zo hebben wij dat totaal niet ervarenquote:Op woensdag 27 december 2023 00:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb wel de indruk dat het vaak onoprecht is.
Goedkoop scoren. Precies waar de Meilandjes beroemd mee zijn gewordenquote:
You don’t sayquote:Op woensdag 27 december 2023 00:30 schreef Kopiko het volgende:
Stukje overacting in het Playback-hok.
Volgens mij valt dat wel mee. Het kan voor ons nuchtere directe nederlanders misschien een beetje nep overkomen maar de bedoeling is denk ik wel goedquote:Op woensdag 27 december 2023 00:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb wel de indruk dat het vaak onoprecht is.
Oh, staat daar ook een blinde een homp klei te boetseren?quote:Op woensdag 27 december 2023 00:30 schreef Kopiko het volgende:
Stukje overacting in het Playback-hok.
Dat snap ik, die zien namelijk niksquote:Op woensdag 27 december 2023 00:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
40% van de stemmers op dit lied heeft 0 concerten bezocht dit jaar
🧐
Ik ook 0
En Fleetwood Mac?quote:Op woensdag 27 december 2023 00:27 schreef datismijnmening het volgende:
Fleetwood was nummer 4 in meest geluisterde artiesten dit jaar.
Hoax, ze heeft geen zonnebril opquote:Op woensdag 27 december 2023 00:31 schreef TLC het volgende:
Ongepaste relatie docent leerling
[ afbeelding ]
en dan is dat kind ook nog eens blind
Toen Lionel Richie in '98 in Nederland was, kwam ie langs bij Paul de Leeuw. Had ie een gekleid beeld van Richie in de studio, en hij en Hans Kesting deden als twee blinden het volledige nummer, nét voordat Lionel opkwam. Zelden zo hard gelachen, want ze verkneedden heel dat beeldquote:Op woensdag 27 december 2023 00:31 schreef TLC het volgende:
Ongepaste relatie docent leerling
[ afbeelding ]
en dan is dat kind ook nog eens blind
Sleep well HLquote:Op woensdag 27 december 2023 00:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind het wel weer mooi geweest, Leute. Slaap lekker allen!
ik vond ze echt extreem relaxed in NY.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Het kan voor ons nuchtere directe nederlanders misschien een beetje nep overkomen maar de bedoeling is denk ik wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |