Ik had er tomatensaus, van puree, water, peper, zout en peterselie,quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:26 schreef rodetoemaat het volgende: [..]
hij was ook echt lekker. kappertjes, olijven, gewone kaas, mozarella, rode ui, tonijn, ham, speciale rode saus, verse basilicum, champignons, verse mij
![]()
![]()
![]()
Ze zijn prima te doen hoor. De hawaii special, die is altijd wel goed. 🍕👍quote:
Stig is te snel geweestquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:31 schreef gianni61 het volgende:
Ik dacht dat kapen iets voor dts was
Het feit dat je ooit gebruiktquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:31 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]ooit stage gelopen bij bejaarden
hoop gezien
Ik lust ze echt nietquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze zijn prima te doen hoor. De hawaii special, die is altijd wel goed. 🍕👍
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stig is te snel geweest
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Meteen de eerste twee al in paniek
Paniek paniekquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Meteen de eerste twee al in paniek
Dus ik kom bejaard over?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:31 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]ooit stage gelopen bij bejaarden
hoop gezien
van dale:quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het feit dat je ooit gebruikt
Zegt zoveel
Neequote:Op zaterdag 30 december 2023 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Paniek paniek
Ben jij dan kweetniet
Oude mensen gebruiken 'ooit' in hun taalgebruik. En 'men'.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het feit dat je ooit gebruikt
Zegt zoveel
In je broekje jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stig is te snel geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toematen lover
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:35 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
In je broekje ja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal eens in jouw broekje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:35 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
In je broekje ja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik ga je niet oprapenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus ik kom bejaard over?![]()
* gebrokenglas valt van zijn stoel.![]()
en om eerlijk te zijn het antwoord op je vraag is JA
Toematen lover![]()
* gebrokenglas krabbelt weer overeind en pakt tevreden zijn mok koffie.How can I make this topic about me?![]()
Als je hem op moet rapenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:36 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
ik ga je niet oprapen![]()
en om eerlijk te zijn het antwoord op je vraag is JA
Ga je dan door je rug ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die is gelukkig heel gebleven.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas krabbelt weer overeind en pakt tevreden zijn mok koffie."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Jij ookquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:35 schreef greysbones het volgende:
Toemaatje is oud
Toemaatje is ouuudd![]()
![]()
van Dale:
oud bijv.naamw.
Uitspraak: [ɑut]
1) de leeftijd hebbend die wordt genoemd
Voorbeeld: `zestien jaar oud zijn` ben ik net niet meer![]()
Toematen lover![]()
Proberen is hier dan zeker het leidende woordquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou proberen een paar stukjes voor lunch de volgende dag te bewaren![]()
![]()
Het is een mokquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is gelukkig heel gebleven.
Geen glas
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal eens in jouw broekje!
Toematen lover![]()
Nou gelukkig wel ja. Het is ook nog mijn lievelingsmok...quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is gelukkig heel gebleven.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toematen lover![]()
Mensen die van Dale quoten zijn oudquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:37 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Jij ook![]()
![]()
van Dale:
oud bijv.naamw.
Uitspraak: [ɑut]
1) de leeftijd hebbend die wordt genoemd
Voorbeeld: `zestien jaar oud zijn` ben ik net niet meer![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je hem op moet rapen
Ga je dan door je rug ?neuh maar geen zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zelluf gevallen he
Toematen lover![]()
valt te bezienquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is gelukkig heel gebleven.
Toematen lover![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas pakt het woordenboek van rodetoemaat af.
Lugt er aan hoe groot die is. Ik zie geen banana for scalequote:Op zaterdag 30 december 2023 21:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Proberen is hier dan zeker het leidende woordReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
hoe weet jij dat hij koffie uit een mok drinkt en niet uit een glasquote:![]()
hiero glas koffiedrinker
Toematen lover![]()
* gebrokenglas kijkt eens in de kast of er nog meer lekkers ligt...How can I make this topic about me?![]()
2 bij 2quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lugt er aan hoe groot die is. Ik zie geen banana for scaleThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
mensen die het bericht van jou liken zijn oudquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen die van Dale quoten zijn oud
Toematen lover![]()
Koffie drink je uit een mok en niet uit een glas.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:39 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
hoe weet jij dat hij koffie uit een mok drinkt en niet uit een glas![]()
hiero glas koffiedrinker
Het is zo'n hele grote mok, daar past met gemak 350ml koffie in.How can I make this topic about me?![]()
Oh, dat zou in 1 keer op gaan. En een toetjequote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hiero kopjequote:Op zaterdag 30 december 2023 21:39 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
hoe weet jij dat hij koffie uit een mok drinkt en niet uit een glas![]()
hiero glas koffiedrinker
DAN KAN IE NOG KAPOT VALLENquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
heb een glas daar past met gemak 400 ml koffie inquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffie drink je uit een mok en niet uit een glas.
Het is zo'n hele grote mok, daar past met gemak 350ml koffie in.
Toematen lover![]()
Benidorm basterdquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:40 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
mensen die het bericht van jou liken zijn oud
Dat meen je? Van die kleine kopjes die je in 1 flinke slok leeg hebt?quote:How can I make this topic about me?![]()
Wat is een Van Dale?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen die van Dale quoten zijn oud"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
* greysbones pakt een chillpill voor stig .. tis maar een mokquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DAN KAN IE NOG KAPOT VALLEN
Wie heeft de grootste....quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:41 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
heb een glas daar past met gemak 400 ml koffie inHow can I make this topic about me?![]()
een blauwequote:Op zaterdag 30 december 2023 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt een chillpill voor stig .. tis maar een mok
Toematen lover![]()
Nou ben ik nog rustigquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt een chillpill voor stig .. tis maar een mok
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Geen ideequote:Op zaterdag 30 december 2023 21:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat is een Van Dale?
Moet je die oude toemaat vragenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit lijkt mij gewoon een standaard plak deeg uit de supermarkt.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lugt er aan hoe groot die is. Ik zie geen banana for scale![]()
Ja, wie nog dan?quote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Nee, helemaal alleenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:43 schreef rodetoemaat het volgende:
met de zonnebloem naar benidorm @:gianni61?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik dacht nog iemandquote:
Weet niet meer wie![]()
Niet goed opgeletThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De Dikke van Dale.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat is een Van Dale?
Het standaard woordenboek der Nederlandse taal![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht nog iemand
Weet niet meer wie![]()
Niet goed opgelet
Weer een limboquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:44 schreef rodetoemaat het volgende:
pushbericht eerste dode door vuurwerk in NedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik maakte een grapjequote:Op zaterdag 30 december 2023 21:44 schreef marc0871 het volgende:
[..]
De Dikke van Dale.
Het standaard woordenboek der Nederlandse taalHang ik achter mijn auto, kan ze mee het circuit opquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Daar zit ie nu misschien wel ja.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje
[..]
Hang ik achter mijn auto, kan ze mee het circuit op![]()
Toematen lover![]()
Toemaat is ietwat in de warquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje
[..]
Hang ik achter mijn auto, kan ze mee het circuit op
Ik rij wel met mijn eigen auto over het circuit
Assen of Zandvoort ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De man die dood isquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:45 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Snap even niet waarom het een limbo zou zijn?
AD berichtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nürburgringquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toemaat is ietwat in de war
Assen of Zandvoort ?
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:46 schreef rodetoemaat het volgende:
het is inderdaad een limbo die dood is door het vuurwerk
dom volk![]()
Hier knalt men met carbid...quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:46 schreef rodetoemaat het volgende:
het is inderdaad een limbo die dood is door het vuurwerk
dom volk![]()
Mooi.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:44 schreef rodetoemaat het volgende:
pushbericht eerste dode door vuurwerk in Ned
Stupid is, as stupid does.
Nog een paar erbij en een landelijk verbod is weer een stapje dichterbij.
Niks tegen vuurwerk, maar als je hoort wat voor bommen er soms afgaan, hoop ik dat het morgenavond stormt en stortregent als ware het de zondvloed zelve![]()
Denk niet dat ze een landelijk verbod er doorheen gaan krijgen. Lijkt weer verder weg te zijn ook zo'n verbod. Zijn wat meer steden die het hebben ingevoerd nu.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mooi.
Niks tegen vuurwerk, maar als je hoort wat voor bommen er soms afgaan, hoop ik dat het morgenavond stormt en stortregent als ware het de zondvloed zelve
geld geld geld.Toematen lover![]()
Gemeen kasplantje ben jijquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:48 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
had hem al aangepast maar je quote me
Zandvoortquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toemaat is ietwat in de war
Assen of Zandvoort ?
"Omae wa mou shindeiru."
Daarnet eentje, zo'n hele zware doffe knal. Maar een totaalverbod is niet te handhaven, tenzij heel Nederland de verrader uit gaat hangen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mooi.
Niks tegen vuurwerk, maar als je hoort wat voor bommen er soms afgaan, hoop ik dat het morgenavond stormt en stortregent als ware het de zondvloed zelve"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ben je in de bonus?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:52 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
lol ik ben uit de kas![]()
mag al in een bak in de supermarkt liggenHow can I make this topic about me?![]()
Nu al?quote:
"Omae wa mou shindeiru."
en volquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is gelukkig heel gebleven.![]()
![]()
Hier ook.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarnet eentje, zo'n hele zware doffe knal. Maar een totaalverbod is niet te handhaven, tenzij heel Nederland de verrader uit gaat hangen.
Hebben ze hem waarschijnlijk ergens in een tunnel of onder een duiker gegooid.
THOOM, ba-boom, ba-boom, ba-boom.
Ik denk dat ze er in Oekraďne nog van zouden schrikken.
En die zijn onderhand wel wat gewend, denk ik.![]()
Stiekem hoop ik dan dat ze wat vingers verliezen. Dan zijn ze niet zo stoer meer.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hier ook.
Hebben ze hem waarschijnlijk ergens in een tunnel of onder een duiker gegooid.
THOOM, ba-boom, ba-boom, ba-boom.
Ik denk dat ze er in Oekraďne nog van zouden schrikken.
En die zijn onderhand wel wat gewend, denk ik.
Ik heb het vroeger ook gedaan, maar nooit zulke bommen.Slaap lekker Lovkequote:
"Omae wa mou shindeiru."
Scherpquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes
Morgen wordt het misschien nachtwerk
"Omae wa mou shindeiru."
Thnxquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dan dat ze wat vingers verliezen. Dan zijn ze niet zo stoer meer.
Ik heb het vroeger ook gedaan, maar nooit zulke bommen.
[..]
Slaap lekker Lovke
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
heel wat van planquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes
Morgen wordt het misschien nachtwerk
Toematen lover![]()
Een vlinder was het zwaarste wat ik heb afgestoken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dan dat ze wat vingers verliezen. Dan zijn ze niet zo stoer meer.
Ik heb het vroeger ook gedaan, maar nooit zulke bommen.
[..]
Slaap lekker Lovke
Daarna kwamen de nitraten en nu de cobra's.![]()
Nitraten deed ik ook welquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Een vlinder was het zwaarste wat ik heb afgestoken.
Daarna kwamen de nitraten en nu de cobra's.
Maar goed, hoe ouder hoe wijzer
Siervuurwerk, allemaal prima. Dat geknal, nee."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Of het het is nog wat vroegquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:06 schreef rodetoemaat het volgende:
Kan nu nog niet slapen
kan ook liggen aan de muziek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat geknal ben ik ook wel klaar mee. Ze knallen nog steeds hier buiten. Elke minuut klinkt er wel een knal.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nitraten deed ik ook wel
Siervuurwerk, allemaal prima. Dat geknal, nee.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of het het is nog wat vroegIk denk het...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de andere kant, het is ook zo voorbijquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat geknal ben ik ook wel klaar mee. Ze knallen nog steeds hier buiten. Elke minuut klinkt er wel een knal.
"Omae wa mou shindeiru."
Inderdaad, is ook zo.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het is ook zo voorbij
Vorig jaar begon het geknal al begin december, het is nu pas vandeweek begonnen.How can I make this topic about me?![]()
Na 2000/2001 niets meer gekocht.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nitraten deed ik ook wel
Siervuurwerk, allemaal prima. Dat geknal, nee.
Ik had er gewoon geen zin meer in.
Dat laatste jaar idd vooral een paar mooie potten en wat vuurpijlen.![]()
Ik lees net dat er voor 105 miljoen euro aan vuurwek gekocht is.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of het het is nog wat vroegJij kunt het wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toematen lover![]()
vuurwerk ligt hier ook klaarquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het is ook zo voorbij![]()
Toematen lover![]()
En hoeveel boeren moeten daar nu weer voor verdwijnen, om alle roet, fijnstof, stikstof, nitraten en zwavel te compenseren?.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik lees net dat er voor 105 miljoen euro aan vuurwek gekocht is.
Om maar nog maar te zwijgen van al die plastic dopjes, die je over 2 jaar nog ziet liggen.
En volgende week weer braaf de klimaatdeuger uithangen, zeker?![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je rond de 50 bent ook niet...
Ik heb hier 0 aan bijgedragenquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik lees net dat er voor 105 miljoen euro aan vuurwek gekocht is.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toematen lover![]()
Nou. Dank je.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij een 25 jarige is iemand van 50 inderdaad wel oud ja.![]()
Vroeger als we een feestje hadden legden we nog wel eens geld bij elkaar.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik koop nooit vuurwerk.
Of we gingen de hele dag carbid schietenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik ook niet meer.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn glorietijd lag in de jaren 80/90.
De eeuw uitgeluid met een knal en dat deed ik een jaar later iets dunner over.
Daarna hoefde het niet meer zo nodig.
Ik keek wel wat anderen de lucht in schoten.![]()
75 ook niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je rond de 50 bent ook niet..."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Welke streamer?quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Kan mijn geld wel beter besteden.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
inb4 greys zegt: aan mij
"Omae wa mou shindeiru."
Inderdaad. En dat doen we nog steeds... En als de buren na een half uur uitgeknald zijn gaan we snel weer naar binnen, naar het bier en de bitterballen en de vele hapjesquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik ook niet meer.
Mijn glorietijd lag in de jaren 80/90.
De eeuw uitgeluid met een knal en dat deed ik een jaar later iets dunner over.
Daarna hoefde het niet meer zo nodig.
Ik keek wel wat anderen de lucht in schoten.
Nou ja, dan ben je al 10 jaar met pensioen, of al 17 jaar met de Vut.quote:
Dat mag je ondertussen wel bejaard noemen.
Met 50 moet je tegenwoordig nog 17 jaar werken.![]()
Mwah, bejaard zie ik als iemand van 80+. Beetje matter of perspectivequote:Op zaterdag 30 december 2023 22:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben je al 10 jaar met pensioen, of al 17 jaar met de Vut.
Dat mag je ondertussen wel bejaard noemen.
Met 50 moet je tegenwoordig nog 17 jaar werken.
"Omae wa mou shindeiru."
Hij vergat er mevrouwtje voor te zettenquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Neh, 50+quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, bejaard zie ik als iemand van 80+. Beetje matter of perspectiveReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Neuh, tenzij je je hele leven krom hebt gelegen.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik wil gewoon pensioen met 55quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Neuh, tenzij je je hele leven krom hebt gelegen.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Succesquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Zelfs ambtenaren niet toch?quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Als ik morgen die 30 miljoen win.quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs ambtenaren niet toch?Ik zal voor je duimen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik morgen die 30 miljoen win.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier knalt men met carbid...carbid skiet'n !
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat is nog wel leukquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Wat jij zegtquote:Op zaterdag 30 december 2023 22:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan mijn geld wel beter besteden.
inb4 greys zegt: aan mij
Als ik je niet voor benquote:Op zaterdag 30 december 2023 23:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik morgen die 30 miljoen win.![]()
![]()
Of ikquote:
Goedemorgen
"Omae wa mou shindeiru."
En gefeliciteerd ToT!Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ken hem niet, maar gefeliciteerd ToT
"Omae wa mou shindeiru."
Het geknal is weer begonnen, gisteravond en vannacht ging het ook maar door
Hopen op regenquote:Op zondag 31 december 2023 09:59 schreef Lovely het volgende:
Het geknal is weer begonnen, gisteravond en vannacht ging het ook maar door
En wat ze nu afsteken kunnen ze straks niet meer afsteken
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op zondag 31 december 2023 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ken hem niet, maar gefeliciteerd ToT
Ja ik zit tegenwoordig vooral in DTS waar ik domme kutpaintjes plaats.![]()
![]()
Hier wel regen vannachtquote:Op zondag 31 december 2023 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopen op regen
En wat ze nu afsteken kunnen ze straks niet meer afsteken
Nou ze hebben zoveel dat ze denk ik nog wat over houden voor voigend jaar
Dat is altijd welquote:Op zondag 31 december 2023 10:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier wel regen vannacht
Nou ze hebben zoveel dat ze denk ik nog wat over houden voor voigend jaar
"Omae wa mou shindeiru."
Ze zijn er vroeg bij.quote:Op zondag 31 december 2023 09:59 schreef Lovely het volgende:
Het geknal is weer begonnen, gisteravond en vannacht ging het ook maar door![]()
De laatste aantal posts van het jaar op FOK, hear hear!
En moet zeggen dat ik overal en nergens altijd rond dwaalde op het forum voorheen, maar hier wel de leukste plek met users heb gevonden.
Geen gezeik, geen gedoe, geen bewijsdrang.
*Steekt even een veer in de kont van alle ONZ SC users*![]()
Nu douchen en op oudjaarsdag nog even bij familie/moeders bakkie koffie doen.
En een goede jaarwisseling ga ik nog niet geven, die komt later.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Wat lief!!!quote:Op zondag 31 december 2023 10:31 schreef schommelstoel het volgende:
En moet zeggen dat ik overal en nergens altijd rond dwaalde op het forum voorheen, maar hier wel de leukste plek met users heb gevonden.
En een goede jaarwisseling ga ik nog niet geven, die komt later.![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2023 10:32 schreef rodetoemaat het volgende:
goedemorgen en gefeliciteerd @:tot die ik niet ken maar blijkbaar jarig is vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je!quote:Op zondag 31 december 2023 10:25 schreef maily het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aan!
Lieve @:ToT van harte!!![]()
![]()
![]()
Fijne dag met je lief en mini!Dat komt wel goed!
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2023 10:31 schreef schommelstoel het volgende:
En een goede jaarwisseling ga ik nog niet geven, die komt later.![]()
![]()
![]()
Leugens ook want ik kom er nietquote:Op zondag 31 december 2023 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit tegenwoordig vooral in DTS waar ik domme kutpaintjes plaats.
[ afbeelding ]
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op zondag 31 december 2023 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leugens ook want ik kom er niet![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
Oliebollen iemand ?
Of appelbeignetsappelbeignet wel even warm maken svp
Toematen lover![]()
Met poedersuikerquote:Op zondag 31 december 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
Oliebollen iemand ?
Of appelbeignets![]()
![]()
Lief, maar nu nog even niet.quote:Op zondag 31 december 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
Oliebollen iemand ?
Of appelbeignets![]()
Ehm ....quote:Op zondag 31 december 2023 11:02 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
hoe krijg je die bonk in het vet?
Oliebollen bakken, in schijfjes snijden en een taartbodem mee beleggen ... veel poedersuiker eroo, beetje botercreme ertussen misschien en/of jam ... @devzero is dit een succesvol recept denk je?![]()
quote:Op zondag 31 december 2023 11:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm ....
Oliebollen bakken, in schijfjes snijden en een taartbodem mee beleggen ... veel poedersuiker eroo, beetje botercreme ertussen misschien en/of jam ... @:devzero is dit een succesvol recept denk je?![]()
probeer het eens uit voor Fok
Toematen lover![]()
quote:Op zondag 31 december 2023 11:05 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
probeer het eens uit voor Fok![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2023 11:08 schreef rodetoemaat het volgende:
wie weet wordt het een trend![]()
![]()
"maily's vetbonk "![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je een Hit hebt.quote:Op zondag 31 december 2023 11:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm ....
Oliebollen bakken, in schijfjes snijden en een taartbodem mee beleggen ... veel poedersuiker eroo, beetje botercreme ertussen misschien en/of jam ... @:devzero is dit een succesvol recept denk je?![]()
Het geven ervan ook, blijkbaarquote:Op zondag 31 december 2023 11:10 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Ik ben goed in het negeren van hints![]()
![]()
Het wordt elk jaar minder hier, heb ik het idee.quote:Op zondag 31 december 2023 11:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vorig jaar minder geknal volgens mij![]()
Gewoon even DM'enquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Het geknal mag best minder. Het siervuurwerk mag best meerquote:Op zondag 31 december 2023 11:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Het wordt elk jaar minder hier, heb ik het idee.
"Omae wa mou shindeiru."
Jaaaa appelbeignetsquote:Op zondag 31 december 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
Oliebollen iemand ?
Of appelbeignets
Trust nobody![]()
Zinloos dat geknal.quote:Op zondag 31 december 2023 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het geknal mag best minder. Het siervuurwerk mag best meer
Al deed ik het vroeger zelf ook.![]()
Mogguh
zo, de oliebollen zijn binnenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Smakelijk!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Gelukkig nieuwjaarquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:
Sallykequote:
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op zondag 31 december 2023 11:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop het niet![]()
@:rodetoemaat mag de scoophebben
En dan met een quadrupel van @:greysbones
is er nog geen tompouce oliebol? gemaakt?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Die bestaan welquote:Op zondag 31 december 2023 12:28 schreef gianni61 het volgende:
is er nog geen tompouce oliebol? gemaakt?
Bij de oliebollen kraam heb je vaak wel gevulde oliebollen met of zonder toppingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gastquote:Op zondag 31 december 2023 12:28 schreef gianni61 het volgende:
is er nog geen tompouce oliebol? gemaakt?
"Omae wa mou shindeiru."
niet gezien bij de kraam, wel met de room, maar zonder de roze glazuurquote:Op zondag 31 december 2023 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die bestaan wel
Bij de oliebollen kraam heb je vaak wel gevulde oliebollen met of zonder toppingReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Een half-om-half-oliebol zou wel kunnen. De ene helft normaal en de andere helft in chocolade
"Omae wa mou shindeiru."
Doet me denken aan gehaktquote:Op zondag 31 december 2023 12:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een half-om-half-oliebol zou wel kunnen. De ene helft normaal en de andere helft in chocolade
Die ga ik niet in chocolade dippenquote:
"Omae wa mou shindeiru."
gehakt in je oliebol? why not?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Als je met vuurwerk stunt.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik eet alleen maar rundergehaktquote:
En liefst van vleesboerderijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vleesquote:Op zondag 31 december 2023 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik eet alleen maar rundergehakt
En liefst van vleesboerderij
"Omae wa mou shindeiru."
Gezonde eetlust!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hmmmm - mag je me voor wakker maken jaquote:![]()
quote:Op zondag 31 december 2023 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leugens ook want ik kom er niet![]()
![]()
![]()
Gehakt is gezond.quote:
En een oliebol op z'n tijd mag best. Ook wel 2
quote:Op zondag 31 december 2023 13:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Gehakt is gezond.
ONZ / [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.![]()
maar ik heb er al 3 op.quote:Op zondag 31 december 2023 13:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Gehakt is gezond.
en een broodje
ik mag niks meer dit jaar
quote:Op zondag 31 december 2023 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.![]()
![]()
(En nog gefeliciteerd, ook al ken ik je verder niet)
En meer?quote:Op zondag 31 december 2023 13:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Gehakt is gezond.
Vraag ik voor een vriend
Van mij wel hoor. Ik eet ze toch nietquote:Op zondag 31 december 2023 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
En meer?
Vraag ik voor een vriend😜
Haha dank je!quote:Op zondag 31 december 2023 13:17 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
(En nog gefeliciteerd, ook al ken ik je verder niet)
Ja ik loop al een behoorlijk tijdje rond op FOK! maar heb een tijdje een rage-quit gedaan en ben inmiddels een paar weekjes/maandjes weer terug.![]()
![]()
Gewoon doenquote:Op zondag 31 december 2023 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
En meer?
Vraag ik voor een vriend
"Omae wa mou shindeiru."
Nieuw woord geleerdquote:Op zondag 31 december 2023 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha dank je!
Ja ik loop al een behoorlijk tijdje rond op FOK! maar heb een tijdje een rage-quit gedaan en ben inmiddels een paar weekjes/maandjes weer terug.Trust nobody![]()
Ja doen! Verdiend wel!quote:Op zondag 31 december 2023 13:53 schreef HappyCharly het volgende:
Zin in oliebollen..
Ben klaar met poetsen..
Zal ik er alvast eentje pakken..![]()
Altijd doen !quote:Op zondag 31 december 2023 13:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vond ik ook![]()
Onverdiend mag je ook wel oliebollen overigens
Weet ik.quote:Op zondag 31 december 2023 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar duizend van dit soort paintjes gemaakt in de loop der jaren!
Ik loop ook alweer wat jaartjes mee![]()
![]()
de knallen buiten worden al groterReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hier ookquote:![]()
En de honden zenuwachtiger.....
Och jee ... wat doe je om ze zo comfortabel mogelijk te houden?quote:Op zondag 31 december 2023 15:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier ook![]()
En de honden zenuwachtiger.....![]()
niet echt veel. wat etherische olie diffusen (speciale) en belonen met wat lekkers als ze niet echt diep wegduiken.quote:Op zondag 31 december 2023 15:40 schreef maily het volgende:
[..]
Och jee ... wat doe je om ze zo comfortabel mogelijk te houden?
Veel knuffelen en geruststellen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou, ik hoop dat het allemaal voorspoedig verlooptquote:Op zondag 31 december 2023 15:41 schreef Sally het volgende:
[..]
niet echt veel. wat etherische olie diffusen (speciale) en belonen met wat lekkers als ze niet echt diep wegduiken.
Veel knuffelen en geruststellen.![]()
![]()
Ik ook.quote:Op zondag 31 december 2023 16:29 schreef maily het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat het allemaal voorspoedig verlooptOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En die olie zou rustgevend moeten zijn?quote:Op zondag 31 december 2023 15:41 schreef Sally het volgende:
[..]
niet echt veel. wat etherische olie diffusen (speciale) en belonen met wat lekkers als ze niet echt diep wegduiken.
Veel knuffelen en geruststellen.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ja, zou. Jaquote:Op zondag 31 december 2023 16:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En die olie zou rustgevend moeten zijn?![]()
Ik doe zelf ook veel met etherische olien. En hebben nu een speciale vuurwerkmix in de diffuser zitten.
Heeft andere jaren ook wel gewerkt, maar waren andere hondjes.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hmm. Ik geloof daar niet zo in, denk ikquote:Op zondag 31 december 2023 16:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, zou. Ja![]()
Ik doe zelf ook veel met etherische olien. En hebben nu een speciale vuurwerkmix in de diffuser zitten.
Heeft andere jaren ook wel gewerkt, maar waren andere hondjes.
Oh maar het werkt echt welquote:Op zondag 31 december 2023 16:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm. Ik geloof daar niet zo in, denk ikGeloof me
Gebruik je wel eens Vicks Vaporub? Eet je een Wilhelmina Pepermuntje?
En de kracht van geur (aroma) is groot. Google eens Limbisch Systeem(als het je interesseert)
Als het voor jou werkt, wie ben ik dan om iets anders te beweren.quote:Op zondag 31 december 2023 16:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh maar het werkt echt welGeloof me
Gebruik je wel eens Vicks Vaporub? Eet je een Wilhelmina Pepermuntje?
En de kracht van geur (aroma) is groot. Google eens Limbisch Systeem(als het je interesseert)
En beide nee
En een andere keer misschienReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Nu ja, wat ik wilde zeggen is dat iig bijv. Eucalyptus de luchtwegen verlicht (en zelfs slijm oplost net als Cypress maar dat mag je niet meer zeggen...)quote:Op zondag 31 december 2023 16:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het voor jou werkt, wie ben ik dan om iets anders te beweren.
En beide nee
En een andere keer misschien
Lavendel kalmeert, net als Ylang Ylang. En die laatste is dan weer een bekend en bewezen afrodisiacum![]()
![]()
Sinaasappel is opvrolijkend en opwekkend, Citroen en Pepermunt opwekkend.
Tea Tree is per definitie goed ontsmettend. Enz. enz. enz.
Zo zijn er nog meer eigenschappen van diverse geuren op te noemen.
En in bad te gebruiken (wel met bepaalde voorzorgsmaatregelen dan). Op de huid hebben sommige EO ook effect. En sommige kan je innemen (opnieuw: voorzorgsmaatregelen, en lage dosering gebruiken).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Tea tree zit wel in mijn douchegelquote:Op zondag 31 december 2023 17:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, wat ik wilde zeggen is dat iig bijv. Eucalyptus de luchtwegen verlicht (en zelfs slijm oplost net als Cypress maar dat mag je niet meer zeggen...)
Lavendel kalmeert, net als Ylang Ylang. En die laatste is dan weer een bekend en bewezen afrodisiacum![]()
![]()
Sinaasappel is opvrolijkend en opwekkend, Citroen en Pepermunt opwekkend.
Tea Tree is per definitie goed ontsmettend. Enz. enz. enz.
Zo zijn er nog meer eigenschappen van diverse geuren op te noemen.
En in bad te gebruiken (wel met bepaalde voorzorgsmaatregelen dan). Op de huid hebben sommige EO ook effect. En sommige kan je innemen (opnieuw: voorzorgsmaatregelen, en lage dosering gebruiken).
Fijne jaarwisseling vriendjes en vriendinnetjes
"Omae wa mou shindeiru."
Jij ook alvast!quote:Op zondag 31 december 2023 17:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Aan allen en iedereen een goede jaarwisseling!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jij ook stiggyquote:Op zondag 31 december 2023 17:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Jij ook kaninchenquote:Op zondag 31 december 2023 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
Aan allen en iedereen een goede jaarwisseling!
Fijne jaarwisseling allemaal.
De beste wensen!Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
En natuurlijk ook aan alle botjes die zich als grijs identificerenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 31 december 2023 17:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Fijne jaarwisseling vriendjes en vriendinnetjesquote:quote:quote:Op zondag 31 december 2023 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
Aan allen en iedereen een goede jaarwisseling!quote:Op zondag 31 december 2023 18:56 schreef gianni61 het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal.
De beste wensen!quote:💙quote:Op zondag 31 december 2023 19:34 schreef rodetoemaat het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal en en en en
dat dus![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: