Adieu café ook de moeite. En als het net even anders was gegaanquote:Op donderdag 28 december 2023 22:09 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Nee! Zal ik ook even zoeken. Kom erop terug tzt
Dat is tegenwoordig niet meer zo vind ik. Al die nieuwbouwwijken…quote:Op donderdag 28 december 2023 22:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nogal ja. Almelo heeft alleen maar tokkiewijken.
Ik ben opgegroeid in dat gedrocht van een stad, dus ik mag het zeggen
Milf.quote:
Nescio mag wel ruilen voor Sketches of Spainquote:Op donderdag 28 december 2023 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Nescio trouwens gemist, die zat heel vroeg in de ochtend. Maar deze is toch beter
Wel de wijk met de beste kerstversieringquote:Op donderdag 28 december 2023 22:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nieuwstraatkwartier hier! Niet veel beter. We hadden ooit twee moorden in een weekend, niet gerelateerd aan elkaar.
Kunstmatige berg van twee kilometer komt er nietquote:Op donderdag 28 december 2023 22:11 schreef Gretzl het volgende:
Moet bij deze track altijd denken aan de berg van Thijs Zonneveld![]()
[ afbeelding ]
Die achterbuurten gaan wel altijd full retard ja. Ze geven ook altijd hun hele uitkering uit aan vuurwerkquote:Op donderdag 28 december 2023 22:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wel de wijk met de beste kerstversiering
Matige impressie:
[ afbeelding ]
Herinner mij nog een keer een moord in de aangrenzende straat, nog geen 50 meter verderop. Ook leuk
Niet huilenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nergens BUILDINGS gehoord
Flop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |