Toen Lionel Richie in '98 in Nederland was, kwam ie langs bij Paul de Leeuw. Had ie een gekleid beeld van Richie in de studio, en hij en Hans Kesting deden als twee blinden het volledige nummer, nét voordat Lionel opkwam. Zelden zo hard gelachen, want ze verkneedden heel dat beeldquote:Op woensdag 27 december 2023 00:31 schreef TLC het volgende:
Ongepaste relatie docent leerling
[ afbeelding ]
en dan is dat kind ook nog eens blind
Sleep well HLquote:Op woensdag 27 december 2023 00:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind het wel weer mooi geweest, Leute. Slaap lekker allen!
ik vond ze echt extreem relaxed in NY.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Het kan voor ons nuchtere directe nederlanders misschien een beetje nep overkomen maar de bedoeling is denk ik wel goed
Gute nachtquote:Op woensdag 27 december 2023 00:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Night Hammie de Haaiquote:Op woensdag 27 december 2023 00:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Dat is wel cutequote:Op woensdag 27 december 2023 00:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vond ze echt extreem relaxed in NY.
Mooi voorbeeld was dat we de dag van de terugreis met de taxi naar het vliegveld gingen en we best wat druk verkeer in manhattan hadden. Ging die taxi chauffeur zijn excuses maken omdat het wat langer geduurd had.
Aanraders: Real Feelings, Headlights, Underwaterquote:Op woensdag 27 december 2023 00:33 schreef MTheBassman het volgende:
Rondé
Moet ze echt wat meer luisteren. Voornemen voor volgend jaar!
ja, hier in Nederland had je een snauw gekregen.quote:
Maar ik was er de hele dag niet. Ben net thuisquote:Op woensdag 27 december 2023 00:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah, dank u! Keurig precies 250 posts
quote:Op woensdag 27 december 2023 00:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik gun het je.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Spinvis was weer optimaal genot, op het voorspelbare maar schofterige wegdraaien van de formidabele outro na.
Inkelen, de 'walsje-teller' staat na 2 shifts nu op 8. 8 keer heeft Jeroen 'wals' of 'walsje' in zijn praatjes gebruikt. Elke keer dat ie het zegt is drinken, flink zuipen.quote:
ben zelf erg fan van break my heart. Is wat mainstream, I know, maar ik heb de rest van hun discografie gewoon niet geluisterd.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Aanraders: Real Feelings, Headlights, Underwater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |