Geen idee, maar More Than This hoorde ik 1e Kerstdag voorbij komen, die vind ik wel tof.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja wel eens, waar is If there is something?
Wie wat waar?quote:Op woensdag 27 december 2023 16:46 schreef TLC het volgende:
Waarom zijn er ineens twee verschillende topics ?
haha gaaf. je zou even de remake moeten zoeken op youtube van Pom Pom Squad. Dat hebben ze erg mooi gedaan ook in het originele football stadionquote:Op woensdag 27 december 2023 16:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De user JohnnyFootballhero heeft z’n username uit dat nummer volgens mij.
“If you see Johnny Football hero in the hall, tell him he played a great game, tell him you liked his article in the newspaper!”
Er zijn ook nog eens driehonderdmiljoenmiljard liedjes die net zo klinken op deze wereld. Waarom zou deze dan bij de beste 1200 allertijden horen?quote:Op woensdag 27 december 2023 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit nummer vind ik echt zo'n dieptepunt.
Veel commerciëler dan dit wordt het niet, nul muzikale integriteit.
Omdat dit tot in den treure geplugd is natuurlijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Er zijn ook nog eens driehonderdmiljoenmiljard liedjes die net zo klinken op deze wereld. Waarom zou deze dan bij de beste 1200 allertijden horen?
Dit nummer staat gelijk aan vekrachting.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit nummer vind ik echt zo'n dieptepunt.
Veel commerciëler dan dit wordt het niet, nul muzikale integriteit.
Omdat de Koudspel groupies daar niet op stemmen natuurlijkquote:Op woensdag 27 december 2023 16:49 schreef Momo het volgende:
Waarom dan niet gewoon op een BTS nummer stemmen?
Die man is homoseksueel?quote:
Wel iets beter jaquote:Op woensdag 27 december 2023 16:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh bah Harry Styles nu.
Dit vinden jullie vast allemaal beter dan Coldplay
Bepaalde nummers welquote:Op woensdag 27 december 2023 16:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh bah Harry Styles nu.
Sobersoquote:Op woensdag 27 december 2023 16:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh bah Harry Styles nu.
Deze vind ik matig van Harryquote:Op woensdag 27 december 2023 16:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh bah Harry Styles nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |