Ik maakte een gebbetjequote:Op woensdag 27 december 2023 16:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wat ik bedoel.![]()
Kon toen redelijk vooraan staan (geen straf om haar te zien, maar dat zingen hoeft niet altijd), dat is nu niet meer te betalen.
quote:
Nee, dat is 10cc. En the Lovin' Spoonful. En Pearl Jam.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:39 schreef PzKpfw het volgende:
Midnight Oil is dat een cryptische benaming voor een kwakje?
Dat weet ik, eerwaarde boskever.quote:
Ik wil niet weten wat Midnight Rambler dan is...quote:Op woensdag 27 december 2023 16:39 schreef PzKpfw het volgende:
Midnight Oil is dat een cryptische benaming voor een kwakje?
Zo waar ditquote:
Dat lijkt me sterk.quote:
Green River heeft het helaas niet gehaaldquote:
Hans Kraaij Jr?quote:Op woensdag 27 december 2023 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat Midnight Rambler dan is...
Een kenner.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 16:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tis overigens wel echt lang geleden dat ik je uberhaupt ergens gezien heb, denk inmiddels toch wel makkelijk een jaar of 5 ofzo
Run through the jungle wel?quote:Op woensdag 27 december 2023 16:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Green River heeft het helaas niet gehaald
Alles klinkt beter gezongen door John Fogerty.quote:
Niet eens.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Alles klinkt beter gezongen door John Fogerty.
Dat mag.quote:
Ja die stond ook wel vaag op mn lijstje.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ja jammer eigenlijk, ben ook minder in tilburg, dit jaar wel mr bungle en ik hoop eigenlijk ook wel weer een dagje of 2 roadburn. Trouwens down the hill is ook wel wat voor jou leuk, klein, stonerjammy, belgisch en niet moeilijk doen. Werd ik vrolijk van afgelopen jaar
Whut? Echt waar?quote:Op woensdag 27 december 2023 16:44 schreef Zorro het volgende:
Dit is alweer de laatste van Roxy Music.
Brian komt niet zo Ferry.
De user JohnnyFootballhero heeft z’n username uit dat nummer volgens mij.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Een kenner.
Enige concert waar ik van m'n leven geweest ben/ vorig jaar in tivoli. hou daar helemaal niet van maar nada surf wilde ik ooit gezien hebben. en daar maakte ik dus een uitzondering voor.
ja wel eens, waar is If there is something?quote:
Schandalig welquote:Op woensdag 27 december 2023 16:44 schreef Zorro het volgende:
Dit is alweer de laatste van Roxy Music.
Brian komt niet zo Ferry.
Je snapt wel dat ik de kletskous ben he? Net nog 45 min met iemand anders staan kletsenquote:
Nee alleen recent en '22 hypes die terugvallen.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we eigenlijk al vaste Top 1000-klanten gehad die dit jaar eruit zijn gevallen? Dit begint zo'n beetje het moment daarvoor te worden
Die zijn er nietquote:Op woensdag 27 december 2023 16:46 schreef TLC het volgende:
Waarom zijn er ineens twee verschillende topics ?
Geen idee, maar More Than This hoorde ik 1e Kerstdag voorbij komen, die vind ik wel tof.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja wel eens, waar is If there is something?
Wie wat waar?quote:Op woensdag 27 december 2023 16:46 schreef TLC het volgende:
Waarom zijn er ineens twee verschillende topics ?
haha gaaf. je zou even de remake moeten zoeken op youtube van Pom Pom Squad. Dat hebben ze erg mooi gedaan ook in het originele football stadionquote:Op woensdag 27 december 2023 16:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De user JohnnyFootballhero heeft z’n username uit dat nummer volgens mij.
“If you see Johnny Football hero in the hall, tell him he played a great game, tell him you liked his article in the newspaper!”
Er zijn ook nog eens driehonderdmiljoenmiljard liedjes die net zo klinken op deze wereld. Waarom zou deze dan bij de beste 1200 allertijden horen?quote:Op woensdag 27 december 2023 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit nummer vind ik echt zo'n dieptepunt.
Veel commerciëler dan dit wordt het niet, nul muzikale integriteit.
Omdat dit tot in den treure geplugd is natuurlijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Er zijn ook nog eens driehonderdmiljoenmiljard liedjes die net zo klinken op deze wereld. Waarom zou deze dan bij de beste 1200 allertijden horen?
Dit nummer staat gelijk aan vekrachting.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit nummer vind ik echt zo'n dieptepunt.
Veel commerciëler dan dit wordt het niet, nul muzikale integriteit.
Omdat de Koudspel groupies daar niet op stemmen natuurlijkquote:Op woensdag 27 december 2023 16:49 schreef Momo het volgende:
Waarom dan niet gewoon op een BTS nummer stemmen?
Die man is homoseksueel?quote:
Wel iets beter jaquote:Op woensdag 27 december 2023 16:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh bah Harry Styles nu.
Dit vinden jullie vast allemaal beter dan Coldplay
Bepaalde nummers welquote:Op woensdag 27 december 2023 16:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh bah Harry Styles nu.
Sobersoquote:Op woensdag 27 december 2023 16:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh bah Harry Styles nu.
Deze vind ik matig van Harryquote:Op woensdag 27 december 2023 16:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh bah Harry Styles nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |