Zien er goed uitquote:
Aww thank youquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:23 schreef greysbones het volgende:
* greysbones geeft @:HappyCharly een warme vers gebakken oliebol
Looking good! Dat wordt smullen morgenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:25 schreef greysbones het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat
[ afbeelding ]
Morgen?quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Looking good! Dat wordt smullen morgen
Zien er goed uitquote:
Appelbeignets danquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zien er goed uit![]()
![]()
Maar je raakt ze aan mij niet kwijt![]()
Ik heb de rest van de avond het zuur en boer ze morgen nog op![]()
Oh gelukkig. Oliebollen zijn het lekkerst als ze niet langer dan een uur oud zijnquote:
More to lovequote:Op zaterdag 30 december 2023 16:47 schreef gianni61 het volgende:
Ja, want zelf maken begin ik niet aan. En ik moet toch dik blijven
Ga je ons weer verlaten?quote:
Beterquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ga je ons weer verlaten?
Fijne avond
Vanmorgen al gehaald.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Oliebollen zijn het lekkerst als ze niet langer dan een uur oud zijn
Toen zat ik op de fiets. Heb er wel nog even over gedacht om onderweg bij een kraam te stoppen, maar geen tegen gekomenquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:15 schreef maily het volgende:
[..]
Vanmorgen al gehaald.
Morgen ff in de airfryer oppiepen
Had het filmpje gezienquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:28 schreef maily het volgende:
Al gelachen vandaag?![]()
NWS / Auto met vuurwerk brandt uit bij Zuidwolde
Maar dat deed het nietquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had het filmpje gezien
Maar had wel verkeerd kunnen aflopen..
Boeit nietquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig niet..nja auto wel half weg
quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig niet..nja auto wel half weg
Je zou het niet verzinnen voor een.slechte filmquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:47 schreef Harrie het volgende:
toen 1 van de inzittende een peuk uit het raam gooide die weer terug naar binnen waaide..... het staat er echt
Ken geen kwaad joh, zit allemaal goed verpaktquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Je zou het niet verzinnen voor een.slechte film![]()
![]()
Zoiets jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ken geen kwaad joh, zit allemaal goed verpaktwatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:56 schreef maily het volgende:
[..]
Zoiets ja
Mag dat ook al niet meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Haaiiiquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zien er goed uit![]()
![]()
Maar je raakt ze aan mij niet kwijt![]()
Ik heb de rest van de avond het zuur en boer ze morgen nog op![]()
W.t.ffff....?!quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:47 schreef Harrie het volgende:
toen 1 van de inzittende een peuk uit het raam gooide die weer terug naar binnen waaide..... het staat er echt
quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:56 schreef maily het volgende:
[..]
Zoiets ja
deze opmerking toont weinig respect voor de paterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar zou mij ook niks verbazen, of andere genotsmiddelen
of een leuke combi![]()
![]()
Had je iets anders verwacht?quote:
Ik kijk nergens meer van op, maar dit is wel zo'n momentquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:47 schreef Harrie het volgende:
Kerst is al een paar dagen afgelopen, dus ja!quote:
Het lijkt of er geen fatsoenlijke film te zien valt op tvquote:Op zaterdag 30 december 2023 18:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kerst is al een paar dagen afgelopen, dus ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |