ja dat kan natuurlijk. Zo hebben wij in Athena ook negatieve ervaringen. Maar in New York afgelopen oktober juist weer hele positieve ervaringen.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ah, dat zal het misschien zijn. Ik was er in 2018, kan best zijn dat door de jaren heen ze wel erg klaar waren met toeristen.
Ja de ambiance is nog wel oké, maar de stem vind ik irritant en de lyrics vaag.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel wat anders hoor. Misschien qua tekst of zo maar ik vind dat spinvis nummer een veel fijnere ambiance hebben.
quote:
mooiste was... wij hadden die reis al geboekt en later bleek dat REM dat weekend zou komen... ja dan moet je wel kaarten halen natuurlijk!quote:
Athene heel wisselend hier.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat kan natuurlijk. Zo hebben wij in Athena ook negatieve ervaringen. Maar in New York afgelopen oktober juist weer hele positieve ervaringen.
in NY was ik echt super verrast hoe vriendelijk ze waren.quote:
Ik ben aan het inkakken. Ik denk dat ik het even voortijdig voor gezien houd - strak oom 9u weer werkenquote:Op woensdag 27 december 2023 00:27 schreef Szura het volgende:
Iedereen de plaatjes en gifjes al klaar voor de volgende?
Amerikanen zijn volgens mij ook wel erg vriendelijkquote:Op woensdag 27 december 2023 00:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
in NY was ik echt super verrast hoe vriendelijk ze waren.
"Have a NICE dayquote:Op woensdag 27 december 2023 00:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
in NY was ik echt super verrast hoe vriendelijk ze waren.
Als ze je niet willen afschieten dan.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Amerikanen zijn volgens mij ook wel erg vriendelijk
Heb wel de indruk dat het vaak onoprecht is.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou ja, die verwachting had ik niet. Amerikanen die je doorgaans op TV ziet, vind ik niet aardig. Zo zie je maar weer dat je vooroordelen echt totaal ongegrond kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |