Verdoriequote:
Zeker bij snelschaken is patroonherkenning essentieelquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik snap op zich wel dat het niet alleen dat is, maar dat allemaal vind ik dus vrij lastig
Ach ja. Denk dat je na een paar keer ook gewoon schijt krijgt wie het ziet en waar je het doet.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
In de eetkamer? Heerlijk hoor..
Wel onhandig, dan vliegt het steeds hoog uit de panquote:
Dat kan niet eens in uren worden uitgedrukt hierquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Och man Civ op de PC heb ik echt TE veel uren in zitten
En haar stem..quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen act, lekker zichzelf en bloedmooi…
Hahahhahaha ja schijnbaarquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach ja. Denk dat je na een paar keer ook gewoon schijt krijgt wie het ziet en waar je het doet.
Ja 2015 was inderdaad het laatste NK, toen werd ik dus 3equote:Op dinsdag 26 december 2023 21:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
OMG, je zult het vast wel eens verteld hebben hier, maar ik weet nu niet meer of ik het ook gelezen heb. Heb er iig geen actieve herinnering meer aan![]()
Dominion heb ik helaas pas echt ontdekt als nieuw favoriet spel toen er inmiddels geen NK meer werd georganiseerd (zo eind 2015). Zonde wel, anders had ik zeker eens een poging gedaan om me met andere Nederlandse spelers te meten![]()
En leuk dat je het vermeldt van je avatar, ik moet bekennen dat ik daar zelden echt oog voor heb wat die precies uitbeelden. Dus het was me niet eens zo opgevallen dat ik het ontwerp ergens van ken![]()
Wellicht moeten wij (en anderen) gewoon zelf eens het voortouw nemen om een nieuw fysiek NK te organiseren. Lijkt me super vet![]()
Kan je extra goed mikken om het weer te vangenquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel onhandig, dan vliegt het steeds hoog uit de pan
Ik ben wel op een gegeven moment overgestapt op Paradox games, daar zit nog meer tijd inquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat kan niet eens in uren worden uitgedrukt hier
boks ouwe!quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wachten op Drs. P. God-stemplaat
Zolang die maar niet wordt afgekaptquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wachten op Drs. P. God-stemplaat
quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar Catan blijft ook altijd leuk. Al vind ik zelf S&R niet veel aan, liever gewoon alleen Zeevaarders.
Ja S&R haalt het tempo er soms wel behoorlijk uit, zeker als spelers pech hebben met de aanval van de barbaren. Begrijp jullie punt, dan kan een kort potje basisspel en/of zeevaarders toffer zijn zo nu en dan.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind S&R wel tof maar het duurt daardoor wel onnodig lang
Dat heb ik meer met World of Warcraft... daar kan je per character ook een /played command gebruiken in de chatwindow en dan zie je precies hoeveel dagen:uren:minuten je op de personage gespeeld hebt.....quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat kan niet eens in uren worden uitgedrukt hier
iooo io io ioquote:
Dat lukt welquote:
Dan leeft de helft van de familie nog!quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:19 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zolang die maar niet wordt afgekapt
Dan hebben ze wel geluk?quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dan leeft de helft van de familie nog!
Mijn vrouw heeft een enorme hekel aan Mia van Gorki. Moest het vanmiddag ook weer aanhoren. 'AH NEE NIET DEZE'quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genot
De meest gehate plaat van Mevrouw Mex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |