best onverwachts of zou de instroom van 100.000 asielzoekers er mee te maken hebben?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:41 schreef mschol het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)niet-meer-meebetalen
terug maar weer naar iedereen zelf wat vuurwerk kopen
Nee, is al een tijdje bekent dus komt niet als een verrassing. Heeft niks met asielzoekers te maken maar met het rijk wat steeds meer taken aan de gemeente geeft maar daar niet de financiėle mogelijkheden voor geeft. Daarom dat veel gemeentes in Nederland moeten bezuinigen binnenkort. Dan is een vuurwerkshow het eerste en het makkelijkste om op te bezuinigen en andere dingen wat laaghangend fruit is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
best onverwachts of zou de instroom van 100.000 asielzoekers er mee te maken hebben?
dat is de roverheidquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dus eerst een vuurwerk afsteekverbod verkopen in de trant van: we organiseren wel een centrale vuurwerkshow. En nu gaat die show niet door.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:41 schreef mschol het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)niet-meer-meebetalen
terug maar weer naar iedereen zelf wat vuurwerk kopen
Maar die is al geweest.quote:Dit jaar gaat de vuurwerkshow nog wel door
in januari alquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:09 schreef smegmanus het volgende:
Al 10 dagen september en nog geen enkele post in dit topic? Tsssssssk.
Iemand al wat moois gekocht?
Nieuwe (2024) producten koop je dus niet?quote:
Nee ik wil eerst straatfilmpjes zien voordat ik iets koop.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nieuwe (2024) producten koop je dus niet?
Nu.nl is linkse bedoeling he. Neem het ze niet kwalijkquote:Op woensdag 18 december 2024 07:34 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/nujij/6(...)vuurwerkcultuur.html
ah, explosies liggen aan onze vuurwerkcultuur
En Purmerend vergeten ze even te vermelden dat een van die kinderen(volwassenen) net uit de bak was met een drugsdealer verledenquote:Op woensdag 18 december 2024 08:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nu.nl is linkse bedoeling he. Neem het ze niet kwalijk
Volgens mij was ook nog niet aangetoond wat de oorzaak was in den Haag
Misselijk weer om vuurwerk weer in een negatief daglicht te zetten.quote:Op woensdag 18 december 2024 07:34 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/nujij/6(...)vuurwerkcultuur.html
ah, explosies liggen aan onze vuurwerkcultuur
Dit is in de droge rivierbedding voor het palau de musica. Daar hoef je niet naar toe te gaan natuurlijk fallas is veel meer dan dat. Ik ben 4 keer naar Fallas gegaan maar ben maar 1 keer daar geweest. Borrachos worden vooral daar afgestoken en in de droge rivierbedding. Vroeger ook heel veel na de avondshow maar geen idee of dat nog zo is. Ik ben er al 11 jaar niet meer geweest. Maar als je vuurwerk leuk vind is Fallas wel echt een festival waar je een keer heen moet. Zeker omdat de stad Valencia ook leuk is en dus ook andere dingen kan doen. San Trifone in Adelfia is echt een dorp waar behalve het vuurwerk niks te doen is.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:58 schreef FL_Freak het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik wilde nog wel graag eens naar las fallas gaan, maar dit is wel erg leip. De shells en grote explosies oke, maar die rondvliegende dingen (barachos?) fuck dat
Je kan beter nog even een cursus Nederlands volgen, voordat je gaat lopen blaten. Er staan meerdere spelfouten in je post.quote:Op maandag 23 december 2024 00:42 schreef Jimbo het volgende:
Jaarlijkste - vuuwerk is voor paupers - post
ik geef de drank de schuldquote:Op maandag 23 december 2024 10:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je kan beter nog even een cursus Nederlands volgen, voordat je gaat lopen blaten. Er staan meerdere spelfouten in je post.
Drank is voor tokkiesquote:Op maandag 23 december 2024 18:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik geef de drank de schuld
Maar blijf wel bij m'n punt. Vuurwerk is voor paupers
Zwaar prof vuurwerk is altijd al illegaal geweest.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:20 schreef N22 het volgende:
Als ik die krakkemikkige schietinstallatie zie verbaast het me niets dat het hier is mis gegaan. Lekker midden op straat in een woonwijk 5" schietenOp online foto's waren ook meerdere (afgeschoten) profblokken te zien, o.a. 2".
Ja doe dat, we hebben allemaal van die prachtige herinneringen aan die nutteloze doch gevaarlijke ontploffingen van dit jaar.quote:
Dus hoeveel heb jij dit jaarquote:Op maandag 23 december 2024 18:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik geef de drank de schuld
Maar blijf wel bij m'n punt. Vuurwerk is voor paupers
Gevaarlijkquote:Op maandag 23 december 2024 21:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja doe dat, we hebben allemaal van die prachtige herinneringen aan die nutteloze doch gevaarlijke ontploffingen van dit jaar.
Niks gehoord over al die deuren die uit hun sponningen werden gerukt dit jaar? Of was dat niet gevaarlijk?quote:
Nee pop ik volg geen nieuwsquote:Op maandag 23 december 2024 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niks gehoord over al die deuren die uit hun sponningen werden gerukt dit jaar? Of was dat niet gevaarlijk?
"Illegaal vuurwerk is illegaal" Nog meer open deuren om in te trappen?quote:Op maandag 23 december 2024 20:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Zwaar prof vuurwerk is altijd al illegaal geweest.
Verbod op rotjes, vuurpijlen, single shots en dergelijke helpt daar niets tegen.
Welk legaal consumentenvuurwerk is daarvoor gebruikt ?quote:Op maandag 23 december 2024 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Niks gehoord over al die deuren die uit hun sponningen werden gerukt dit jaar?
Dat krijg je ervanquote:Op maandag 23 december 2024 20:10 schreef THEFXR het volgende:
ongehoorzame burgers!!
.
Vorig jaar in Emmerich viel het alleszins mee, wij waren er op de eerste verkoopdag en pas in de middag toen de grootste drukte voorbij was. Er lag nog voldoende in de schappen van (ik meen) Aldi.quote:Op dinsdag 24 december 2024 15:44 schreef Noisecontrollers het volgende:
Gaat er hier iemand nog naar Duitse supermarkten?
Kleve / Emmerich / Kranenburg zijn altijd tyfusdruk met Nederlanders, weet iemand of bijvoorbeeld Wesel iets verder Duitsland in beter is of nog steeds veel te druk met Nederlanders?
Zolang je maar op dag 1 gaat anders is alles leeg.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vorig jaar in Emmerich viel het alleszins mee, wij waren er op de eerste verkoopdag en pas in de middag toen de grootste drukte voorbij was. Er lag nog voldoende in de schappen van (ik meen) Aldi.
In de ochtend vanaf een uur of 2 voor openingstijd is het teringdruk, bij de eerste supermarkten vanaf de grens. Rijd je de eerste 3-4 voorbij en ga je niet supervroeg dan verwacht ik dat het meevalt. Je moet een beetje mazzel hebben met wat je aantreft in de schappen, het wordt meerdermalen per dag aangevuld
Nou vorig jaar in ieder geval niet, ben toen 2 keer geweest. Er was op dag 1 (28-12) een politiecontrole in de winkel waar ik mijn vuurwerk had besteld en de winkel (Fireworxxx in Emmerich) mocht gedurende die controle niks uitleveren. Daarom de dag erop (29-12) nogmaals geweest. Op beide dagen was er nog volop vuurwerk in de supermarkten te krijgen. Volgens mij komen de leveringen meerdermalen per dag en ook op meerdere dagen. Maar dat is mijn ervaring.quote:Op donderdag 26 december 2024 06:19 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zolang je maar op dag 1 gaat anders is alles leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |