Zijn gewoon de uitlopers van de Alpenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:11 schreef alopio het volgende:
Een keer in Limburg geweest
Beetje overdreven om daar nu een liedje over te maken en ze bergen te noemen
Dat is wel tof.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wel de wijk met de beste kerstversiering
Matige impressie:
[ afbeelding ]
Herinner mij nog een keer een moord in de aangrenzende straat, nog geen 50 meter verderop. Ook leuk
Het is alweer een jaar geleden anders.quote:
En de bankzittersquote:Op donderdag 28 december 2023 22:13 schreef patat het volgende:
Oh nee, zie ik Suzan en Freek aankomen![]()
Plaspauze
Spandau Ballet zit er wel tussenquote:
Oh, ja, natuurlijk, ik zat letterlijk te denken in kerkgebouwenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kerkelanden bedoelt-ie denk ik? Ook zo'n notoire berg ellende.
niet echtquote:Op donderdag 28 december 2023 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn hier liefhebbers van Sonata Arctica
Erge is, ze kunnen nog echt hoger komen als je ziet hoeveel kids naar hun kijken.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Omdat niemand het leuke muziek vindt, maar er wel veel fans zijn van hun YT-kanaal die dit grappig vinden. Gewoon zoveel mogelijk de lijst vervuilen.
Dan even keuzes maken.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat raad ik af, dan mis je Yusuf Islam en Spandau Ballet.
In welke wijk woon jij? Ik werk in Almelo.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, ja, natuurlijk, ik zat letterlijk te denken in kerkgebouwen
Ook een plek waar je niet dood gevonden wil worden (al is het tegenwoordig wel iiiieeeetsje beter dan vroeger)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |