Ook nog zoiets ja. Al zijn heel veel regels belachelijk slecht.quote:Op zondag 31 december 2023 18:33 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Waar vaak ook nog consumentenvuurwerk wordt geschoten vanwege de idiote afstanden die moeten in Nederland.
Welke raad je aan?quote:Op zondag 31 december 2023 13:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom? doe je huisdier gewoon gehoorbescherming op?
huh, het ging eerst nog door vanmiddag beslist.quote:Op zondag 31 december 2023 16:38 schreef Stoorzendert het volgende:
De shows in Rotterdam zijn alweer afgelastTop! zo'n gemeentelijk vuurwerk
![]()
het gaat in rotterdam toch gewoon doorquote:Op zondag 31 december 2023 17:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nu twijfel ik. De vroege shows zijn op verschillende plekken afgelast. De header is dit;![]()
[ afbeelding ]
Ja, aan het geknal te horen is het droog.quote:Op zondag 31 december 2023 20:21 schreef Frutsel het volgende:
Vooralsnog droog en beetje wind. Prima stookweer. Potten doen het goed.
Moet ook want ik heb nog een pot of 150 te gaanquote:Op zondag 31 december 2023 20:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja, aan het geknal te horen is het droog.
quote:Op zondag 31 december 2023 20:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet ook want ik heb nog een pot of 150 te gaan
Dan heeft ie geluk dat ie het na kan vertellenquote:Op zondag 31 december 2023 20:56 schreef tja77 het volgende:
Net een filmpje gezien dat een vader in de voortuin een shell wilde schieten. Klapt dat ding half tegen z’n kanis aan. Moeder de vrouw (volgens mij) staat te filmen en 2 kinderen van een jaar of 5/6 zien papa knockout gaan.
Godver wat een imbeciel
Zo op het oog was het een niet al te grote shell (2/2.5“) en op de aftermath foto’s leek het een schampschot te zijn. Maar die knakker mag van geluk spreken.quote:Op zondag 31 december 2023 21:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan heeft ie geluk dat ie het na kan vertellen
De fuck?quote:Op zondag 31 december 2023 20:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet ook want ik heb nog een pot of 150 te gaan
Zoiets. Aan grote en kleine.quote:Op zondag 31 december 2023 22:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De fuck?![]()
Heb je een maandsalaris aan kleine potten uitgegeven of wat?
Serieus??quote:Op zondag 31 december 2023 20:56 schreef tja77 het volgende:
Net een filmpje gezien dat een vader in de voortuin een shell wilde schieten. Klapt dat ding half tegen z’n kanis aan. Moeder de vrouw (volgens mij) staat te filmen en 2 kinderen van een jaar of 5/6 zien papa knockout gaan.
Godver wat een imbeciel
Dat zou me wat ver gaan, maar ik wens je veel plezierquote:Op zondag 31 december 2023 22:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zoiets. Aan grote en kleine.
Van genieten zolang het nog kan.
Filmpje staat op Dumpert en idd heeft mazzel dat die het overleefd heeft omstanders hadden niks wat te zien was. Over Limburg is nog steeds niet bekend wat het was.quote:Op zondag 31 december 2023 22:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Serieus??
Dan heeft ie echt mazzel gehad. En omstanders niets???
Is al bekend om wat voor vuurwerk het bij die dode in Limburg was?
Komt goed!quote:Op zondag 31 december 2023 22:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou me wat ver gaan, maar ik wens je veel plezier
quote:Op zondag 31 december 2023 22:54 schreef ipa84 het volgende:
Die Funke bollers D zijn erg leuke knallers als je toch knalvuurwerk wilt hebben maar geen zware zooi. Ze gaan echt hard voor een buskruit knaller (en geven een hoop rotzooi).
Rotterdam is gewoon doorgegaan. Zijn wel een paar andere shows afgelast in Nederland. Maar je kan beter de show van Londen opzoeken was weer erg goed.quote:Op maandag 1 januari 2024 02:42 schreef THEFXR het volgende:
weet niet of het is doorgegaan of dat dit virtueel is.
Ja mooi alleen die propaganda via die muziek int begin is rete irritant.quote:
Welke 'propaganda'? Heb het vannacht ook zitten kijken en ik kan me weinig bijzonders herinneren behalve gewoon vuurwerk en muziekquote:Op maandag 1 januari 2024 08:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja mooi alleen die propaganda via die muziek int begin is rete irritant.
Ach trek het je niet aan, deze knakker zit op alles en iedereen te zeiken.quote:Op maandag 1 januari 2024 10:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welke 'propaganda'? Heb het vannacht ook zitten kijken en ik kan me weinig bijzonders herinneren behalve gewoon vuurwerk en muziek
quote:Op zondag 5 november 2023 08:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Het blijft een zwakbegaafde malloot
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je mag niet aansporen illegaal vuurwerk te gaan kopen en of afsteken
Wat denk je dat er met Koet is gebeurt
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 07:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hij heeft ook in NL illegaal vuurwerk afgeschoten. Ik ga verder mezelf niet verlagen tot jouw kwalificaties
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
Alles wordt duurder, ga lekker in de dagboek schrijven. Koop je toch lekker niets. Meer voor mij
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 08:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jouw verstand gaat niet verder dan wat je in de media leest. Alle dingen die wel goed gaan hoor je niet.
quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 18:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb zelf ook hekel aan knalvuurwerk dus ik mis het niet
quote:Op vrijdag 29 september 2023 10:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nog nooit zon slecht advies gelezen
Ik vermoed een gevalletje chronisch ongesteld.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 13:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Zit je nou illegaal vuurwerk aan te bevelen? pas op hoor de modjes lezen mee
Wij doen ieder jaar een paar shells, kan prima als je je niet als een mongool gedraagt en gewoon met een goede buis werkt. Maar helaas heb je er ook zulke gasten bijquote:Op zondag 31 december 2023 20:56 schreef tja77 het volgende:
Godver wat een imbeciel
Bij zo'n gast hoop ik bijna dat zijn kop d'r af gaat.quote:Op maandag 1 januari 2024 12:11 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wij doen ieder jaar een paar shells, kan prima als je je niet als een mongool gedraagt en gewoon met een goede buis werkt. Maar helaas heb je er ook zulke gasten bij![]()
https://www.dumpert.nl/item/100080888_7202ac87
Vraag me af of hij het verschil zou merken. Gebruiken doet ie 'm toch al niet.quote:Op maandag 1 januari 2024 12:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bij zo'n gast hoop ik bijna dat zijn kop d'r af gaat.
En zijn kameraadjes ook niet.quote:Op maandag 1 januari 2024 12:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vraag me af of hij het verschil zou merken. Gebruiken doet ie 'm toch al niet.
Waar kun je dat nu al bestellen?quote:Op maandag 1 januari 2024 13:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeker![]()
Eerste nieuwe bestelling gaat zo de deur uit
Wat ik in een andere topic al schreef, iemand die zo dom is om zijn shells buiten te bewaren en met 1 vonk vliegt de hele zooi de brand in. Is in Etten-Leur paar jaar geleden ook gebeurd dat een man die dacht dat een karton shells leeg was nog voor de helft vol zat en in een vuur ton gooide met dit als resultaat.quote:
En ook dat is een zeer twijfelachtig verhaal want iemand die shells heeft zou niet 'zomaar denken dat een karton leeg is'? Die checkt dat lijkt me want je wil er immers van genieten. Niet voor nix gekocht.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:21 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Wat ik in een andere topic al schreef, iemand die zo dom is om zijn shells buiten te bewaren en met 1 vonk vliegt de hele zooi de brand in. Is in Etten-Leur paar jaar geleden ook gebeurd dat een man die dacht dat een karton shells leeg was nog voor de helft vol zat en in een vuur ton gooide met dit als resultaat.
Diegene die ze schot en gekocht had was niet de man die dat karton in de vuur ton gooide. Dat was een buurman of vriend of gewoon een omstander. Toen ik nog shells schot met oud en nieuw bewaarde ik me shells altijd in de auto of binnen om dit soort dingen te voorkomen. Want jij weet wat het is maar iemand anders weet weer niet wat het is.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En ook dat is een zeer twijfelachtig verhaal want iemand die shells heeft zou niet 'zomaar denken dat een karton leeg is'? Die checkt dat lijkt me want je wil er immers van genieten. Niet voor nix gekocht.
Leek me eerder een gevalletje van dronken zuiplap die grappig dacht te zijn
Ah zo. Ja dat is meer logisch.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:49 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Diegene die ze schot en gekocht had was niet de man die dat karton in de vuur ton gooide. Dat was een buurman of vriend of gewoon een omstander. Toen ik nog shells schot met oud en nieuw bewaarde ik me shells altijd in de auto of binnen om dit soort dingen te voorkomen. Want jij weet wat het is maar iemand anders weet weer niet wat het is.
best onverwachts of zou de instroom van 100.000 asielzoekers er mee te maken hebben?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:41 schreef mschol het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)niet-meer-meebetalen
terug maar weer naar iedereen zelf wat vuurwerk kopen
Nee, is al een tijdje bekent dus komt niet als een verrassing. Heeft niks met asielzoekers te maken maar met het rijk wat steeds meer taken aan de gemeente geeft maar daar niet de financiële mogelijkheden voor geeft. Daarom dat veel gemeentes in Nederland moeten bezuinigen binnenkort. Dan is een vuurwerkshow het eerste en het makkelijkste om op te bezuinigen en andere dingen wat laaghangend fruit is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
best onverwachts of zou de instroom van 100.000 asielzoekers er mee te maken hebben?
dat is de roverheidquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dus eerst een vuurwerk afsteekverbod verkopen in de trant van: we organiseren wel een centrale vuurwerkshow. En nu gaat die show niet door.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:41 schreef mschol het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)niet-meer-meebetalen
terug maar weer naar iedereen zelf wat vuurwerk kopen
Maar die is al geweest.quote:Dit jaar gaat de vuurwerkshow nog wel door
in januari alquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:09 schreef smegmanus het volgende:
Al 10 dagen september en nog geen enkele post in dit topic? Tsssssssk.
Iemand al wat moois gekocht?
Nieuwe (2024) producten koop je dus niet?quote:
Nee ik wil eerst straatfilmpjes zien voordat ik iets koop.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nieuwe (2024) producten koop je dus niet?
Nu.nl is linkse bedoeling he. Neem het ze niet kwalijkquote:Op woensdag 18 december 2024 07:34 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/nujij/6(...)vuurwerkcultuur.html
ah, explosies liggen aan onze vuurwerkcultuur
En Purmerend vergeten ze even te vermelden dat een van die kinderen(volwassenen) net uit de bak was met een drugsdealer verledenquote:Op woensdag 18 december 2024 08:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nu.nl is linkse bedoeling he. Neem het ze niet kwalijk
Volgens mij was ook nog niet aangetoond wat de oorzaak was in den Haag
Misselijk weer om vuurwerk weer in een negatief daglicht te zetten.quote:Op woensdag 18 december 2024 07:34 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/nujij/6(...)vuurwerkcultuur.html
ah, explosies liggen aan onze vuurwerkcultuur
Dit is in de droge rivierbedding voor het palau de musica. Daar hoef je niet naar toe te gaan natuurlijk fallas is veel meer dan dat. Ik ben 4 keer naar Fallas gegaan maar ben maar 1 keer daar geweest. Borrachos worden vooral daar afgestoken en in de droge rivierbedding. Vroeger ook heel veel na de avondshow maar geen idee of dat nog zo is. Ik ben er al 11 jaar niet meer geweest. Maar als je vuurwerk leuk vind is Fallas wel echt een festival waar je een keer heen moet. Zeker omdat de stad Valencia ook leuk is en dus ook andere dingen kan doen. San Trifone in Adelfia is echt een dorp waar behalve het vuurwerk niks te doen is.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:58 schreef FL_Freak het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik wilde nog wel graag eens naar las fallas gaan, maar dit is wel erg leip. De shells en grote explosies oke, maar die rondvliegende dingen (barachos?) fuck dat
Je kan beter nog even een cursus Nederlands volgen, voordat je gaat lopen blaten. Er staan meerdere spelfouten in je post.quote:Op maandag 23 december 2024 00:42 schreef Jimbo het volgende:
Jaarlijkste - vuuwerk is voor paupers - post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |