Ja het is goed met jequote:Op donderdag 28 december 2023 22:05 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Dan doe je zo debiel als ik en zet je een wekker
Die hebben een nummer wat hier erg op lijktquote:
Hele top 10 Bankzitters over een paar jaarquote:Op donderdag 28 december 2023 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Erge is, ze kunnen nog echt hoger komen als je ziet hoeveel kids naar hun kijken.
Dan kan je de lijst wel opdoeken.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hele top 10 Bankzitters over een paar jaar
Vanzelfquote:Op donderdag 28 december 2023 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn hier liefhebbers van Sonata Arctica
zo goed ken ik ze nietquote:Op donderdag 28 december 2023 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben een nummer wat hier erg op lijkt
Gewoon de stemprocedure een stapje langer maken, dan zijn ze de aandacht al weer kwijt voor ze de stemlijst kunnen doorsturenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Erge is, ze kunnen nog echt hoger komen als je ziet hoeveel kids naar hun kijken.
Tallulah lijkt hier dus heel erg op.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vanzelf
Full Moon is natuurlijk een epische plaat, hoort eigenlijk in de lijst. Verder vind ik Shy heel goed, Respect The Wilderness, en My Land. Dat zijn de 4 noteringen in mijn top 1000
In het verleden nog The Cage maar die is wat weggezakt.
Praat eens niet zo engquote:Op donderdag 28 december 2023 22:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Na bijna 28 jaar (oké, vooruit, 24, 4 jaar in Tilburg gewoond) nog altijd De Riet, om preciezer te zijn Nieuwlandquote:Op donderdag 28 december 2023 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In welke wijk woon jij? Ik werk in Almelo.
Shy is misschien wel een van mijn favoriete ballads. Heb dat echt grijs gedraaid.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vanzelf
Full Moon is natuurlijk een epische plaat, hoort eigenlijk in de lijst. Verder vind ik Shy heel goed, Respect The Wilderness, en My Land. Dat zijn de 4 noteringen in mijn top 1000
In het verleden nog The Cage maar die is wat weggezakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |