Ik heb het juist andersom, muziek aan kan ik echt niet goed van werkenquote:Op zondag 31 december 2023 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan juist niet geconcentreerd werken zonder
Ja, gewoon een beetje infantiel plaatje. Score op RYM zegt genoeg, het is weinig bijzondere metal. Al begrijp ik dat het grote publiek hier happy van wordt, dat wel.quote:
quote:
geconcentreerder dan in doodse stiltequote:Op zondag 31 december 2023 16:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar kun je dan wel geconcentreerd werken?
Voor mij werkt het om prikkels te verminderen. Je maakt van allemaal verschillende onverwachtse omgevingsgeluiden één bekend en voorspelbaar geluid.quote:Op zondag 31 december 2023 16:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je weet dat Bankzitters Gigi D'Agostino gesampled hebben in Je Blik Richting Mij?quote:Op zondag 31 december 2023 16:05 schreef TheVulture het volgende:
Niks overtreft De Bankzitters qua vreselijkheid, althans tot het moment dat Kris Kros Amsterdam ooit eens in deze hitlijst zou komen met hun ongeïnspireerde schaamteloze jatwerk
Ja want in mijn geval word ik dan gek van mijn Tinnitus.quote:Op zondag 31 december 2023 16:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
White noise zonder ander geluid vind ik eigenlijk ook maar irritantquote:Op zondag 31 december 2023 16:12 schreef Nizno het volgende:
Ik luister voor tijdens en na het slapen ook best wel wat muziek. mijn witte ruis zodat ik niet steeds wakker wordt van de blaffende honden
Werk bijna altijd vanuit huis, niet zo heel veel (digitale) meetings, dus ik kan de hele dag door wel muziek luisteren eigenlijkquote:Op zondag 31 december 2023 16:06 schreef Zwansen het volgende:
Waar halen jullie de tijd vandaan om zooooo veel muziek te luisteren?
Geen kinderen, werk, studie of hobby’s?
quote:Op zondag 31 december 2023 16:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vond 2023 muzikaal een matig jaar op Lana en The National na.Ja, ik vind het vooralsnog ook minder dan de afgelopen 3-4 jaar. Maar kan nog veranderen als ik eens aan meer albums toekom.SPOILER: top50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit heb ik uitgezocht door gewoon iedere vijf dagen in 2023 @ Last.FM te ranken, trouwens.
Zal m'n eigen album top zoveel ook nog wel in het betreffende topic posten.
Caroline Polachek staat daar sowieso hoog, over écht toffe Carolines gesproken
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ze hebben ook de melodie van Roodkapje gebruikt in een nummerquote:Op zondag 31 december 2023 16:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je weet dat Bankzitters Gigi D'Agostino gesampled hebben in Je Blik Richting Mij?
Maar goed, KKA doet inderdaad nog wel meer jatten. Daar is vrijwel helemaal niets origineels aan.
Ze heeft ook de verkiezingen niet gewonnen.quote:Op zondag 31 december 2023 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit valt me nog mee om eerlijk te zijn
ja daarom gewoon een non stop zender waarbij ze wat variatie aan muziek hebben.... slaap ik prima opquote:Op zondag 31 december 2023 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
White noise zonder ander geluid vind ik eigenlijk ook maar irritant
In 2023 kwam ik niet eens aan 50 tracks voor mijn list. Normaal kom ik standaard aan de 100.quote:Op zondag 31 december 2023 16:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik vind het vooralsnog ook minder dan de afgelopen 3-4 jaar. Maar kan nog veranderen als ik eens aan meer albums toekom.
Zal m'n eigen album top zoveel ook nog wel in het betreffende topic posten.
Caroline Polachek staat daar sowieso hoog in.
quote:Op zondag 31 december 2023 16:13 schreef houdjemond het volgende:
Als we stil zijn kan je Mex horen vloeken.
*Caroline vd Plasquote:Op zondag 31 december 2023 16:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Daryl Gurney heeft dit nummer verpest.
Soms is het zo jammer dat je maar 1 like kan gevenquote:Op zondag 31 december 2023 16:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Disturbed - The Sound of Silence is met zevenmijlslaarzen het ergste nummer van de Top 2000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |