijg je met zooi als TikTok en shorts, aandacht van 10-15sec maximaal.
Net een wijfquote:
7-.quote:Op zondag 31 december 2023 16:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kunnen we tot de conclusie komen dat iedereen dit mooi vindt?
Ja dat ben ik toch wel gewendquote:
Dan luister ik al niet meer, genot.quote:Op zondag 31 december 2023 16:22 schreef Gretzl het volgende:
Zodra dat wanstaltige gedrocht van Disturbed vanavond voorbij komt doe ik even m'n oortjes in en ga ik de legendarische Even Tot Hier-versie luisteren. Een schoolvoorbeeld van hoe je wel een originele en smaakvolle cover maakt, in een totaal andere stijl.
Ik steun deze motiequote:Op zondag 31 december 2023 16:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kunnen we tot de conclusie komen dat iedereen dit mooi vindt?
We hebben een kenner in huis.quote:
De lengte van DJ sets tegenwoordig.. 30, min is soms al normaal.. en vaak ook nog pre-recordedquote:Op zondag 31 december 2023 16:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Aandachtspan van een eendagsvlieg tegenwoordig. Alles moet snel en na 5 seconden NEXT
(Ok ik ben geen boomer maar dit was wel een boomer opmerking)
Daarom nog blij dat iets Porcupine Tree er alsnog in kan komen en War on Drugs etc er in blijven hangen, want dat zijn ook nummers waar je wel aandacht voor nodig hebt.quote:Op zondag 31 december 2023 16:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gemiddelde aandacht spanne van de TikTok Generatie...![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |