Je hebt de vriendschap beëindigt?quote:Op zondag 31 december 2023 16:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug een discussie met iemand die ik verder hoog heb zitten over welke versie beter is
Mijn werk is vooral code kloppen, dan kun je veel muziek luisteren tijdens het werkquote:Op zondag 31 december 2023 16:06 schreef Zwansen het volgende:
Waar halen jullie de tijd vandaan om zooooo veel muziek te luisteren?
Geen kinderen, werk, studie of hobby’s?
quote:Op zondag 31 december 2023 15:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Welke Top2000-plaat hebben jullie eigenlijk door het jaar heen het meest geluisterd?Interessante vraag wel, ik zou het eigenlijk niet weten. Wat ik echt veel heb geluisterd staat niet in de lijst. En van wat er wel in staat heb ik er misschien 10 allemaal 5x geluisterd ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk iets van Black Sabbath.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik woon in Leiden en studeer in Utrecht, dus luister ik veel in de trein. Heb muzikaal onderlegde vrienden en vriendinnen.quote:Op zondag 31 december 2023 16:06 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2023 15:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Welke Top2000-plaat hebben jullie eigenlijk door het jaar heen het meest geluisterd?Pijnlijke herinneringen trouwens nu ik even door m'n stats voor The Less I Know The Better scroll en zie in welke periodes ik dat nummer relatief veel heb gedraaidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar goed, muziek kan gelukkig best wel helend werken
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Tail Glow + Bug Buzzquote:Op zondag 31 december 2023 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, dat ook weer gehad.
Maar kun je dan wel geconcentreerd werken?quote:Op zondag 31 december 2023 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn werk is vooral code kloppen, dan kun je veel muziek luisteren tijdens het werk
Ik kan juist niet geconcentreerd werken zonderquote:Op zondag 31 december 2023 16:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar kun je dan wel geconcentreerd werken?
Een groot deel luister ik livequote:Op zondag 31 december 2023 16:06 schreef Zwansen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |