abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 december 2023 @ 16:23:11 #201
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211798320
AI filmpje 😂

============
🚀The world gave Gaza $40 Billion, Hamas leaders kept billions and used the rest for terror tunnels, rocket launchers, and hate indoctrination. The UN and NGOs stood by and let it happen.

🚀Million have been killed in Syria, Yemen, Iraq, Sudan -- but nobody marched in the streets. The obsession with Gaza is fueled solely by religious hate.

🚀Arabs launched their jihad colonization efforts 1300 years ago by killing Jews in Saudi Arabia and eventually occupied, and ethnically cleansed nearly the entire Middle-East.

🚀Israel is just 0.3% of the Middle-East and is the only place minorities are free. Both Rome and Mecca created state religions that wiped out or suppressed all minority faiths.

🚀The conflict is solely about jihad, replacement theology, and religious hate. Jihadist culture supports creating webs of lies to hide its' intentions.

🚀The only way to real peace is to remove hate indoctrination and extremism from all aspects of our societies. May we do so quickly!
twitter
pi_211798425
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 16:09 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.jpost.com/israel-hamas-war/article-779836
IDF admits Christmas Eve Gaza airstrike killed dozens of innocents - report
The Israeli air strike that hit central Gaza's Maghazi refugee camp killed 70 people, according to Reuters citing the Palestinian health ministry spokesman
Ai ;(

Goed dat ze het gewoon toegeven.

In het kader van "de uitzondering bevestigt de regel" blijft het knap hoe zorgvuldig Israël met de situatie omgaat.
Intolerant voor intolerantie
pi_211798628
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 16:13 schreef ExTec het volgende:

[..]
Verre van.

Want itt wat je denkt vind ik israel verre van heilig.
Raar want dat zou jouw zuigende reacties wel goed verklaren

quote:
als die vermaledijde joden nou maar ophouden, komt alles goed?
Ik weet niet wie dat vindt en de uitlatingen van die persoon zijn per definitie oninteressant. Maar mijn complimenten dat je het weer poneert en probeert

quote:
het gaat niet om hun welzijn, het gaat om de joden.
Dat strookt simpelweg niet met je eerste claim en dat is een vervelende tactiek, om anderen voor antisemiet uit te maken of te impliceren dat het allemaal Joden-haat is.

quote:
En, ja, prima, jij mag betogen dat 'ze dat zelf moeten weten'. Uh huh.

Maar kun je je dan voorstellen dat dit voor velen sympathie teniet doet?
Nee dat kan ik oprecht niet. Ik gaf aan dat de Palestijnen als zij dom willen zijn het zelf moeten weten, maar dat ze altijd van hun buurlanden af moeten blijven. Dat heb jij vast en zeker weer genegeerd want je zoekt elke keer weer een zinnetje of woordcombinatie om over te vallen en de rest weg te knippen. Net zoals ik nu doe :)

Wil je het hebben over het nu en de toekomst van dat agressieve immer zielige en verongelijkte terroristische kutvolk wat in de Gaza strook woont. Leuk, interessant onderwerp. Die lui zijn voor hun buurland levensgevaarlijk en dat buurland heeft gelukkig enige invloed hoe de toekomst eruit komt te zien. Dat maakt het meteen heel interessant. Ook jij kan beginnen, dat is niet per se aan de ander….
pi_211798941
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 16:37 schreef opgebaarde het volgende:
Ik weet niet wie dat vindt en de uitlatingen van die persoon zijn per definitie oninteressant.
Precies. Want we moeten wel constant blijven tamboeren op "Israel dit, dat, zus, zo".

De welvaart van palestijnen is verder "oninteressant".

quote:
Ik gaf aan dat de Palestijnen als zij dom willen zijn het zelf moeten weten, maar dat ze altijd van hun buurlanden af moeten blijven.
En hoe groot acht je die kans als ze tzt gewoon de volgende gek op het schild heisen?

quote:
Ook jij kan beginnen, dat is niet per se aan de ander….
Ik ben niet een van de mensen die elke dag, de hele dag, vooraan staat met

quote:
Ja maar Israel! *)
Je zou redeneren dat mensen die net doen alsof ze zo begaan zijn met het lot van die mensen daar wel het voortouw in nemen.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  donderdag 28 december 2023 @ 17:08:41 #205
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211799222
https://www.reddit.com/r/(...)st_26_pro_palestine/
Port Authority Police arrest 26 Pro Palestine protesters as they block multiple roadways to JFK including i678 and the JFK service road. People were seen going through the banners with their luggage to make their flight.
pi_211801484
Kindertelefoon dit jaar geregeld gebeld over oorlog Gaza en verkiezingsuitslag
https://nos.nl/l/2503039
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 28 december 2023 @ 20:07:23 #207
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_211802021
Als er iets is wat mij de ogen deed openen van deze oorlog is het wel hoe enorm biased de VN is.
Totale nutteloos stelletje bij elkaar, en elkaar maar klopjes op de schouder geven.

https://unwatch.org/un-ex(...)wives-israels-fault/
pi_211802156
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 16:27 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Ai ;(

Goed dat ze het gewoon toegeven.

In het kader van "de uitzondering bevestigt de regel" blijft het knap hoe zorgvuldig Israël met de situatie omgaat.
Je zou maar zo goedgelovig zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211805226
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 20:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Je zou maar zo goedgelovig zijn.
Je hoeft het niet te geloven, hoor. :)
  donderdag 28 december 2023 @ 22:36:09 #210
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211805983
https://www.nytimes.com/2(...)as-war-military.html
Skepticism Grows Over Israel’s Ability to Dismantle Hamas
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211810881
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 22:36 schreef slashdotter3 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_211811073
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_211811092
twitter
pi_211811577
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 22:36 schreef slashdotter3 het volgende:
SPOILER
Volgens mij wordt dit al vanaf het begin gezegd, maar dat kan aan mij liggen. :)
pi_211811594
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 december 2023 06:00 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Wil je een zakdoekje?

Met de moffen hadden we ook geen medelijden en die steunden de nazi's nog veel minder dan de Palestijnen doen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Cuendillar op 29-12-2023 10:12:53 ]
  vrijdag 29 december 2023 @ 10:52:18 #216
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_211813713
quote:
The New York Times: 'Meer details seksueel geweld tegen vrouwen door Hamas'

Een twee maanden durend onderzoek door The New York Times heeft nieuwe details opgeleverd die erop wijzen dat de gewelddadige aanvallen op 7 oktober door Hamas gericht op vrouwen geen op zichzelf staande gebeurtenissen waren.

Op basis van videobeelden, foto's, gps-gegevens van mobiele telefoons en interviews met meer dan 150 mensen, onder wie getuigen, medisch personeel, soldaten en verkrachtingsadviseurs, heeft de krant ten minste zeven locaties geïdentificeerd waar Israëlische vrouwen en meisjes seksueel zijn misbruikt of verminkt.

Vier getuigen beschrijven tot in detail hoe vrouwen werden verkracht en vermoord op twee verschillende plaatsen langs een snelweg. Ook militairen en medici beschreven dat ze meer dan dertig lichamen van vrouwen en meisjes hadden gevonden in en rond de locatie van het festival dat werd bestormd door Hamasstrijders en in twee kibboetsen. Ze waren allemaal in een vergelijkbare staat achtergelaten: benen gespreid, kleding afgescheurd met tekenen van mishandeling in hun geslachtsorganen.

Politie-onderzoekers hebben bewijsmateriaal verzameld, maar er zijn geen cijfers over het aantal vrouwen dat is verkracht. De meeste vrouwen zijn dood en begraven. The New York Times schrijft dat na de aanval van Hamas door "een combinatie van chaos, enorm verdriet en joodse religieuze plichten" veel lichamen zo snel mogelijk werden begraven. De meeste zijn nooit onderzocht, en in sommige gevallen, zoals bij het festival, waren binnen een paar uur meer dan 360 mensen vermoord. Die lichamen zijn met vrachtwagenladingen tegelijk meegenomen.

In het geval van wijdverbreid seksueel geweld tijdens een oorlog is het niet ongebruikelijk dat er beperkt forensisch bewijsmateriaal beschikbaar is, zeggen experts tegen de krant. "Gewapende conflicten zijn zo chaotisch", zegt een hoogleraar rechten en deskundige op het gebied van oorlogsmisdaden. "Mensen zijn meer gefocust op hun veiligheid dan op het opbouwen van een strafzaak in de toekomst."
‘Screams Without Words’: How Hamas Weaponized Sexual Violence on Oct. 7'

Wat mij betreft moet Israel het gewoon afmaken.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_211813879
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 december 2023 04:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ twitter ]
Het meest aannemelijke lijkt mij: Hamas bestrijden is wel degelijk de doelstelling, alleen is er na 7 oktober (en daarvoor eigenlijk ook al, maar 7 oktober was de druppel) een mentaliteit gekomen waarin men voelt, denkt dat vrijwel iedereen in Gaza een potentieel Hamas-lid kan zijn en/of worden.

Deze manier van denken is begrijpelijk, maar buitengewoon irrationeel. Want je vergeet daarmee bijvoorbeeld dat de leiding van Hamas helemaal niet in Gaza zit en dat als je Hamas in Gaza volledig wil elimineren, je daadwerkelijk voor een genocide moet gaan. Maar dat kan om andere redenen weer niet.

Dus inderdaad. Ik ben ook nog steeds benieuwd naar wat nu precies het plan van Israel is.
  vrijdag 29 december 2023 @ 11:06:20 #218
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211813913
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 december 2023 06:10 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Ben Gvir - Hamas.

De beste vrienden, die niet weten dat ze beste vrienden zijn. Zou mega cute zijn, was het niet zo treurig.
  vrijdag 29 december 2023 @ 11:11:27 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211814024
quote:
Erdolf moet ook eens even in de spiegel kijken, niet dat ik pro Netanyahu ben want dat is ook wel een engnek.
pi_211814264
quote:
Poeh hé, goed dat men bij de New York Times dit even heeft 'onderzocht'. Zonder dit zogenaamde 'onderzoekswerk' (lees: wat Googelen door een paar mensen met een bachelor Communicatiewetenschap en Gender Studies) hadden we nooit geweten hoe het nu echt zit. De Palestijnse terroristen hadden weliswaar veel van hun sadistische daden gefilmd en de lijken lagen overal, maar ja, wie weet was dat gewoon in scene gezet. Het had maar zo gekund.

Gaat men ook alle claims van de Palestijnse terroristen nog even 'onderzoeken'? Oh nee wacht, die belanden meteen zonder enige verificatie op de voorpagina's van de grootste media ter wereld. Maar als Israël iets claimt, waarbij er letterlijk talloze bewijzen zijn, scepsis is noodzakelijk hoor. Je weet het maar nooit wat die rare Joden zeggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator vrijdag 29 december 2023 @ 11:27:35 #223
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211814321
Jeetje man
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 29 december 2023 @ 11:28:38 #224
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211814340
twitter

IDF blaast een laaaange tunnel op in Khan Younis.
pi_211814441
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 11:27 schreef sp3c het volgende:
Jeetje man
Het is simpelweg belachelijk dat er een twee maanden durend onderzoek nodig is voor iets dat ZO duidelijk is. Als je denkt dit nog te moeten onderzoeken doe je geen onderzoek, maar trek je gewoon de realiteit doelbewust in twijfel.

En dat is sinds het begin van deze oorlog al gebeurd. En dit heeft consequenties, er zijn nu hordes mensen online (letterlijk vele miljoenen) onder meer in de Islamtische fuikjes op de socials, die denken dat 7 oktober helemaal niet is gebeurd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator vrijdag 29 december 2023 @ 11:37:09 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211814496
en dit artikel maakt dat erger ofzo?

wat is ongeveer het probleem hier?
  Moderator vrijdag 29 december 2023 @ 11:37:19 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211814502
je bent het er niet mee eens?
pi_211814516
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 december 2023 11:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is simpelweg belachelijk dat er een twee maanden durend onderzoek nodig is voor iets dat ZO duidelijk is. Als je denkt dit nog te moeten onderzoeken doe je geen onderzoek, maar trek je gewoon de realiteit doelbewust in twijfel.

En dat is sinds het begin van deze oorlog al gebeurd. En dit heeft consequenties, er zijn nu hordes mensen online (letterlijk vele miljoenen) onder meer in de Islamtische fuikjes op de socials, die denken dat 7 oktober helemaal niet is gebeurd.
Dit dus. Het willen onderzoeken is gewoon een vorm van grotesk antisemitisme. Josef Mengele zou er nog bij gaan hoofdschudden.
  Moderator vrijdag 29 december 2023 @ 11:38:35 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211814534
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 11:37 schreef theunderdog het volgende:
Het willen onderzoeken is gewoon een vorm van grotesk antisemitisme.
lolwhut _O-
pi_211814557
En ook bij de NOS zat men er weer eens naast. Het bloedsprookje wordt schoorvoetend ingetrokken, maar niet in het liveblog zelf, daar hebben ze nu een apart rubriek voor zodat niemand het ziet. Het blijft ook waanzin eigenlijk dat dit soort wilde claims in eerste instantie zonder probleem op zo'n liveblog worden gezet.

twitter
pi_211814574
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 11:11 schreef Tarado het volgende:

[..]
Erdolf moet ook eens even in de spiegel kijken, niet dat ik pro Netanyahu ben want dat is ook wel een engnek.
Als je die twee onderwerpt aan een psychologisch onderzoek dan kun je aan de resultaten niet zien wie wie is. Enge dictatormannetjes die alleen 'democratisch' aan de macht zijn gekomen met leugens en bedrog.
  Moderator vrijdag 29 december 2023 @ 11:43:47 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211814644
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 december 2023 11:40 schreef HowardRoark het volgende:
En ook bij de NOS zat men er weer eens naast. Het bloedsprookje wordt schoorvoetend ingetrokken, maar niet in het liveblog zelf, daar hebben ze nu een apart rubriek voor zodat niemand het ziet. Het blijft ook waanzin eigenlijk dat dit soort wilde claims in eerste instantie zonder probleem op zo'n liveblog worden gezet.

[ twitter ]
blijkbaar ziet iemand het wel
  vrijdag 29 december 2023 @ 11:47:50 #233
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211814743
Gast wordt door een explosie op 10m afstand geraakt, kan z'n benen niet meer gebruiken en bloed daarna dood... 🤔

https://www.reddit.com/r/(...)_kan_hunis_28122023/
Hamas militant eliminated in Kan Hunis 28.12.2023
  vrijdag 29 december 2023 @ 11:54:38 #234
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211814875
Alle partijen (Israel, Hezbollah, Iran) bereiden zich voor op een grote oorlog

Iran is speeding up the transfer of precision weapons to Hezbollah, in preparation for a large-scale conflict in the north
As a mirror image to the Americans who are preparing Israel - Iran is speeding up the delivery of rockets and missiles through Syria, and is also trying to transfer defense systems against Israeli helicopters and UAVs, which Hezbollah is already using.
twitter
pi_211814901
quote:

[ twitter ]
De NOS corrigeert de fout op een verkeerde manier, eens. Het hoort in de blog. Dat de fout antisemitisme bewijst is ook weer typisch hoor. De NOS had zoals alle media in hun blogs stukjes tekst over de 40 onthoofde baby’s, de ziekenhuizen die aangesloten waren op het 500 km lange tunnelsysteem of de levende baby die Hamas in de hete oven had gestopt, maar als dat niet blijkt te kloppen dan schreeuwt wakker Nederland niet dat t islamofobie of welke debiele kwalificatie dan ook is.
pi_211814909
En het staat er nog steeds.

twitter
  vrijdag 29 december 2023 @ 12:00:06 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211814967
quote:

[ twitter ]
De nep informatie tiert allang welig over het internet met als legit bron de NOS, de rectificatie bereikt hen uiteraard niet *O*

Organen jatten van lijken is sowieso teringdom nieuws, maar goed de gemiddelde mens is ook teringdom dus makkelijk te bespelen ook

De rectificatie is ook sneu en inhoudelijk te dun, maar goed, we zien wie de dienst uitmaken bij de NOS inmiddels
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 29 december 2023 @ 12:00:12 #238
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211814968
https://www.nytimes.com/2(...)8mJCC&smid=url-share
‘Screams Without Words’: How Hamas Weaponized Sexual Violence on Oct. 7
A Times investigation uncovered new details showing a pattern of rape, mutilation and extreme brutality against women in the attacks on Israel.
pi_211814972
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2023 11:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
De NOS corrigeert de fout op een verkeerde manier, eens. Het hoort in de blog. Dat de fout antisemitisme bewijst is ook weer typisch hoor. De NOS had zoals alle media in hun blogs stukjes tekst over de 40 onthoofde baby’s, de ziekenhuizen die aangesloten waren op het 500 km lange tunnelsysteem of de levende baby die Hamas in de hete oven had gestopt, maar als dat niet blijkt te kloppen dan schreeuwt wakker Nederland niet dat t islamofobie of welke debiele kwalificatie dan ook is.
Ik zou je eens inlezen over het begrip 'bloedsprookje'. En benoemen dat de Palestijnse terroristen sadistische daden plegen en ook allerlei ondergrondse gangenstelsels hebben, waar vele bewijzen voor zijn, betreft geen 'Islamofobie'. Islamofobie bestaat niet eens. Bloedsprookjes en antisemitisme daarentegen wel.
pi_211815107
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 december 2023 12:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zou je eens inlezen over het begrip 'bloedsprookje'. En benoemen dat de Palestijnse terroristen sadistische daden plegen en ook allerlei ondergrondse gangenstelsels hebben, waar vele bewijzen voor zijn, betreft geen 'Islamofobie'. Islamofobie bestaat niet eens. Bloedsprookjes en antisemitisme daarentegen wel.
quote:
Een bloedsprookje of bloedsmaad is een gerucht waarbij joden ervan worden beschuldigd mensen te hebben ontvoerd en vermoord als onderdeel van hun religieuze rituelen. In een veel voorkomende variant gaat het om christelijke kinderen die vermoord zouden zijn en waarbij hun bloed bij de bereiding van matzes voor het Pesachfeest zou zijn gebruikt.
Dat nieuws van die organen werd niet gelinkt aan religieuze rituelen, dus geen bloedsprookje. En dat er niet voldoende bewijs voor is maakt het ook niet meteen een sprookje. Er zijn serieuze aanwijzingen dat het in het verleden wel degelijk gebeurd is op kleine schaal dus het is niet alsof Israël daar te goed of te moreel voor is.

Er zijn aanwijzingen voor maar er is te weinig hard bewijs. Niets meer, niets minder.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 29 december 2023 @ 12:12:36 #241
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211815126
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 december 2023 11:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Vergeet ook niet het lulverhaal over de orgaanroof. Gisteren nog meldde iemand hier dat dat "allang bewezen" was .o.i.d. en er was dat bericht over de joodse studente die te horen kreeg van de beveiliging op haar universiteit dat er geen sprake was van hate speech "omdat de orgaanroof een bewezen theorie was".

Op 1:45 ongeveer.
pi_211815139
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 12:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
[..]
Dat nieuws van die organen werd niet gelinkt aan religieuze rituelen, dus geen bloedsprookje. En dat er niet voldoende bewijs voor is maakt het ook niet meteen een sprookje. Er zijn serieuze aanwijzingen dat het in het verleden wel degelijk gebeurd is op kleine schaal dus het is niet alsof Israël daar te goed of te moreel voor is.

Er zijn aanwijzingen voor maar er is te weinig hard bewijs. Niets meer, niets minder.
Dit is een beetje alsof je een artikel schrijft over Duitsland en hun gruwelijke praktijken met tweelingen, want: Josef Mengele.
  vrijdag 29 december 2023 @ 12:13:31 #243
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211815145
quote:

[..]
[..]

Die jij dan vast wel kunt aanleveren. :)
  vrijdag 29 december 2023 @ 12:14:43 #244
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211815170
quote:

[..]
[..]

Dat was vanuit de staat Israël georkestreerd? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211815184
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 12:13 schreef Qarrad het volgende:

[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Organ_transplantation_in_Israel

Ik denk dat hij hierop aan het doelen is. Israel had daadwerkelijk een probleem daarmee. Het is nu eenmaal een land dat qua wetten en regels niet functioneert zoals het westen.

In hoeverre dit nog steeds opgaat weet ik niet.

Of deze : https://www.theguardian.c(...)sts-harvested-organs
pi_211815190
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2023 12:00 schreef Molo het volgende:

[..]
De nep informatie tiert allang welig over het internet met als legit bron de NOS, de rectificatie bereikt hen uiteraard niet *O*

Organen jatten van lijken is sowieso teringdom nieuws, maar goed de gemiddelde mens is ook teringdom dus makkelijk te bespelen ook

De rectificatie is ook sneu en inhoudelijk te dun, maar goed, we zien wie de dienst uitmaken bij de NOS inmiddels
Het verhaal is alleen geen volslagen lariekoek, het is wel geframed alsof het alleen Palestijnen waren plus invulling over het waarom Israël lijken niet teruggeeft

Israel has admitted pathologists harvested organs from dead Palestinians, and others, without the consent of their families – a practice it said ended in the 1990s – it emerged at the weekend. https://amp.theguardian.c(...)sts-harvested-organs

Een van de artsen https://en.m.wikipedia.org/wiki/Yehuda_Hiss
pi_211815194
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 12:13 schreef Qarrad het volgende:

[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Organ_transplantation_in_Israel

https://en.wikipedia.org/wiki/2009_Aftonbladet_Israel_controversy

quote:
On 23 December 2009, after Israeli government officials admitted that organ harvesting had taken place in the 1990s, parliamentary hearings into the issue began in Israel's Knesset. Health officials testified that Israeli authorities had harvested organs from the dead bodies of Israelis and Palestinians in the 1990s for transplant purposes and said that the practice had since been ended.
@Molo lees je mee? "organs of dead bodies" .
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_211815206
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2023 12:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat was vanuit de staat Israël georkestreerd? :D
Nouja: het verleden: https://www.theguardian.c(...)sts-harvested-organs
pi_211815226
quote:
Probleem met die wiki is dat de bronnen nagenoeg allemaal niet meer bestaan op dat guardian artikel na
pi_211815267
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2023 12:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Probleem met die wiki is dat de bronnen nagenoeg allemaal niet meer bestaan op dat guardian artikel na
Klopt. Maar beetje goed zoeken en je komt er wel.

https://www.theguardian.c(...)sts-harvested-organs

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2099532/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1867886/

https://www.ynetnews.com/business/article/hji1vjgn3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')