spitter spetter pater, lekker in het water....quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nogal ja. Almelo heeft alleen maar tokkiewijken.
Ik ben opgegroeid in dat gedrocht van een stad, dus ik mag het zeggen
Geef het een jaartjequote:Op donderdag 28 december 2023 22:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gelukkig cupido niet in de top 500. Dat valt nog mee
Stemde vorig jaar op Toverenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
spitter spetter pater, lekker in het water....
Staan ze verder allemaal binnen 10 noteringen ja?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Geef het een jaartje
Volgend jaar komen ze waarschijnlijk alle vier tussen de 140 en 160 te staan. Omdat er niemand is die maar 1 keer op Bankzitters stemt. Alles of niets.
Ken je De Bom valt nooit?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:07 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Stemde vorig jaar op Toveren
En die kerkenwijk?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Opgegroeid in de fucking Riet, veel erger kan het niet
Hofkamp is nog een redelijke wijk, verder zou ik het niet echt weten
Nieuwstraatkwartier hier! Niet veel beter. We hadden ooit twee moorden in een weekend, niet gerelateerd aan elkaar.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Opgegroeid in de fucking Riet, veel erger kan het niet
Hofkamp is nog een redelijke wijk, verder zou ik het niet echt weten
Waaromquote:Op donderdag 28 december 2023 22:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Geef het een jaartje
Volgend jaar komen ze waarschijnlijk alle vier tussen de 140 en 160 te staan. Omdat er niemand is die maar 1 keer op Bankzitters stemt. Alles of niets.
Omdat niemand het leuke muziek vindt, maar er wel veel fans zijn van hun YT-kanaal die dit grappig vinden. Gewoon zoveel mogelijk de lijst vervuilen.quote:
dank voor de waarschuwingquote:Op donderdag 28 december 2023 22:08 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Tot vannacht!
En zit ik in mn eentje dan spam ik gewoon een heel topic vol met KoRn plaatjes
Nee! Zal ik ook even zoeken. Kom erop terug tztquote:Op donderdag 28 december 2023 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ken je De Bom valt nooit?
Die is echt heel mooi.
Adieu café ook de moeite. En als het net even anders was gegaanquote:Op donderdag 28 december 2023 22:09 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Nee! Zal ik ook even zoeken. Kom erop terug tzt
Dat is tegenwoordig niet meer zo vind ik. Al die nieuwbouwwijken…quote:Op donderdag 28 december 2023 22:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nogal ja. Almelo heeft alleen maar tokkiewijken.
Ik ben opgegroeid in dat gedrocht van een stad, dus ik mag het zeggen
Milf.quote:
Nescio mag wel ruilen voor Sketches of Spainquote:Op donderdag 28 december 2023 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Nescio trouwens gemist, die zat heel vroeg in de ochtend. Maar deze is toch beter
Wel de wijk met de beste kerstversieringquote:Op donderdag 28 december 2023 22:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nieuwstraatkwartier hier! Niet veel beter. We hadden ooit twee moorden in een weekend, niet gerelateerd aan elkaar.
Kunstmatige berg van twee kilometer komt er nietquote:Op donderdag 28 december 2023 22:11 schreef Gretzl het volgende:
Moet bij deze track altijd denken aan de berg van Thijs Zonneveld![]()
[ afbeelding ]
Die achterbuurten gaan wel altijd full retard ja. Ze geven ook altijd hun hele uitkering uit aan vuurwerkquote:Op donderdag 28 december 2023 22:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wel de wijk met de beste kerstversiering
Matige impressie:
[ afbeelding ]
Herinner mij nog een keer een moord in de aangrenzende straat, nog geen 50 meter verderop. Ook leuk
Niet huilenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nergens BUILDINGS gehoord
Flop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |