Niet eens.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Alles klinkt beter gezongen door John Fogerty.
Dat mag.quote:
Ja die stond ook wel vaag op mn lijstje.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ja jammer eigenlijk, ben ook minder in tilburg, dit jaar wel mr bungle en ik hoop eigenlijk ook wel weer een dagje of 2 roadburn. Trouwens down the hill is ook wel wat voor jou leuk, klein, stonerjammy, belgisch en niet moeilijk doen. Werd ik vrolijk van afgelopen jaar
Whut? Echt waar?quote:Op woensdag 27 december 2023 16:44 schreef Zorro het volgende:
Dit is alweer de laatste van Roxy Music.
Brian komt niet zo Ferry.
De user JohnnyFootballhero heeft z’n username uit dat nummer volgens mij.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Een kenner.
Enige concert waar ik van m'n leven geweest ben/ vorig jaar in tivoli. hou daar helemaal niet van maar nada surf wilde ik ooit gezien hebben. en daar maakte ik dus een uitzondering voor.
ja wel eens, waar is If there is something?quote:
Schandalig welquote:Op woensdag 27 december 2023 16:44 schreef Zorro het volgende:
Dit is alweer de laatste van Roxy Music.
Brian komt niet zo Ferry.
Je snapt wel dat ik de kletskous ben he? Net nog 45 min met iemand anders staan kletsenquote:
Nee alleen recent en '22 hypes die terugvallen.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we eigenlijk al vaste Top 1000-klanten gehad die dit jaar eruit zijn gevallen? Dit begint zo'n beetje het moment daarvoor te worden
Die zijn er nietquote:Op woensdag 27 december 2023 16:46 schreef TLC het volgende:
Waarom zijn er ineens twee verschillende topics ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |