Zien er goed uitquote:
Aww thank youquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:23 schreef greysbones het volgende:
* greysbones geeft @:HappyCharly een warme vers gebakken oliebol
Looking good! Dat wordt smullen morgenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:25 schreef greysbones het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat
[ afbeelding ]
Morgen?quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Looking good! Dat wordt smullen morgen
Zien er goed uitquote:
Appelbeignets danquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zien er goed uit![]()
![]()
Maar je raakt ze aan mij niet kwijt![]()
Ik heb de rest van de avond het zuur en boer ze morgen nog op![]()
Oh gelukkig. Oliebollen zijn het lekkerst als ze niet langer dan een uur oud zijnquote:
More to lovequote:Op zaterdag 30 december 2023 16:47 schreef gianni61 het volgende:
Ja, want zelf maken begin ik niet aan. En ik moet toch dik blijven
Ga je ons weer verlaten?quote:
Beterquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ga je ons weer verlaten?
Fijne avond
Vanmorgen al gehaald.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Oliebollen zijn het lekkerst als ze niet langer dan een uur oud zijn
Toen zat ik op de fiets. Heb er wel nog even over gedacht om onderweg bij een kraam te stoppen, maar geen tegen gekomenquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:15 schreef maily het volgende:
[..]
Vanmorgen al gehaald.
Morgen ff in de airfryer oppiepen
Had het filmpje gezienquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:28 schreef maily het volgende:
Al gelachen vandaag?![]()
NWS / Auto met vuurwerk brandt uit bij Zuidwolde
Maar dat deed het nietquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had het filmpje gezien
Maar had wel verkeerd kunnen aflopen..
Boeit nietquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig niet..nja auto wel half weg
quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig niet..nja auto wel half weg
Je zou het niet verzinnen voor een.slechte filmquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:47 schreef Harrie het volgende:
toen 1 van de inzittende een peuk uit het raam gooide die weer terug naar binnen waaide..... het staat er echt
Ken geen kwaad joh, zit allemaal goed verpaktquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Je zou het niet verzinnen voor een.slechte film![]()
![]()
Zoiets jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ken geen kwaad joh, zit allemaal goed verpaktwatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:56 schreef maily het volgende:
[..]
Zoiets ja
Mag dat ook al niet meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Haaiiiquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zien er goed uit![]()
![]()
Maar je raakt ze aan mij niet kwijt![]()
Ik heb de rest van de avond het zuur en boer ze morgen nog op![]()
W.t.ffff....?!quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:47 schreef Harrie het volgende:
toen 1 van de inzittende een peuk uit het raam gooide die weer terug naar binnen waaide..... het staat er echt
quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:56 schreef maily het volgende:
[..]
Zoiets ja
deze opmerking toont weinig respect voor de paterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar zou mij ook niks verbazen, of andere genotsmiddelen
of een leuke combi![]()
![]()
Had je iets anders verwacht?quote:
Ik kijk nergens meer van op, maar dit is wel zo'n momentquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:47 schreef Harrie het volgende:
Kerst is al een paar dagen afgelopen, dus ja!quote:
Het lijkt of er geen fatsoenlijke film te zien valt op tvquote:Op zaterdag 30 december 2023 18:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kerst is al een paar dagen afgelopen, dus ja!
Sowieso films op tv begin ik niet snel meer aan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het lijkt of er geen fatsoenlijke film te zien valt op tv
Straks prime maar aanslingeren
Wij kijken geen tv.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het lijkt of er geen fatsoenlijke film te zien valt op tv
Straks prime maar aanslingeren
Die Hardquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:44 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben nog met eentje bezig, voor de verandering.
Maar jij mag dat hoor
Die hard is van een heel andere categoriequote:
Ik heb laatst Godzilla zitten kijkenquote:Op zaterdag 30 december 2023 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hard is van een heel andere categorie
Must see
quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:53 schreef Lovely het volgende:
Heeft iemand hier trouwens Skyshowtime?
Netflixquote:Op zaterdag 30 december 2023 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welke streamingdienst heb je wel dan?
quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb laatst Godzilla zitten kijken
Geenquote:Op zaterdag 30 december 2023 18:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Netflix
Prime
Discovery plus
Viaplay
Geld genoeg in een maand
Ik kan niet bezig blijven.quote:
ik nietquote:Op zaterdag 30 december 2023 18:53 schreef Lovely het volgende:
Ik kijk straks weer BBquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan niet bezig blijven.
Wel laatst een proef abo op Videoland gehad omdat daar het kickboksen op kwam, maar verder niks meer gekeken dus weer opgezegd
Alleen Netflix.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welke streamingdienst heb je wel dan?
Dan zijn nogal watquote:Op zaterdag 30 december 2023 18:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Netflix
Prime
Discovery plus
Viaplay
Geld genoeg in een maand
Alles prima hoor. Liep ff te sukkelen met zieke vriend. Maar nu geregeldquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hoor
Bij jou dan?
Zware tijd ?
Aah fijn Plyquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:03 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Alles prima hoor. Liep ff te sukkelen met zieke vriend. Maar nu geregeld
Heb alles via ip tv van formulerquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan zijn nogal wat
Dinsey+
Netflix
Videoland
NPO Plus
Samen kunnen we het hele spectrum bekijkenquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan zijn nogal wat
Dinsey+
Netflix
Videoland
NPO Plus
Maar jullie zitten nog al een eind uit elkaarquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Samen kunnen we het hele spectrum bekijken
Neequote:Op zaterdag 30 december 2023 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah fijn Ply
En niet zomaar weer weggaan hè
Heb ook nog Pathe Thuis, maar daar betaal je per film voorquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Samen kunnen we het hele spectrum bekijken
Ik kan twee films daarvan kijken als kerstpakket van mijn baasquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ook nog Pathe Thuis, maar daar betaal je per film voor
Dat is een mooie kerstpakket cadeauquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kan twee films daarvan kijken als kerstpakket van mijn baas
Is goed..quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:06 schreef Ply_ het volgende:
[..]
ik dm je het wel als ik dat heb over paar dagen, mag niks over illegale dingen roepen op fok
Vind die monsterfilms wel leuk ja, Godzilla is mijn heldquote:
Je bent zelf ook een monstertjequote:Op zaterdag 30 december 2023 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vind die monsterfilms wel leuk ja, Godzilla is mijn held
ik dm je het wel als ik dat heb over paar dagen, mag niks over illegale dingen roepen op fokquote:
mailyyyquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:06 schreef maily het volgende:
[..]
met een zakje popcorn, en chocolaatjes, en nootjes en snoepjesquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is een mooie kerstpakket cadeau
Hey stigquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vind die monsterfilms wel leuk ja, Godzilla is mijn held
hoorde het vanmorgen nog op de radioquote:
Dat kan verholpen wordenquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar jullie zitten nog al een eind uit elkaar
ik 1 van ziggo. Maar dan moest ik me aanmelden en dat vond ik weer gedoequote:Op zaterdag 30 december 2023 19:06 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:53 schreef Lovely het volgende:
Komt goedquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:09 schreef maily het volgende:
[..]
hoorde het vanmorgen nog op de radio![]()
moest ff aan je denken; nogmaals sterkte!!!
https://www.streamwijzer.nl/skyshowtime-aanbod/quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Staat er ruime keuze op qua series en films?
Op de baan jaquote:
Plyquote:
Thnxquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:20 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
https://www.streamwijzer.nl/skyshowtime-aanbod/
daar staan de films/ series die je daar kunt zien
Jullie posten ook nog nauwelijks in DTS.quote:
Tja, bewuste keuze om niet meer in DTS te komen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Jullie posten ook nog nauwelijks in DTS.
Ik post maar zo af en toe in ONZ SC.
Allicht dat we elkaar mislopen.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, bewuste keuze om niet meer in DTS te komen.![]()
Ik snap die keuze welquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
En hier is het gewoon gezelliger
quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
En Sally is er
Nog meer feest
Wat jij wil. Wel rood dan?quote:
Oh je maakt het zelf.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik maak geen wijn.
Ik brouw bier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toematen lover
quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:18 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Oh je maakt het zelf.
keer geproefd maar dat was niet te drinkenDat kun je heel goed vergelijken met hier jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Zit te lachenquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat kun je heel goed vergelijken met hier ja![]()
Je bent de rest van de vakantie ziek geweest ?quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:20 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Zit te lachen
Dat was echt gooooor in een township in Kaapstad![]()
smaakte naar
geen idee waar het naar smaakte maar niks drinkbaars![]()
Ieder zn smaak.quote:
Niks mis meequote:Op zaterdag 30 december 2023 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ieder zn smaak.
Ik heb nu spa rood
Oh bah dat vind ik niet lekkerquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ieder zn smaak.
Ik heb nu spa rood
Nou, dan drink je toch lekker cassisquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh bah dat vind ik niet lekker![]()
Wel spa groen of blauw
Doe ik ookquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou, dan drink je toch lekker cassis
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
neuhquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent de rest van de vakantie ziek geweest ?
quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:18 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Oh je maakt het zelf.
keer geproefd maar dat was niet te drinkenWeizen, Blonde, Tripel/zwaar Blond, Iers Rood, Stout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan heb ik nog 400 stijlen om te kiezen.
En dan alle variaties op de thema's en de vrije categorie nog.
Zo veel te leren, proberen en te experimenteren.
En proeven, natuurlijk![]()
Al eens wat anders gebrouwen dan bier ?quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:28 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Weizen, Blonde, Tripel/zwaar Blond, Iers Rood, Stout.
En proeven, natuurlijk
Moet je niet willenquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al eens wat anders gebrouwen dan bier ?
Koffie.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al eens wat anders gebrouwen dan bier ?
Dat brouw je dan weer nietquote:
Dat wel ja, maar daarna dat destilleren en die jaren wachten..quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:33 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, dat begint met een ongehopt bier
ook kersenbierquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:28 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Weizen, Blonde, Tripel/zwaar Blond, Iers Rood, Stout.
En proeven, natuurlijk
Als de hoeveelheid niet te groot is, met een overmaat aan hout, kunnen jaren ineens weken zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar daarna dat destilleren en die jaren wachten..
Officieel nietquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als de hoeveelheid niet te groot is, met een overmaat aan hout, kunnen jaren ineens weken zijn.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:06 schreef Sally het volgende:
DTS is niet leuk meer. Hier is het veel leuker.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DTS is niet leuk meer. Hier is het veel leuker.
Weet ik.quote:
Ch, er zijn best nog leuke mensen. Al moet je ze wel zoeken tussen de berg aan posts van sommigenquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds over bier brouwen?quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar dat had als reden dat ze zo 'vuil' aan het stoken waren, dat mensen er ziek van werden.
Door de drank een paar jaar in houten vaten op te slaan, werd niet alleen de smaak en kwaliteit beter, maar hadden de schadelijke stoffen ook de tijd om af te breken in minder schadelijke en zelfs meehelpen met de smaak.
Nee, whiskey stokenquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:49 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds over bier brouwen?
Kom ik hier wat vaker kijken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Agree to disagree dan. Ik vind het een enorm giftige bende.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:48 schreef gianni61 het volgende:
A
[..]
Ch, er zijn best nog leuke mensen. Al moet je ze wel zoeken tussen de berg aan posts van sommigen
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Nja, daar kon ik nog wel tegen, maar er is nu 1 user waar ik liever bij weg blijfquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Agree to disagree dan. Ik vind het een enorm giftige bende.
Dat is toch niet gezond meer. Competitie is leuk maar DTS is echt niet normaal meer voor (en door) sommige users.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kom ik hier wat vaker kijken.
De puntjes zijn grappig, maar het is vaker een niet zo heel erg SC.
Ik heb al eens 3 uur zitten posten, voor 1 puntje.
Zelfs midden in de nacht.
wiequote:Op zaterdag 30 december 2023 20:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, daar kon ik nog wel tegen, maar er is nu 1 user waar ik liever bij weg blijf
Van bier word je niet ziek, hoe slecht je ook brouwt.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:49 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Ieder lekker zijn eigen dingquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is toch niet gezond meer. Competitie is leuk maar DTS is echt niet normaal meer voor (en door) sommige users.
Kreean ik je niet zeggenquote:
Zal jou eens lekker ding.quote:
Sommigen zijn wel heel fanatiek, ja.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is toch niet gezond meer. Competitie is leuk maar DTS is echt niet normaal meer voor (en door) sommige users.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens lekker ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Doe nog maar een oliebolquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
Maar genoeg erover
Gewoon gezel hier![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:59 schreef gianni61 het volgende:
Zeg toemaat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toematen lover
Net 1 opquote:
Voor deze toemaat een beignetquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:00 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
ik had graag een appel beignet
Ja, paast mijn die schaal ook nog maar een keer aan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:00 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
ik had graag een appel beignet
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor deze toemaat een beignet
helaas heb net de laatste(n) er vanaf gepaktquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, paast mijn die schaal ook nog maar een keer aan.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:59 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]Nee, mijn irl personage is een saaie zakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net 1 op
Ze zijn echt lekker
Zit quadruppel bier in
Zo te lezen heb je er idd al 4 op jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net 1 op
Ze zijn echt lekker
Zit quadruppel bier in
Niks mis met saai Gianniquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, mijn irl personage is een saaie zak
* gebrokenglas steekt bescheiden zijn hand omhoogquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
* greysbones gaat rond met de oliebollen en appelbeignets
* rodetoemaat zegt lekkerquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
Is voornamelijk voor de bubbels en wat smaak.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net 1 op
Ze zijn echt lekker
Zit quadruppel bier in
Alcohol verdampt bij het bakkenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je er idd al 4 op ja
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, mijn irl personage is een saaie zak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toematen lover
Jepquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Is voornamelijk voor de bubbels en wat smaak.
De alcohol is er grootdeels toch wel uit
Merciquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:03 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]Ba dum-tsssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
* gebrokenglas laat het zich tevreden smaken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
Nee over perenijsjesquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:49 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
GGquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas steekt bescheiden zijn hand omhoog
Zou ik ook zeggen jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alcohol verdampt bij het bakken
Whut?!quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net 1 op
Ze zijn echt lekker
Zit quadruppel bier in
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Anders was ik nu dronken jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen ja
had ik het toch goedquote:
Hoeft voor mij niet meerquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is toch niks mis mee? En morgen al helemaal niet...
Quadrupel. Dat is een bierstijl.quote:
Ach ja, dat geeft niet. Ze lijkt me wel aardigquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toemaatjes zijn niet zo vlot van begrip
Voorlopig mag ze blijvenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja, dat geeft niet. Ze lijkt me wel aardig
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toemaatjes zijn niet zo vlot van begrip
Jepquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Quadrupel. Dat is een bierstijl.
Blond, dubbel, tripel, quadrupel.
En dan heb je nog barleywine.
hèhè iemand met heul veul mensenkennisquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja, dat geeft niet. Ze lijkt me wel aardig
Lijkt toemaatquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:10 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
hèhè iemand met heul veul mensenkennis![]()
![]()
Ech welquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:10 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
hèhè iemand met heul veul mensenkennis![]()
![]()
Ja, het is nog maar 21 uur. Ik heb net een zooi van die bitterballen enzo op.quote:
snackpartyquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is nog maar 21 uur. Ik heb net een zooi van die bitterballen enzo op.
We kunnen altijd nog stemmenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:11 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Neen
ik constateer![]()
niks te lijkt
Laat gegeten dusquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maak je even een poll?quote:
Ja baasquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maak je even een poll?
Met mosterd?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
vetmeukquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
mini loempiaatjes en zulks spul.![]()
dumplings mag ookquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:08 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
had ik het toch goed![]()
twijfelde tussen perenijsjes en dumplings wist het even niet
Nou ik heb me weer goede voornemens voorgenomen.... Sporten enzo... Komt goed.quote:
Een heerlijke ongezonde dag dusquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou eigenlijk amper gegeten. Ja, een pizza.
ik weet wat quadrupel is; maar in oliebollen kende ik het nog nietquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Quadrupel. Dat is een bierstijl.
Blond, dubbel, tripel, quadrupel.
En dan heb je nog barleywine.
Doe altijd bier in het beslagquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
ik weet wat quadrupel is; maar in oliebollen kende ik het nog niet
Hé, ik ookquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou eigenlijk amper gegeten. Ja, een pizza.
kewpiequote:Op zaterdag 30 december 2023 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
dumplings mag ook![]()
met kewpie uiteraard![]()
als het alleen bij voornemens blijft komt het niet goedquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik heb me weer goede voornemens voorgenomen.... Sporten enzo... Komt goed.
Was leuker als er een optie: "toe maar" wasquote:
Volgende week een nieuwe pollquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was leuker als er een optie: "toe maar" was
als het alleen bij sponsoren blijft komt het niet goedquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:17 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
als het alleen bij voornemens blijft komt het niet goed![]()
al een maand de sportschool gesponsord
Er zijn meer mensen die er een flesje bier in gooien.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
ik weet wat quadrupel is; maar in oliebollen kende ik het nog niet
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was leuker als er een optie: "toe maar" was
Een beetje sparkle in je oliebolquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:18 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die er een flesje bier in gooien.
Helpt voor de luchtigheid.
Bruiswater werkt ook.
Bier geeft dan nog wat smaak.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
als het alleen bij sponsoren blijft komt het niet goed
heb je er ook al gesport?
Je bent zellufquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:18 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
ik ook vandaag een zelfgemaakte pizza
Dus je hebt er weinig van gegetenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:19 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
ik lag er zelluf op
komt wel heel dichtbij zo
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een heerlijke ongezonde dag dus![]()
Ik ga echt sporten hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:17 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
als het alleen bij voornemens blijft komt het niet goed![]()
al een maand de sportschool gesponsord
Daar krijgen we vlekken vanquote:
dit is wel iets voor 3 dagen jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus je hebt er weinig van gegeten
ik ga morgen of ergens anders deze weekquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga echt sporten hoor.
Ik ga morgen ook alweer...
Ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:23 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
dit is wel iets voor 3 dagen ja![]()
![]()
[ afbeelding ]
zoveel werk is het helemaal niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een werk, zelf pizza's maken. Ik pak gewoon random eentje uit het vriesvak van de supermarkt. Soms als die in de bonus is.
Heel goed.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:24 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
ik ga morgen of ergens anders deze week![]()
wil weer om de dag gaan
mis het sporten wel.
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:23 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Dat inzakken kan ook door de leeftijd komenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel goed.
Ik ben de afgelopen tijd wat ingezakt maar wil het oude niveau weer halen. 💪
WAAAT neeeejquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]![]()
![]()
OhIk heb het in m'n eentje in één keer weggewerkt
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:26 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]hij was ook echt lekker.
kappertjes, olijven, gewone kaas, mozarella, rode ui, tonijn, ham, speciale rode saus, verse basilicum, champignons, verse mij![]()
![]()
Whut?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:27 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Dat inzakken kan ook door de leeftijd komen![]()
Brrrrquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een werk, zelf pizza's maken. Ik pak gewoon random eentje uit het vriesvak van de supermarkt. Soms als die in de bonus is.
Grapjasquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:23 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Je hebt er ervaring mee ?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:27 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Dat inzakken kan ook door de leeftijd komen![]()
Ik zou proberen een paar stukjes voor lunch de volgende dag te bewarenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:29 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
wat zou jij het ook in 1x opeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |