Superkin lul zou er als eerste uit liggen in Maestroquote:Op zondag 31 december 2023 16:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Daryl Gurney heeft dit nummer verpest.
I knowww, maar die durf ik hier niet te postenquote:Op zondag 31 december 2023 16:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Er zijn nog betere foto’s uit die shoot
Ik ben heel benieuwd hoe het volgende politieke jaar eruit gaat zien, daar zit potentieel zoveel poepdesproeiergehalte inquote:
Erg lafquote:Op zondag 31 december 2023 16:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
I knowww, maar die durf ik hier niet te posten
tuttut, bij nacht de man, bij dag de manquote:Op zondag 31 december 2023 16:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
I knowww, maar die durf ik hier niet te posten
quote:Op zondag 31 december 2023 16:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Soms is het zo jammer dat je maar 1 like kan geven
Maar ik vrees wel voor bepaalde sectorenquote:Op zondag 31 december 2023 16:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe het volgende politieke jaar eruit gaat zien, daar zit potentieel zoveel poepdesproeiergehalte in
Het 'volk' gaat nog gefrustreerder raken omdat niemand wat oplost en we gaan gezellig verder de afgrond inquote:Op zondag 31 december 2023 16:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe het volgende politieke jaar eruit gaat zien, daar zit potentieel zoveel poepdesproeiergehalte in
Het wordt een grote teringbende en wanneer de onvermijdelijke vervroegde verkiezingen komen (volgend jaar of in '25) gaan we vrolijk nog populistischer stemmenquote:Op zondag 31 december 2023 16:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dislike gegeven.quote:
Als ze dat maar niet komen sproeien bij mijn werkgever.. ER met bakjes poep was al genoeg.quote:Op zondag 31 december 2023 16:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een rare mensen heb je tochquote:
sommige zijn net LH fans... afbrandenquote:
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |