Zijn gewoon de uitlopers van de Alpenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:11 schreef alopio het volgende:
Een keer in Limburg geweest
Beetje overdreven om daar nu een liedje over te maken en ze bergen te noemen
Dat is wel tof.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wel de wijk met de beste kerstversiering
Matige impressie:
[ afbeelding ]
Herinner mij nog een keer een moord in de aangrenzende straat, nog geen 50 meter verderop. Ook leuk
Het is alweer een jaar geleden anders.quote:
En de bankzittersquote:Op donderdag 28 december 2023 22:13 schreef patat het volgende:
Oh nee, zie ik Suzan en Freek aankomen![]()
Plaspauze
Spandau Ballet zit er wel tussenquote:
Oh, ja, natuurlijk, ik zat letterlijk te denken in kerkgebouwenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kerkelanden bedoelt-ie denk ik? Ook zo'n notoire berg ellende.
niet echtquote:Op donderdag 28 december 2023 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn hier liefhebbers van Sonata Arctica
Erge is, ze kunnen nog echt hoger komen als je ziet hoeveel kids naar hun kijken.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Omdat niemand het leuke muziek vindt, maar er wel veel fans zijn van hun YT-kanaal die dit grappig vinden. Gewoon zoveel mogelijk de lijst vervuilen.
Dan even keuzes maken.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat raad ik af, dan mis je Yusuf Islam en Spandau Ballet.
In welke wijk woon jij? Ik werk in Almelo.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, ja, natuurlijk, ik zat letterlijk te denken in kerkgebouwen
Ook een plek waar je niet dood gevonden wil worden (al is het tegenwoordig wel iiiieeeetsje beter dan vroeger)
Ja het is goed met jequote:Op donderdag 28 december 2023 22:05 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Dan doe je zo debiel als ik en zet je een wekker
Die hebben een nummer wat hier erg op lijktquote:
Hele top 10 Bankzitters over een paar jaarquote:Op donderdag 28 december 2023 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Erge is, ze kunnen nog echt hoger komen als je ziet hoeveel kids naar hun kijken.
Dan kan je de lijst wel opdoeken.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hele top 10 Bankzitters over een paar jaar
Vanzelfquote:Op donderdag 28 december 2023 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn hier liefhebbers van Sonata Arctica
zo goed ken ik ze nietquote:Op donderdag 28 december 2023 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben een nummer wat hier erg op lijkt
Gewoon de stemprocedure een stapje langer maken, dan zijn ze de aandacht al weer kwijt voor ze de stemlijst kunnen doorsturenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Erge is, ze kunnen nog echt hoger komen als je ziet hoeveel kids naar hun kijken.
Tallulah lijkt hier dus heel erg op.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vanzelf
Full Moon is natuurlijk een epische plaat, hoort eigenlijk in de lijst. Verder vind ik Shy heel goed, Respect The Wilderness, en My Land. Dat zijn de 4 noteringen in mijn top 1000
In het verleden nog The Cage maar die is wat weggezakt.
Praat eens niet zo engquote:Op donderdag 28 december 2023 22:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Na bijna 28 jaar (oké, vooruit, 24, 4 jaar in Tilburg gewoond) nog altijd De Riet, om preciezer te zijn Nieuwlandquote:Op donderdag 28 december 2023 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In welke wijk woon jij? Ik werk in Almelo.
Shy is misschien wel een van mijn favoriete ballads. Heb dat echt grijs gedraaid.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vanzelf
Full Moon is natuurlijk een epische plaat, hoort eigenlijk in de lijst. Verder vind ik Shy heel goed, Respect The Wilderness, en My Land. Dat zijn de 4 noteringen in mijn top 1000
In het verleden nog The Cage maar die is wat weggezakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |