Hier ook nog ff lachenquote:Op zondag 31 december 2023 11:33 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rand-duitsland-video
bij 38:00 gaat het echt goed losquote:Op zondag 31 december 2023 14:03 schreef RipCity het volgende:
Vrij saai zo'n georganiseerde show in Sydney
Vroeger met muziek was nog wel leuk. Dit is meh.quote:Op zondag 31 december 2023 14:03 schreef RipCity het volgende:
Eerste half uur is het tofstequote:Op zondag 31 december 2023 14:03 schreef RipCity het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2023 16:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hopelijk een flinke klodder tijgerbalsem in je vagijn
Heb je de weersverwachting gezien?quote:Op zondag 31 december 2023 16:38 schreef Stoorzendert het volgende:
De shows in Rotterdam zijn alweer afgelastTop! zo'n gemeentelijk vuurwerk
![]()
Die is hier dikke primaquote:Op zondag 31 december 2023 16:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heb je de weersverwachting gezien?
En Rotterdam ook nog wel oké. Dan steken ze dat vuurwerk toch om 22.00uur aanquote:Op zondag 31 december 2023 16:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heb je de weersverwachting gezien?
En daarom zal zo'n grote georganiseerde vuurwerkshow nooit een echt alternatief zijn voor Oud en Nieuw.quote:Op zondag 31 december 2023 16:38 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
Nee toch? Ik zie alleen dat Hoek van Holland afgelast is maar dat in Rotterdam vooralsnog wel doorgang kan vinden.quote:Op zondag 31 december 2023 16:38 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
Nu twijfel ik. De vroege shows zijn op verschillende plekken afgelast. De header is dit;quote:Op zondag 31 december 2023 17:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee toch? Ik zie alleen dat Hoek van Holland afgelast is maar dat in Rotterdam vooralsnog wel doorgang kan vinden.
Of zie ik dat verkeerd..
Ja die zag ik ook via de Telegraaf. Snap de verwarring.quote:Op zondag 31 december 2023 17:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nu twijfel ik. De vroege shows zijn op verschillende plekken afgelast. De header is dit;![]()
[ afbeelding ]
Jammer joh, hier gewoon droog en niet zoveel windquote:
Waar vaak ook nog consumentenvuurwerk wordt geschoten vanwege de idiote afstanden die moeten in Nederland.quote:Op zondag 31 december 2023 17:32 schreef Friday12 het volgende:
Vuurwerk shows zijn de vervanging van consumenten vuurwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |