Nou, ik denk het niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:02 schreef Starflyer het volgende:
Zul je zien dat Snellink of Jansman eronder duikt.
Vorig jaar leek Jutta nog de kar te trekken daar maar nu zal ze wel al haar resterende tijd in Jake Paul stoppenquote:Op zaterdag 30 december 2023 14:59 schreef TheVulture het volgende:
Team Orie is de mojo wel volledig kwijt he
Naar de KKD?quote:
Deze dusquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is de snelste ronde ooit in Thialf?
Doordat ie gisteren moest schaatsen, heeft ie vandaag niet gewonnenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:00 schreef Em31 het volgende:
Hadden ze Kjeld nu ook automatisch aan moeten wijzen.
Oh, oh, oh, van der Boo. Dit wordt er één in de categorie Geesink, Zoetemelk, Cruijff, vd Hoogenband, Kramer, Zonderland, Verstappen, van der Poel. Wat zeg ik ? Deze jongeman gaat groter worden dan Berry van Aerle. Jammer weer van de bagataliserende dooie lullen in de studio. Doe maar weer gewoon dan doe je......nooit goed genoeg.quote:
Wel goed interview nu.quote:
Spijt dat ik ooit een topic voor deze ultieme doos heb geopend.quote:
Het lijkt in ieder geval wel alsof ze dit weekend de familie van echt iedereen laten zienquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ben je als familielid eigenlijk verplicht om aanwezig te zijn in Thialf? Heb soms het idee dat Thialf voor de helft vol zit met vrienden/familie.
Of ze krijgen gratis tickets zodat ze daarna wel geld uitg moeten even bij de horeca, want dat is echt mokertje duur.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ben je als familielid eigenlijk verplicht om aanwezig te zijn in Thialf? Heb soms het idee dat Thialf voor de helft vol zit met vrienden/familie.
Exact dezelfde plek als die daarvoor vielquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb toch het gevoel dat er een putje of iets in ijs is waar Kok viel. Dat zag er vreemd uit.
Zeker vergeleken bij de andere 3 afstanden. Kon iedereen ook wel zien aankomen behalve Annette Gerritsen dan.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:51 schreef Mansjester het volgende:
Was Leerdam ipv Kok maar op dat randje geschaatst.
Die zouden ze dan natuurlijk sowieso wel aanwijzenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:51 schreef Mansjester het volgende:
Was Leerdam ipv Kok maar op dat randje geschaatst.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:52 schreef Remco het volgende:
Ik deel mijn verjaardag gewoon met Jutta, komt wel dichtbij zo.
Verkapte 'feliciteer mij' post.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:52 schreef Remco het volgende:
Jup. Raar dat ijsmeester niet even kijktquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:50 schreef Remco het volgende:
[..]
Exact dezelfde plek als die daarvoor viel
Van hartequote:Op zaterdag 30 december 2023 16:52 schreef Remco het volgende:
Jumbo knakworsten?quote:
Denk ik ook wel en Grevelt is ook geen potentiële medaljekandidaat die je thuis zou moeten laten.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Femke lijkt mij wel geen calamiteitsgeval, al had ze vrij eenvoudig top 3 gereden in dit veld.
Bolle toet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:58 schreef wimderon het volgende:
Ik vergeet elke keer dat ik jarig ben
~Jutta Leerdam
Lekker reportages maken met Joep.quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:04 schreef wimderon het volgende:
Robbert de Rijk is meer iets voor NAC-tv.
Met beenklop?quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:37 schreef -XOR- het volgende:
Dit was een leukere sprint geweest met Lotte Kopecky en Demi Vollering.
Dat is een hele Joyquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Plasje plegen in Jutta. @:de_boswachter
Oink oinkquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:37 schreef -XOR- het volgende:
Dit was een leukere sprint geweest met Lotte Kopecky en Demi Vollering.
en met ca. 47912 andere Nederlanders, waaronder ikquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:52 schreef Remco het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:26 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
en met ca. 47912 andere Nederlanders, waaronder ik
De ISU maakt er niet echt een geheim van dat ze eigenlijk van de 5k en 10k af willen toch?quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:53 schreef Nober het volgende:
Dus op het WK de 5 en 1500 op dezelfde dag en ook de 10 en de 1500.
Welke mafkees verzint dit?
En Lars Boom. Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:52 schreef Remco het volgende:
Goede vraag.quote:
Dit inderdaad. Al een tijdje nog maar 1 WB waar ie gereden wordt, WK Allround niet meer ieder jaar en niet meer op het EK Afstanden. Daarmee hou je ieder jaar nog maar 3 internationale 5k/10k's over.quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De ISU maakt er niet echt een geheim van dat ze eigenlijk van de 5k en 10k af willen toch?
https://speedskating.ca/international-event/calgary2024/quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:02 schreef Janneke141 het volgende:
Wat is er trouwens eerst op die dag, de 1500 of de 5k/10k?
Wel laatste dag gelukkig en voor de vrouwen die dubbelen aardig wat rusttijd, maar alsnog matig.quote:SUNDAY, FEB 18
11:00 am Doors Open
12:00 pm Women's 5000m
1:07 pm Men's 10,000m
3:08 pm Women's 1500m
4:03 pm Men's 1500m
Ja, maar dan gaat Roest de 10 dus rijden met de handrem erop, en Beune gaat er op zijn Beunes in en is afgedraaid tegen de tijd dat ze aan de 1500 begint. En bij dubbelaars uit andere landen loop je dezelfde risico's.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://speedskating.ca/international-event/calgary2024/
[..]
Wel laatste dag gelukkig en voor de vrouwen die dubbelen aardig wat rusttijd, maar alsnog matig.
In 4 dagen is er geen ideaal programma omdat 6 van de 7 andere onderdelen clashen met de 1500m. Alleen de 500m die nog maar 1 omloop heeft kan zonder dat schaatsers er last van hebben, ook als ze wel dubbelen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat Roest de 10 dus rijden met de handrem erop, en Beune gaat er op zijn Beunes in en is afgedraaid tegen de tijd dat ze aan de 1500 begint. En bij dubbelaars uit andere landen loop je dezelfde risico's.
Als ze de 1000 en 1500 wisselen in het programma ben je van een hoop gezeik af. Al zal Bart Swings het waarschijnlijk minder leuk vinden.
Weet niet wie nou iets aan deze soap heeft gehad, maar goed dat het is opgelost.quote:Patrick Roest volgend seizoen weer beschikbaar voor ploegenachtervolging
Patrick Roest is volgende winter weer onderdeel van de ploegenachtervolging. Dat is de uitkomst van een overleg met de betrokken partijen. Chris Huizinga keert ook terug in de ploeg, hij is op het EK Afstanden van komend weekend weer onderdeel van het trio.
Daarmee is duidelijk dat de Nederlandse mannen in een vaste samenstelling toewerken naar de grote toernooien in de tweede helft van het seizoen. Chris Huizinga besloot zich voor de World Cups terug te trekken uit de Nederlandse ploeg, volgens Ritsma omdat hij ‘zich te goed voelde’. Huizinga kon zich niet vinden in die uitspraak, maar verklaarde ‘niet op een lijn te zitten met Ritsma’. Voor de schaatser van Jumbo-Visma wordt het zijn eerste optreden sinds 2021.
Patrick Roest maakte deze zomer bekend niet langer beschikbaar te zijn voor de Nederlandse achtervolgingsploeg. De wereldkampioen op de 5 kilometer kon zich niet vinden in de koers van de bondscoach. Inmiddels is er overleg geweest met Roest en heeft hij besloten zich volgend seizoen weer beschikbaar te stellen.
Technisch directeur Remy de Wit van de KNSB is blij dat de lucht geklaard is. “We gaan met vertrouwen richting de Spelen van 2026”, zegt De Wit. “Het is mooi om te merken dat de sporters het belang van de teamonderdelen zeker onderkennen en ons land ook graag willen vertegenwoordigen op de Team Pursuit. Chris Huizinga zal tijdens het EK weer aansluiten bij de Team Pursuit en Patrick Roest vanaf volgend seizoen. Patrick kiest, zoals hij zelf ook al eerder heeft aangegeven, dit seizoen voor zijn individuele route die lastig te combineren is met het programma van de Team Pursuit.”
Een poging om Roest dit seizoen nog terug te krijgen in de selectie, was tevergeefs. “Ik begrijp de keuze van Patrick. Ik had hem er uiteraard graag bij gehad, maar leg me voor dit seizoen neer bij zijn besluit.” Het betekent dat Ritsma richting het EK Afstanden en WK Afstanden werkt met een vast drietal bestaande uit Marcel Bosker, Chris Huizinga en Bart Hoolwerf. Beau Snellink wordt toegevoegd als reserve.
Ritsma vervolgt: “Richting het WK gaan we werken met een vaste groep rijders: Marcel Bosker, Chris Huizinga en Bart Hoolwerf. Daar zal na het EK Beau Snellink aan toegevoegd worden om vanaf World Cup 5 in Salt Lake City ons voor te bereiden op het WK in Calgary. In het voorjaar gaan we met coaches en sporters evalueren en samen een vervolg op het bestaande plan maken voor de komende twee seizoenen op weg naar goud op de Olympische Spelen van 2026. Ook Patrick zal hierbij zijn.”
https://www.schaatsen.nl/(...)loegenachtervolging/
quote:TeamNL voor ISU EK Afstanden (5-7 januari in Heerenveen):
Vrouwen
500 meter: Femke Kok, Jutta Leerdam, Marrit Fledderus. Reserve: Isabel Grevelt.
1000 meter: Jutta Leerdam, Antoinette Rijpma-De Jong, Isabel Grevelt. Reserve: Femke Kok.
1500 meter: Joy Beune, Marijke Groenewoud, Antoinette Rijpma-De Jong. Reserve: Melissa Wijfje.
3000 meter: Irene Schouten, Marijke Groenewoud, Elisa Dul. Reserve: Joy Beune.
Mass start: Irene Schouten, Marijke Groenewoud. Reserve: Elisa Dul.
Ploegenachtervolging: Joy Beune, Irene Schouten, Marijke Groenewoud. Reserve: Elisa Dul.
Teamsprint: Marrit Fledderus, Femke Kok, Antoinette Rijpma-De Jong. Reserves: Isabel Grevelt, Elisa Dul.
Mannen
500 meter: Jenning de Boo, Janno Botman, Stefan Westenbroek. Reserve: Tim Prins.
1000 meter: Jenning de Boo, Tim Prins, Kjeld Nuis. Reserve: Wesly Dijs.
1500 meter: Kjeld Nuis, Patrick Roest, Wesly Dijs. Reserve: Tim Prins.
5000 meter: Patrick Roest, Chris Huizinga, Marcel Bosker. Reserve: Bart Hoolwerf.
Mass start: Bart Hoolwerf en Marcel Bosker. Reserve: Chris Huizinga.
Ploegenachtervolging: Bart Hoolwerf, Marcel Bosker, Chris Huizinga. Reserve: Wesly Dijs.
Teamsprint: Janno Botman, Jenning de Boo, Wesly Dijs. Reserves: Stefan Westenbroek, Tim Prins.
TeamNL voor ISU WK Afstanden (15-18 februari in Calgary, Canada):
Vrouwen
500 meter: Femke Kok, Jutta Leerdam, Marrit Fledderus. Reserve: Isabel Grevelt.
1000 meter: Jutta Leerdam, Antoinette Rijpma-De Jong, Isabel Grevelt. Reserve: Femke Kok.
1500 meter: Joy Beune, Marijke Groenewoud, Antoinette Rijpma-De Jong. Reserve: Melissa Wijfje.
3000 meter: Irene Schouten, Marijke Groenewoud, Elisa Dul. Reserve: Joy Beune.
5000 meter: Irene Schouten, Joy Beune. Reserve: Sanne in ’t Hof.
Mass start: volgt later.
Ploegenachtervolging: volgt later.
Teamsprint: volgt later.
Mannen
500 meter: Jenning de Boo, Janno Botman, Stefan Westenbroek. Reserve: Merijn Scheperkamp.
1000 meter: Jenning de Boo, Tim Prins, Kjeld Nuis. Reserve: Joep Wennemars.
1500 meter: Kjeld Nuis, Patrick Roest, Wesly Dijs. Reserve: Tim Prins.
5000 meter: Patrick Roest, Chris Huizinga, Marcel Bosker. Reserve: Marwin Talsma.
10000 meter: Patrick Roest, Jorrit Bergsma. Reserve: Marwin Talsma.
Mass start: volgt later.
Ploegenachtervolging: volgt later.
Teamsprint: volgt later.
Tot zover de ruggengraat van de KNSBquote:Op maandag 1 januari 2024 13:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weet niet wie nou iets aan deze soap heeft gehad, maar goed dat het is opgelost.
Wat een vaag gedoe, alweer.quote:Op maandag 1 januari 2024 13:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weet niet wie nou iets aan deze soap heeft gehad, maar goed dat het is opgelost.
Ach, Erben met een camera tussen de rijders leverde ook wel leuke beelden opquote:Op maandag 1 januari 2024 17:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje overbodig op een ijsbaan lijkt me.
Als we dan toch aan innovaties denken zou ik wel een camera ingebouwd willen zien in de helm, ook bij de Mass Start en Team Pursuitquote:Op maandag 1 januari 2024 17:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje overbodig op een ijsbaan lijkt me.
Niks gezien én niks gehoord, dat lijkt me heel sterkquote:Op maandag 1 januari 2024 18:36 schreef Janneke141 het volgende:
Haha, hij heeft die hele valpartij gemist.
Vind ik niet; natuurlijk zijn Visser, Hekman en Den Hertog nog kansrijk zonder val, maar Ter Haar dook superslim in het gaatje. Goed gereden... en een beetje geluk natuurlijk.quote:
Ja ik trek die opmerking inquote:Op maandag 1 januari 2024 18:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa daarvoor zat ie te goed voorin imho
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |