Als ik kon dansen vroeg ik je ten dans.quote:
The Killers killed.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:39 schreef 4-elements het volgende:
Begin van het einde van The Killers.
quote:Op donderdag 28 december 2023 14:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als ik kon dansen vroeg ik je ten dans.
Jij typt sneller dan mijn schaduw (of mijn stream loopt achter)quote:
Hier gaat iets gruwelijk mis.quote:
Vrijheid vrijheid vrijheidquote:Op donderdag 28 december 2023 14:42 schreef djenneke het volgende:
Als jullie nu allemaal eens gingen nadenken over wat jullie proberen mij aan te doen?
Blinde vink?quote:
Ik vind de andere versie van deze eigenlijk leukerquote:Op donderdag 28 december 2023 14:41 schreef Tussle266 het volgende:
Je kan best veel van Aretha van de keuzelijst halen. Desondanks een klein hoezeetje.
Vink leuk!quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 december 2023 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Excuses voor mijn afwezigheid, ik ging maar eens werken vandaag.
We hebben je gemist, denk ik.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Excuses voor mijn afwezigheid, ik ging maar eens werken vandaag.
Geiten zei iemand gisteren in de slimste mens.quote:
En de wolf en de 7 dwergen dan?quote:Op donderdag 28 december 2023 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geiten zei iemand gisteren in de slimste mens.
Zag laatst in de trein een groep jonge lui die een of andere dance mix van een whithney houson nummer hoorden, dat heel goed vonden, een meisje googlede toen de zangeres en vond het heel jammer dat ze al overleden was. Ze zette wel gelijk allemaal whitney houston in haar spotify lijst.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:47 schreef Gehenna het volgende:
Whitney Housten, onthou die naam mensen. Kan wel eens een hele grote worden!
In de trein meeluisteren met 19-jarige studenten is een heel bijzondere gewaarwording.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zag laatst in de trein een groep jonge lui die een of andere dance mix van een whithney houson nummer hoorden, dat heel goed vonden, een meisje googlede toen de zangeres en vond het heel jammer dat ze al overleden was. Ze zette wel gelijk allemaal whitney houston in haar spotify lijst.
Meteen op de hypetrain dusquote:Op donderdag 28 december 2023 14:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Zag laatst in de trein een groep jonge lui die een of andere dance mix van een whithney houson nummer hoorden, dat heel goed vonden, een meisje googlede toen de zangeres en vond het heel jammer dat ze al overleden was. Ze zette wel gelijk allemaal whitney houston in haar spotify lijst.
Ja, maar dat staat zo schunnig als ik dat op het werk ga doenquote:Op donderdag 28 december 2023 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand een tip voor dagelijkse bezigheden zo?
Dartsen kijkenquote:Op donderdag 28 december 2023 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
FOK!ken + Top 2000 luisteren. Ik zeg maar iets.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel mooi het ging via allemaal house termen die ik niet meer ken "acid crank, wave acid buzz, etc" naar whitney houstonquote:Op donderdag 28 december 2023 14:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
In de trein meeluisteren met 19-jarige studenten is een heel bijzondere gewaarwording.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Gezien ja. Hij lag er ook zeer relaxed bij.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:50 schreef tong80 het volgende:
Ging helemaal uit z'n dak dat ie op nationele tv in Nederland in een joint mocht roken. Bij Jensen.
De honden uitlaten.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hold up.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
ehh wat is dit en waarom staat dit in de top1000
Ik was in de Bieb Den Bosch. Ventje van 12 vroeg of ze iets van de Rolling Stones hadden. Wist ik veel van the Line of Duty.quote:
quote:
Naar stront?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |